- 在線時間
- 130 小時
- 最後登錄
- 23-7-18
- 國民生產力
- 72
- 附加生產力
- 95
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 978
- 主題
- 62
- 精華
- 0
- 積分
- 1145
- UID
- 830
 
|
Re: 天神嘉諾撒家長入黎報到!!!
考埋聽日咋終於可以鬆一口氣喇!唔知今次考成點添架,中文同常識都只各温得一日,因為E排學校又趕教書日日都有五六樣功課做,連係思銳都温習少左,放學我又趕住同佢返屋企喎,星期六日又鬼咁多家庭飯食搞到個個WEEK都唔得閒呀.今次真係考天才呀,好在英同數唔洗温咋唔係仲死呀...祝佢好運.
佢地返埋9號就放暑假LU,你地有有人暑假去思銳架,VENEE(囡囡)成個暑假都係思銳度過呀!
呀!提吓大家呀,多D培養下佢地閱讀呀,中英都要學校英文直頭有英文閱讀堂架,小一我唔肯家係咪一樣,因為VENEE現在有英文閱讀堂會比D書佢地讀分LEVEL睇佢地閱讀能力架,由LEVEL 1 至 20 架,VENEE現在就讀LEVEL 19+ D書,佢話"Rainbow Magic Fairy" D書大約係LEVEL 15至18都有.
主要係睇佢地讀,所以唔須要佢地明白晒每個字解釋架.所以又唔洗太緊張,習慣下睇書就得架喇! |
|