關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!
樓主: 竹葉青
go

天神嘉諾撒家長入黎報到!!! [複製鏈接]

Rank: 1


8
81#
發表於 07-6-11 23:41 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

Hello!    
大家好,我找了很久,終於看到了這個標題。
我的小女剛剛派到了這間學校,而據我所知,它的口卑不錯,但你們可否分享一下。
1)這學校的功課多唔多?
2)考試深唔深?
3)中、英、數是用甚麼出版社的書呢?
4)你們可否PM我往年的P.1 test paper呢?
感激!感激!
太多問題了,真是不好意思。     

Rank: 5Rank: 5


1692
82#
發表於 07-6-12 09:32 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

點解我仲未收到家長會通g既     [quote]
claudi-mama 寫道:
栗子媽媽,

小一家長會應該在7月14日(六)舉行。

洗5洗返工牙?希望到時可以相認     

Rank: 4


632
83#
發表於 07-6-12 10:01 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

栗子媽媽 ,

我見BK內有d學校已經要買校服和書,保險d打去學校問下姐   ,信還未寄出,今日開始考試,佢地lee牌會好忙 ,信會七月寄出。

claudi-mama

栗子媽媽 寫道:
點解我仲未收到家長會通g既     [quote]
claudi-mama 寫道:
栗子媽媽,

小一家長會應該在7月14日(六)舉行。

洗5洗返工牙?希望到時可以相認     

Rank: 5Rank: 5


1692
84#
發表於 07-6-12 10:39 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

我想organize下大家既小朋友係2007年9月讀小幾,好5好:-

栗子mama............栗子.................小一

Rank: 4


632
85#
發表於 07-6-12 17:38 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

栗子媽媽 寫道:
我想organize下大家既小朋友係2007年9月讀小幾,好5好:-
栗子mama............栗子.................小一


栗子mama............栗子.................小一
claudi-mama........Aurora...............小一

Rank: 5Rank: 5


1725
86#
發表於 07-6-12 17:42 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

各位媽咪,

我囡囡今年升K3,要開始准備報小一啦。一講到考私校就頭痛,因為阿囡好靜好乖,但又好shy,把口用鐵筆都整唔開。所以都不存厚望。佢又得15分,第一輪考天神都系無望。
請問妳地囡囡有幾多係第2 round以第一志願抽到?都唔知博唔博?定係選一的二線學校。叩門機會又有幾多?
  

Rank: 1


8
87#
發表於 07-6-12 21:16 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

栗子mama............栗子.................小一
claudi-mama........Aurora...............小一
ownberhk............nicole.................小一

多多指教!

Rank: 1


8
88#
發表於 07-6-12 21:21 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

Yanma:
  你好!小女係第一輪考天神,因為都只係有15分,所以失敗了。不過,阿女好lucky,係第2 round以第一志願抽到此學校。

Rank: 4


632
89#
發表於 07-6-12 22:52 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

Yanma,

我囡囡係20分入的。今年20分都係收剩幾個。2nd round就個個都要睇彩數。

如果你真係好喜歡天神而囡囡又適合,當然去博一博。

[叩門機會又有幾多?]好難講,有無學位要睇機緣。有學位時就要睇實力。

點樣選擇只有靠你和你先生,因為最清楚和瞭解囡囡是你們。

我都係過來人好明白你現在的心情

claudi-mama

Rank: 5Rank: 5


1692
90#
發表於 07-6-13 09:55 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

等我返栗子個英門名先    

栗子mama............elaine.................小一
claudi-mama........Aurora...............小一
ownberhk............nicole.................小一

Rank: 5Rank: 5


1692
91#
發表於 07-6-13 09:56 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

Yanma
你好,栗子係20分入既    

Rank: 5Rank: 5


1725
92#
發表於 07-6-13 14:38 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

粟子媽媽,ownberhk,Claudi-mama,

多謝晒妳地。黎梗我曾係有排煩。


希望妳地囡囡來年小學生活愉快。有問題我會再上黎請教。

Rank: 5Rank: 5


1145
93#
發表於 07-6-13 17:04 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

各位好呀!

唔好意思,平時好少見個標題,所以好少入黎睇呀!

粟子mama你唔好咁講啦,我囡囡好普通架咋!
大家有咩揾我麻煩打多次,我一次個覆你地呀,我會多
d入黎睇睇架喇,thanks

栗子mama............elaine.................小一
claudi-mama........Aurora...............小一
ownberhk............nicole.................小一
竹葉青..................Venee................2c

2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 5Rank: 5


1692
94#
發表於 07-6-13 18:14 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青
佢地5係講笑架
旱幾日真係有人係小學開左個TOPIC搵你呀
你覆左人未呀

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1019968&forum=7&0

Rank: 5Rank: 5


1145
95#
發表於 07-6-13 21:47 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

粟子MAMA,

吓,係呀我真係唔知呀,唔該晒你呀,我即刻睇下先.感謝晒
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 5Rank: 5


1145
96#
發表於 07-6-13 22:27 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

考埋聽日咋終於可以鬆一口氣喇!唔知今次考成點添架,中文同常識都只各温得一日,因為E排學校又趕教書日日都有五六樣功課做,連係思銳都温習少左,放學我又趕住同佢返屋企喎,星期六日又鬼咁多家庭飯食搞到個個WEEK都唔得閒呀.今次真係考天才呀,好在英同數唔洗温咋唔係仲死呀...祝佢好運.
佢地返埋9號就放暑假LU,你地有有人暑假去思銳架,VENEE(囡囡)成個暑假都係思銳度過呀!
呀!提吓大家呀,多D培養下佢地閱讀呀,中英都要學校英文直頭有英文閱讀堂架,小一我唔肯家係咪一樣,因為VENEE現在有英文閱讀堂會比D書佢地讀分LEVEL睇佢地閱讀能力架,由LEVEL 1 至 20 架,VENEE現在就讀LEVEL 19+ D書,佢話"Rainbow Magic Fairy" D書大約係LEVEL 15至18都有.
主要係睇佢地讀,所以唔須要佢地明白晒每個字解釋架.所以又唔洗太緊張,習慣下睇書就得架喇!
2016 13th SINGAPORE OPEN GYMNASTICS CHAMPIONSHIPS
https://youtu.be/ewiq2eV63X0
2014年全國青少年藝術體操錦標賽-亞軍
https://youtu.be/OAEC8aaPeB0

Rank: 1


8
97#
發表於 07-6-13 23:37 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青:
我想問吓你地現在的中、英、數是用甚麼出版社的書呢?
深唔深呢?因為我知有d書好深的,我很怕我的女跟不上呢!!
Thank you so much!!

Rank: 5Rank: 5


1692
98#
發表於 07-6-14 10:03 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青
我打算今個星期六報starter   
佢跟開miss學phoics, starter又係佢教番,費事轉啦    

Rank: 4


632
99#
發表於 07-6-14 10:07 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青,

你終於原神歸位(拿) ,多D入嚟lee樹呀

英文書的LEVEL 1 至 20 是for P1-P2??? or P1-P6???[LEVEL 19+ D書] -- 有d咩書???

你囡囡已經睇高過Rainbow Magic FairyD書睇嚟都唔普通噃 考試〔英同數唔洗温〕-- 栗子媽媽所言非虛
可以傳授D讀書心得過我哋知嘛

另外學校中文閱讀的安排是怎麼樣的

claudi-mama

Rank: 4


632
100#
發表於 07-6-14 10:25 |只看該作者

Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!

竹葉青,

Please comment.

主題 ---- [Re: 派到St.Mary的家長互相交流一下吧]
莎朗 寫道:
因為st.mary中學同天神小學結龍
而st.mary小學要遷就天神小學的程度
所以st.mary部份教科書會轉用程度淺d
而天神部份教科書會轉用程度深d

    

claudi-mama
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖