關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 荃灣天主教小學小一家長請進
樓主: janelle00
go

荃灣天主教小學小一家長請進 [複製鏈接]

Rank: 2


74
81#
發表於 07-2-26 11:13 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear all:

我們家今年過年回台北過的,點知才回去三天小孩就開始生病,又發燒又咳嗽的,大人小孩都辛苦,原本還想到台灣泡湯的,這麼一來真的是全部"泡湯"(over)囉 !

我今日開始返工,喉嚨都總有些想咳,呢波的病菌好利害啊~

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
82#
發表於 07-2-26 23:54 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear Rosa,

真是慘呀。希望你們快點好吧!我們昨天跟朋友去了大尾篤踩單車,風景很好,小孩們玩得很開心。不過,個女還是咳咳地,我已經keep住比猴棗散。希望不用再看西醫啦。明天開始返學啦,又要早起。

Rank: 2


74
83#
發表於 07-2-27 09:48 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear janelle00:

"猴棗散"好唔好啊? 都有人(藥房的人)建議我比小朋友食,一盒要百幾蚊,我驚佢係想sale野所以冇買到;依家我兩個女食飯都麻麻地,特別係個細既,原本肥嘟嘟既face,病完一輪後都瘦左唔少,胃口冇之前咁好lar,"猴棗散"是否可以幫助清腸胃及開吓胃啊 ?

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
84#
發表於 07-2-28 00:04 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

以前都有人介紹給我,都試過余仁生。今次試是因爲剛剛咳了一個月看中醫醫好的,我老公不相信西醫的,所以又試下囉,又比佢搞店左。今次我買的是龍德牌猴棗散,是兩個開中葯店的婆婆介紹的。因爲是中藥,我老公沒有囉囉嗦嗦啦。

Rank: 2


74
85#
發表於 07-3-5 16:40 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear janelle00:

我上星期買左同仁堂的猴棗散比我兩個女食,好似真的有效耶! 雖然仲有少少咳,但真的很少,同埋她們亦好接受食,有一日仲問我,點解今日未食,好好笑 ! 我想我會繼續比她們食囉! 多謝妳既意見呢!

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
86#
發表於 07-3-6 00:32 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

我個女病情反反復復,咳好啦,又話喉嚨痛。天氣轉,又容易病。
剛剛收到MPF annual statement,今年的回報好得多啦。最初ya ya wu,買了保本基金,回報是負。今年終于有雙
位回報。

Rank: 2


74
87#
發表於 07-3-6 10:02 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear janelle00:

恭喜你!辛苦耕耘終於有了收穫,我一路都冇理到我既MPF,不知依家存左幾多,等下次得閒再找出來睇下。

我買既猴棗散是"位元堂"出既,尋日打錯名啦! 今日天氣又轉番凍,大家都要留意保暖喔 !

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
88#
發表於 07-3-10 16:44 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello rosa,

我以前都唔理D MPF。時間過得很快,唔經唔覺都儲咗很多錢,但回報只有負數或0.幾幾,非常浪費,所以決定理一理它,分別很大架。最衰是開始時教育不足,白白浪費了幾年光陰。我依加都常常去家庭理財區,學學投資方法。我想快D退休呀。

Rank: 5Rank: 5


1349
89#
發表於 07-3-16 00:36 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello 各位媽媽,
最近忙什麽呢?我除了公司很忙以外,又忙著鑽研投資啦因爲我要做個富媽媽,亞女的功課啦因爲亞女最近分心了。

很忙!很忙!     

Rank: 2


74
90#
發表於 07-3-19 15:20 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear all:

最近就是每日在公司和家庭之間瞎忙著!

不知其他媽咪們,會唔會很早就開始教小朋友認字呢? 我從以前開始,就唔係好緊張小朋友認字這方面,心想等女女上左幼稚園後,學校自然會教的啦! 但呢排見到有d媽咪好積極教自己讀緊K2既仔仔認字或加數,又搞得自己有d心慌慌,唔知是否應該要開始"谷"女女了咧?

請各位媽咪俾吓意見啦...唔該晒!

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
91#
發表於 07-3-23 12:59 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear rosa,

我本身沒有教個女認字,我是跟她親子閱讀時令她認得很多字,看得書多字自然認得到。依加如遇到生字不明白,我會教她把字分解,看部首,解析意思,從而令她對該字有更深刻的印象,有時我還會編故事呢。比如個邊字,我就話自己爬船找個山洞去方便。重話方便是大小二便的意思,小孩子很喜歡屎呀,屁呀,所以個女很快就記得啦。

janelle00

Rank: 5Rank: 5


1349
92#
發表於 07-3-28 12:53 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello各位媽媽,
最近個女又小測啦,今次同上一次一樣,都是在網上下載了其他學校的功課紙給她做。考到的成績都很好,當然要加上考試錦囊啦。
1。看清楚題目
2。遇到不太懂的題目,先把其他的做完啦才想它。可以嘗試在試卷裏找答案。
3。做完了以後,再復習一遍。

最後,當然是小孩子有沒有記得做以上的1,2,3啦。

Rank: 2


74
93#
發表於 07-4-3 10:58 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

好有用的information啊!

謝謝janelle既分享∼

rosa

Rank: 5Rank: 5


1349
94#
發表於 07-4-4 00:11 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello 各位媽媽,
最近亞女迷上了老鼠記者系列,因爲學校很多同學借,她常常想我買一套給她,但一本要55元。我上網看過,簡體字版買10-12元,平很多o窩,可能要帶亞女返深圳一趟。或者你們知不知在香港那裏有平的呢?請提供。謝謝。

Rank: 2


99
95#
發表於 07-4-4 09:45 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

大家好!我囡今年9月就入荃天讀小一了,請多多指教。

;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Rank: 2


74
96#
發表於 07-4-4 14:31 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Dear all:

復活節快樂!

rosa

*今年九月就要遞表選小學了,有d緊張(我地借朋友家荃灣地址)~

Rank: 5Rank: 5


1349
97#
發表於 07-4-9 23:58 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello白素,Rosa,

小學還有一個星期才開,個女這幾天跟我們或亞姨去玩。如果明天要開學一定不能起來,玩得太癲啦。

我們一大班朋友帶了小孩子去Camp,小孩很高興,大人就謝嗮。

Rank: 2


99
98#
發表於 07-4-11 16:43 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

Hello janelle00

想問下荃天是否用國語教中文的?

Thanks
白素
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Rank: 2


74
99#
發表於 07-4-12 17:13 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

我亦想知渦!

rosa

白素 寫道:
Hello janelle00

想問下荃天是否用國語教中文的?

Thanks
白素

Rank: 2


74
100#
發表於 07-4-12 17:14 |只看該作者

Re: 荃灣天主教小學小一家長請進

我亦想知渦!

rosa

白素 寫道:
Hello janelle00

想問下荃天是否用國語教中文的?

Thanks
白素
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖