關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 削減跨區學額 油尖旺英中派位競爭加劇
樓主: mission
go

削減跨區學額 油尖旺英中派位競爭加劇 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


15424
81#
發表於 06-5-9 20:22 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

自選已经in左了, 直資也注冊完了, 延遲交表對整個什中計划有用處嗎?

Rank: 5Rank: 5


1612
82#
發表於 06-5-9 21:35 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

1.        如果油尖旺是綜援戶,其他區又係乜野?唔該小心D,搵D恰當的比喻!唔好得罪晒香港的家長!
2.        本來分校網已是個不公平的制度,不同學校網,有不同數量的英中位,就係唔公平!咁D家長見到咁,早作綢繆,搬去以往10年大家都公認係較好的校網,又有乜唔岩?
3.        咁多年來(10年以上),政府從來冇提過不同學校網的學位係點計出來,今年學位數量同以往有咁大出入,咁油尖旺家長投訴,又有乜錯處?點能要被千夫所指?在家長的傷口上撒鹽?
4.        而家油尖旺跨區學位被削,政府先話因供求因素而需要削減油尖旺他區學位,因為佢地主要考慮各區的整體供求及交通問題。
5.        但且看2006-2007灣仔區及其他鄰近區域有關升中的數據:
i.        油尖旺減少89人,英中學位減少124個(每一英中學位競爭人數:3.71)
ii.        灣仔區減少20人,英中學位增加75個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iii.        中西區增加10人,英中學位增加116個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iv.        東區減少30人,英中學位減少6個(每一英中學位競爭人數:6.22)
v.        深水土步減少153人,英中學位減少43個(每一英中學位競爭人數:3.53)
從上列數字,政府如何因供求因素需要調撥學位?如何主要考慮各區的整體供求?真係睇唔到,咁點解唔增加鄰近灣仔的東區跨網位?根本就係冇原則!
6.        事實上,今年升中學生人數少左596人,英中學位減少168個,呢2日睇報紙知道政府計劃削英中位3000個,我推想政府可能係想CUT英中學位,而灣仔人口老化,有學校縮班、殺校,眾所周知!所以,先向呢區入手,因為收番借出去的位係一個好藉口,到呢區唔夠學生時,你地話會係點?唉!……可能根本就唔係借位的問題!
7.        各位非油尖旺的家長,希望你地明白呢個係制度本身有問題。我地唔係要撒賴,亦唔係要特權。只係想爭取用番過去10多年沿用、大家約定俗成的原則處理今屆油尖旺升中學生選校。
8.        各位非油尖旺的家長,而家你地可能好心涼,(或者你地覺得咁公平D,……人之常情)但係,唇亡齒寒,……未來,希望你地可以好冷靜咁話:政府理據充分!

Rank: 5Rank: 5


1031
83#
發表於 06-5-9 21:58 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

其實大家立場鮮明, 講多無謂, 大家5.14見.

<5.14還我升中學位大遊行>, 資料詳情如下:
日期:5月14日 (星期日 母親節)
集合地點 : 下午2時
集合地點:中還遮打花園
遊行路線:由遮打花園出發至政府總部




      

Rank: 6Rank: 6


7836
84#
發表於 06-5-9 22:01 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

非常同意      
MoneyWong 寫道:
大家應該了解清楚事情真相才發言.
現在不是借與還的問題, 而是教署在今年小六生填選校表前一星期才通知少了一百多個英中學位, 在4月24日前署方學校概覽還有這英中可供選擇, 但到了填表時才知道無.
現在這些家長是對教署政策不滿, 一個已用了27年的校網在一星期內通知取消, 你們覺得合理嗎? 教育是一件長遠的事, 要有計劃的安排, 要改政策也應有長遠方案.
這件事今年發生在油尖旺, 出年也可能發生在其他地區, 做為家長應支持他們, 而不是取笑他們. 他們是在為所有學生伸張正義.

Rank: 6Rank: 6


8980
85#
發表於 06-5-9 23:12 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

實在是講多無謂,行動最實際,所以我一路只是寫幾隻字。

網上有網上的世界,我已在我有落腳而又人流多的網站,張貼出遊行的資料。:

哈里波特 寫道:
其實大家立場鮮明, 講多無謂, 大家5.14見.

<5.14還我升中學位大遊行>, 資料詳情如下:
日期:5月14日 (星期日 母親節)
集合地點 : 下午2時
集合地點:中還遮打花園
遊行路線:由遮打花園出發至政府總部




      
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 5Rank: 5


3063
86#
發表於 06-5-9 23:23 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

支持向教統局反應意見既家長,今次事件,對錯難判,每人企係唔同角度去睇理件事,有唔同意見係一定架勒。但無論教局對錯,家長在母親節遊行反映心態,無可厚非

Rank: 5Rank: 5


4418
87#
發表於 06-5-9 23:54 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

對於一些六年道行一朝喪的家長, 苦心經營, 打擊實在不少.  我作為一小六家長, 易地而處, 相信也會有相同感受.

教局當然無錯, 因為佢才是真正債權人, 鍾意借多借少比邊個都講得合理, 講得口響. 不過, 升中派位明年將會大變, 三成位中學可自行收生, 統一派位時, 一成中一位小六生可先全港不論校網選校, 餘下六成位再作本區校網選校, 全港家長學生的選擇會較多, 較廣, 較公平, 更講實力. 為什麼當局不可將還位的措施延於明年, 在大變動下影響相對少. 但教局在舊制升中最後一年都要做一些小動作, 令部分家長學生苦痛, 也自找麻煩, 實為低智.

著重子女學業的幼園及小一家長為長遠計, 網上交流, 求資料, 找學校, 尋校網. 但現在要知埋學校或校網有沒有負資產, 借位未還, 每區出生預測, 殺校指數, 轉直資趨勢, 方可無誤.  但天命人為, 悠悠六載, 時刻可變, 但最慘者最後一刻不從人願, 想借屍還魂都借不得. 家長奈何!

Rank: 2


72
88#
發表於 06-5-10 00:11 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

哈里波特 寫道:
其實大家立場鮮明, 講多無謂, 大家5.14見.

<5.14還我升中學位大遊行>, 資料詳情如下:
日期:5月14日 (星期日 母親節)
集合地點 : 下午2時
集合地點:中還遮打花園
遊行路線:由遮打花園出發至政府總部
      


AGREE! 小兒不是油尖旺區, 但好明家長要團結。

Rank: 3Rank: 3


343
89#
發表於 06-5-10 00:40 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

其實教育局要發下官威, 等你地班家長同校長, 唔好以為佢無到!!你鮮魚行校長明明叫你唔好講果系統成績又要講出黎,要罰你果區!!(絕對吹水.....)
不過, 係政府強(徵)(黎)(字)之下, 又點使通知我們這些蟻民? 費事早左講出黎比人評擊成唔到事!!咁咪令人話議而不決,決而不行.
個政策睇黎真係可能係近排李局長, 羅秘書去完廁所突然想出黎, 唔係以EMB 之能估幾年後學生短缺會去到中學之能又點會唔知每區之學位人數?佢地應該幾年之前已經知LA.

Rank: 5Rank: 5


1054
90#
發表於 06-5-10 00:48 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

好明白油尖區家長的切膚之痛, 遊行係民主社會表示不滿嘅途徑, 但各位家長臨場表現請儘量克制, 不宜過激, 因為各位當日嘅一舉一動, 貴子女都會睇住入腦, 呢啲係身教, 對細佬心智成長有影響....

其實, 我相信真係好難同教署追得番學位, 所以貴子女如果最後咁唔好彩入唔到英中, 最怕佢地會自暴自棄, 需知呢班只係12/3歲嘅細路仔, 仲有漫長嘅路要行...

大人嘅行為唔應該由細路仔承擔!

Rank: 6Rank: 6


8980
91#
發表於 06-5-10 00:54 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

小兒不是油尖旺區,我作為一小五家長,開始留意報中學的資訊,驚聞油尖旺校網的突變.........嘩!乜會咁架咩!!!聞所未聞,what happen?! Who can foreseen?

唔多覺有人會一早估到會有類似的突變出現,事後孔明就多多

我毫無心理準備下睇到油尖旺校網的新聞,可以用震驚來形容當時的心情,自行和直資收生已過,油尖旺區小六家長已在一條死胡同,想應變也無辨法,估計油尖旺區統一派位因填表的變化而結果甚亂,莘莘學子.......無可奈何!

決策人高高在上,不吃人間煙火,若不向他們當頭棒喝,相信目中無家長/學生的做法將會不停地出現。  
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 3Rank: 3


116
92#
發表於 06-5-10 01:25 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

家長要團結, 我雖不是油尖旺家長, 但極討厭EMB這次行徑, 既言EMB自覺高高在上,  家長把行動升級係必然的。  收回來的英中學位真係完全還回給灣仔區?
還是津貼英中學位愈來愈少?
  


2714
93#
發表於 06-5-10 03:29 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4747
94#
發表於 06-5-10 08:09 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

撥灣仔英中學額 教局息油尖旺民怨

【明報專訊】油尖旺區家長擬於周日「母親節(相關新聞 - 網站)」遊行,抗議遭扣減逾百個灣仔、港島東區英文中學升中學額。教育統籌局於遊行前夕推出「臨時措施」,邀請灣仔區英中撥出共數十個留班位,專門取錄油尖旺區學生,圖平息民怨。

教統局常任秘書長羅范椒芬昨晚與油尖旺小學校長及家長會面,商討解決辦法。據悉,教統局已聯絡灣仔區英中,撥出每班兩個留班位(俗稱叩門位),專供油尖旺家長替子女報讀,全區約可提供數十個英中學額,目前仍未決定於統一派位階段,或放榜後供油尖旺區學生報名。教統局於會上並承諾,檢討以後幾年的中學派位學額分配,並及早通知家長。

料周五決定會否遊行

油尖旺區小學家長教師會(關注中一學位分配)發言人林梁美玲稱,會議氣氛融洽及有建設性。她表示,家長提出的訴求與之前一樣,教統局須「歸還」百多個英中學額給區內家長,不過教統局則提出另一方案,內容目前仍未可透露。林梁美玲表示,個人對教統局提出方案感滿意,但仍需與區內家長召開會議,決定是否接納教統局的解決方案,預計周五決定會否繼續遊行。

灣仔區英中聖公會鄧肇堅中學去年共提供26個學額,供油尖旺區學生報讀。教統局曾聯絡該校,要求學校於新學年撥出每班2個留班位,取錄油尖旺區學生。校長潘梁學賢表示,區內校長都希望幫忙解決紛爭,至於學校會否撥出學額,目前仍未可透露。

So no more 叩門位 in Wanchai schools after lucky draw!

Rank: 3Rank: 3


313
95#
發表於 06-5-10 08:35 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

灣仔區校長們,哪位想收呢班努力爭取‘應得權益‘家長的子女?

Rank: 3Rank: 3


256
96#
發表於 06-5-10 10:36 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

"邀請灣仔區英中撥出共數十個留班位,專門取錄油尖旺區學生,圖平息民怨"

會否對其他區的家長、小朋友不公平?叩門位應該公開給所有派位不理想的小朋友,包括是灣仔區、油尖旺、新界區......


2714
97#
發表於 06-5-10 12:47 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1031
98#
發表於 06-5-10 13:08 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

"還"其中一個意思係取回給他區的學位作平衡.
<quote from PTA's web-site>
在本區可供選擇之學位,被大幅削減下,我們強烈要求取回本區中學之學額予本區學生選擇。〈教育統籌局不能一方面以照顧灣仔區之學生為由,取回本屬於油尖旺區之學額。而另一方面本屬於油尖旺區之學額,卻持續贈予他區.

Proposal is ether / or.  上述方案相信機會好微.  But if it is worked, 無必要用叩門位來平衡.

從叩門位呢個問題反映到"針唔吉到肉唔知痛", 有d BK仲成日話有實力你咪自己考入去law, 既然1st round已收, 叫門位對你地有什麼影響???? <吹吹水je>

For more details regarding this issue, please visit below web-site :

click

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
99#
發表於 06-5-10 13:50 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

1. 如果油尖旺是綜援戶,其他區又係乜野?唔該小心D,搵D恰當的比喻!唔好得罪晒香港的家長!


我好似冇話油尖旺是綜援戶,請看清楚。當然,如果你見到綜援戶三字而對號入座,我也不會怪你。

我只是說,一個綜援戶,如果银行存款多過標準,被Cut綜援,是理所當然。同理,如果油尖旺之學位充足被Cut外援,也是因為政府照本子辦事,政府没有做錯。

一個綜援戶,被Cut後不能罵政府明明政府身家大把,不通融,也不能罵隔離大鱼大肉,自己却連綜援来改善生活也不能。同理油尖旺也不能話湾仔區有大把好英中,而自己却被cut外援,因為你本身並無不足。

為甚麽湾仔區有那麽多好英中,而油尖旺没有,是不是不公平,當然不是,一個地區之英中多少,有没有質素,全是那區學生之努力成果,和其他無關。

各位非油尖旺的家長,希望你地明白呢個係制度本身有問題。我地唔係要撒賴,亦唔係要特權。只係想爭取用番過去10多年沿用、大家約定俗成的原則處理今屆油尖旺升中學生選校。


過去10多年沿用、大家約定俗成的原則是甚麽?是不是無論如何都要分一部分學位給你?

正如一個綜援人士,拿了十年綜援,就有了約定俗成的原則,政府以後都要給綜援他嗎?

我出世到未工作前20年都不用交税,難道就有了約定俗成的原則,以後不用交税嗎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
100#
發表於 06-5-10 13:53 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

EMB 真係冇鬼用, 對 King Arthur 失望。 香港幾時變得是講惡, 不是講道理的?


自從上次教師遊行,King Arthur 和饭焦拿出十億出來,己對他們徹底失望。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖