關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


179
81#
發表於 05-10-4 11:08 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Hi 彥彥媽咪

我囝昨天收到了小跳豆(Sept only), 我可以學校旅行時借比你look look. 高信班好像只有2個小朋友order左.

Rank: 5Rank: 5


3326
82#
發表於 05-10-7 15:13 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

Our topic falls behind again la...let me take it up~~   

今日我開始 let Henry 返 Kumon Maths la...個 centre 就響 Waterloo Road McDonald 後面, 都好近吓, 個導師都話有好多培正學生都響佢地度返架....初步發現大彥都幾肯學..依家學校先教 1+ 0 呢d我真係都覺得幾慢~~

我會俾佢試一個月先, 然後會考慮 let him try Kumon English & Chinese too - 因我見 Kumon Chinese 係教 Putonghua...so may try try...


Wanleung:

Thanks for the 小跳豆 ar...

Rank: 3Rank: 3


179
83#
發表於 05-10-7 15:35 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Hi  彥彥媽咪

Kumon Math開頭會好像好waste money 因為開頭好easy, 可能打好foundation先.  

囝囝話班有個新同學叫亞森, 因有同學轉往上海讀書(I forgot the name).

Rank: 5Rank: 5


3326
84#
發表於 05-10-7 15:55 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

wanleung:

係咩..?? 新同學?! 大彥又冇講喎~~等我一陣接佢放學問吓佢先...

依家大彥係由 3A 做起...你鑫星係咪架...??    

Rank: 3Rank: 3


179
85#
發表於 05-10-7 16:16 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

I forgot la.  Let me check check.

Rank: 5Rank: 5


3326
86#
發表於 05-10-10 23:21 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

今日雖然好鬼熱....不過都好好玩 (除咗大彥自己走鬼咗去激死我同後尾扭玩具個陣 ), 亦好開心有機會又同多幾個家長傾計~~   

我想問吓你地有冇興趣有時大家搞吓d私人 gathering 等我地一來多d認識吓, 交換情報, 二來又可以等d小朋友一齊玩咁呀.....if you like, 我可以搞架~~   


Wanleung:

我都話架喇.... 你借我地本小跳豆一番屋企就被"肢解"咗喇....    不過係細彥搞爛多d....大彥都未得閒睇....(唔知係唔係, 大彥係咁講)      

不過...好在我發現得早...所以被肢解部份應該可以重新接駁...嘻嘻...冇事....有得救架....       




170
87#
發表於 05-10-11 20:50 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
88#
發表於 05-10-12 08:06 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hskhk:

Oh...too bad.....    你冇去呀.....you take care ar...依家隻手好唔好d呀...你自己有冇買 insurance ar..If yes, can claim bor.... and also 要個小巴賠囉...有冇上差館先個 case?

定期聚聚真係唔錯, 等我諗諗有邊樹有好地方先得...大家有冇好提議~~~   

Rank: 3Rank: 3


179
89#
發表於 05-10-12 10:50 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Hi hsyhk:

Wish you getting better now.

彥媽:

For gathering, please count me in.  It is good to have gathering on Saturday afternoon.  May be you can organise a Halloween party at your home.

彥彥自己沖涼真叻仔, last night我已叫星星自己try下沖涼, 但boo boo later, 驚佢清潔得唔乾淨.

佢同學個媽媽話原來PC Secondary 85% students 是 from PC primary students, but not means 85% PC primary students can promote to PC Secondary,  因為PC 小學比中學多班.  


170
90#
發表於 05-10-12 12:40 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
91#
發表於 05-10-12 22:25 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Wanleung:

yes....Saturday afternoon.....都好...不過最近我 Sat afternoon 要教書哇...所以要等 term over 先得~~ How about some gatherings on Sundays or what first?   


but not means 85% PC primary students can promote to PC Secondary, 因為PC 小學比中學多班.
==>我諗咁都唔奇, 但因為 PC 依家收小學生班數少咗 (以前係 8 班 K3 升成 9 班 P1, 今年聽李校長講就係得 8 班 P1, 所以希望咁會對我地小朋友嘅競爭又細d喇...

總之唔好俾佢地做 list 尾就應該好大機會架喇...再者, 或者到時我地又會心郁郁想試第二d中學呢...嘻嘻~~   

last night我已叫星星自己try下沖涼 ==> 要慢慢嚟喇...之前大彥都唔係好得架...係依家先叫做 OK, 依家我帶佢去 YMCA 學完游水佢都係自己入更衣室沖白白同換番衫, 我就咁響門口等佢架咋....

可以要星星 step by step 咁, 先試自己 shampooing, 你之後入去 check 佢, then 到 shower 前面, 再後面, etc...咁可能會 work ga...



Rank: 3Rank: 3


179
92#
發表於 05-10-13 09:53 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

Sunday afternoon is OK.  Sing Sing needs to learn swimming on Sunday morning.

Rank: 1


22
93#
發表於 05-10-13 12:38 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

熙熙媽咪 hope you are fully recovered.

I also like the idea of gathering. But I can only make it on Sunday.

I am thinking how to help my son build up his confidence. Any ideas?

Rank: 3Rank: 3


179
94#
發表於 05-10-14 14:18 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚Mummy

I can't give you advice as my son is also not enough confidence.  May be our maid helps him to do all matters at home.

BTW, 星星told me that yesterday 彥彥帯了family photo and a can to school.  可唔可以講我知你囝囝this week帯了什麼回學校, update 下.  

Tks

Rank: 5Rank: 5


3326
95#
發表於 05-10-14 23:22 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

wanleung:

孝彥話要帶一張 family photo + 一個鋁罐 or 膠樽 to school ar....and he brought that to school already.

仲有, 佢話上次要帶兩個廁紙筒番學校, 好似已在"進行中", 佢話整緊個好似望遠鏡咁嘅嘢喎~~

上個星期就要帶個溫度計....不過我俾咗佢佢都唔記得交俾先生...激死...又帶番番屋企~~           

Rank: 3Rank: 3


179
96#
發表於 05-10-17 10:22 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

Thank you.  亞囝有帶個溫度計同紙鳶.  但family photo + 一個鋁罐是見到彥彥帶先話要帶.

BTW, 想問下英文課本page 6, snake 要唔要colour 左佢, 亞囝話no need, want to confirm 下.

Thanks.

Rank: 1


22
97#
發表於 05-10-17 12:29 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Ryan also brought a family photo and two yakult bottles to school. I bought him the 溫度計 last Tuesday but he forgot to bring.  Hope he remembers today.

Rank: 3Rank: 3


179
98#
發表於 05-10-17 17:06 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚Mummy

Thanks for the update.  


170
99#
發表於 05-10-17 17:23 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


179
100#
發表於 05-10-17 17:48 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Hi hsyhk

圖書亞囝只帶了一次, 反而佢喜歡帶新聞回學校.  因為我要返工, 所以冇很多time train 佢自己做.  而家叫佢自己try自己洗澡.  

逆境智能 - 可否講多D regarding 逆境智能?

Thanks
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖