關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 升中派位 SPC vs SJC
樓主: 愛書人
go

SPC vs SJC   [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2234
81#
發表於 3 天前 |只看該作者
早十幾年, a level就以為A* 好勁好多人都靠考呢個grade入神科, 呢十年透明度增加左,uni 都認清IAL (唔計英文), 九個人考就有一個攞A*, 攞到呢個滿分成績嘅平均百分比其實差唔多係DSE 5 至5*水平.... 大學收生都識得睇absolute..... IAL四科a星都唔代表你係尖子, 因為你四科考dse 5 都有可能攞到同一成績.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12043
82#
發表於 前天 08:16 |只看該作者
mooie 發表於 26-6-18 09:48
當然,成績好有得揀,中游或差啲嗰啲就唔輪到佢哋揀

都話你攪錯啦

Rank: 5Rank: 5


1483
83#
發表於 前天 08:59 |只看該作者
adriantai 發表於 26-6-20 08:16
都話你攪錯啦

可能我真係攪錯咗,我真係以為係成績好的,可優先揀。
另外我想請教下,如果只係中文科普普通通(合格的),但其他科都OK,係咪應該揀返DSE 條路呢?暫未諗會唔會到外國升學

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10587
84#
發表於 前天 10:00 |只看該作者
mooie 發表於 26-6-20 08:59
可能我真係攪錯咗,我真係以為係成績好的,可優先揀。
另外我想請教下,如果只係中文科普普通通(合格的) ...

開辦IAL,部份中學本意係協助真係中文唔太掂既學生多一個學制選擇,唔駛為左一科中文影響升學前路。只係,近年部份中學似乎將呢個本意本末倒置左~

既然有呢個位走,就當然會出現多左自稱中文好唔掂既支持者,演變成依成績優先可以修讀係可以理解~

不竟,英國大學都係睇3-4科選修科,而DSE學生要4C+3-4X,科目係多左,表面難度係高左好多,而IAL放洋英國比DSE亦存在優勢~

如果一心想留港升學,而中文還可以,行DSE既路係比較簡單,不竟DSE係睇分數做人,夠分就近乎必收,其他學制係存在變數~

Rank: 5Rank: 5


1483
85#
發表於 前天 10:06 |只看該作者
mcl233 發表於 26-6-20 10:00
開辦IAL,部份中學本意係協助真係中文唔太掂既學生多一個學制選擇,唔駛為左一科中文影響升學前路。只係, ...

多謝你回覆,咁其實用DSE成績去考外國學校,其實係咪真係差過用IAL 呢?如果個學生本身英文都係唔差

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10587
86#
發表於 前天 10:18 |只看該作者
mooie 發表於 26-6-20 10:06
多謝你回覆,咁其實用DSE成績去考外國學校,其實係咪真係差過用IAL 呢?如果個學生本身英文都係唔差
...

本帖最後由 mcl233 於 26-6-20 10:25 編輯

似乎,會,當然視乎乜大學和乜學糸。人地對本土學制認受性高啲,係可以理解既。只係香港大學似乎對不同學制,既一視同仁角度,係比較國際性咁囉~

Rank: 5Rank: 5


2234
87#
發表於 前天 11:20 |只看該作者
mooie 發表於 26-6-20 10:06
多謝你回覆,咁其實用DSE成績去考外國學校,其實係咪真係差過用IAL 呢?如果個學生本身英文都係唔差
...
呢個咪就係個誤解,睇麥當勞道男女校,三分二人讀dse三分一IB, 每年公佈上年學生入讀海外uni list, dse 入嘅海外uni唔會差過ib嗰邊,有ivy收dse反無收ib.... 落一條街堅尼地道男校,110個dse學生左右,每年都三四個cam oxf .. 上年兩個攞oxf scholarship, 一個考dse前已經收左dse都唔使考.  唔知香港ial一班普遍一年一班有幾多個scholarship直接入英國兩大?

Rank: 5Rank: 5


2234
88#
發表於 前天 11:33 |只看該作者
Nbranson 發表於 26-6-20 11:20
呢個咪就係個誤解,睇麥當勞道男女校,三分二人讀dse三分一IB, 每年公佈上年學生入讀海外uni list, dse 入嘅 ...
Btw S6姪女band one女校s6 dse中游,冇特異功能,年頭用學校predictive grade冇考ielts,申請ucas, 早兩個月已經有三間收咗讀普通商科 (英文conditional offer grade都唔高), kcl umanc. 收左。 。 其實申請海外uni,  你肯畀海外生學費五六十萬一年,而家難度係唔高。

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24199
89#
發表於 前天 11:38 |只看該作者
Nbranson 發表於 26-6-20 11:20
呢個咪就係個誤解,睇麥當勞道男女校,三分二人讀dse三分一IB, 每年公佈上年學生入讀海外uni list, dse 入嘅 ...

我都唔明不時見到EK話去外國升大學就選IB/AL???

Rank: 5Rank: 5


2234
90#
發表於 前天 11:53 |只看該作者
poonseelai 發表於 26-6-20 11:38
我都唔明不時見到EK話去外國升大學就選IB/AL???
懷疑嗰啲父母可能自己唔係喺外國讀uni...如果父母係外國讀uni而家仔女升學,佢哋應該唔會咁樣諗。我早20年喺海外讀uni, 全部同學都用會考申請,喺sydney reunion, 真係唐人街要擺兩圍先坐得晒同級香港中學同學。從來香港學生去外國升學只要畀到學費根本都冇難度,我睇過一間香港男校五六十年代嘅校刊,以前種誇張當時學生已經系去mit caltech cam 升學。

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24199
91#
發表於 前天 13:32 |只看該作者
Nbranson 發表於 26-6-20 11:53
懷疑嗰啲父母可能自己唔係喺外國讀uni...如果父母係外國讀uni而家仔女升學,佢哋應該唔會咁樣諗。我早20年 ...

相信唔洗父母自己出過國留學才知啩

Rank: 5Rank: 5


2422
92#
發表於 前天 13:38 |只看該作者
回覆 Nbranson 的帖子

想升 mit caltech cam ,依家係難過以前,錄取率低咗好多,又無以前咁 straightforward.

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24481
93#
發表於 前天 13:48 |只看該作者
Nbranson 發表於 26-6-20 11:53
懷疑嗰啲父母可能自己唔係喺外國讀uni...如果父母係外國讀uni而家仔女升學,佢哋應該唔會咁樣諗。我早20年 ...
我諗呢啲都係睇一間間大學嘅情況, 我以前嗰間大學嘅香港學生, 100%係當地讀high school, 只有我一個係喺香港中學畢業.

Rank: 5Rank: 5


2234
94#
發表於 前天 14:25 |只看該作者
本帖最後由 Nbranson 於 26-6-20 15:10 編輯
twhkleung 發表於 26-6-20 13:48
我諗呢啲都係睇一間間大學嘅情況, 我以前嗰間大學嘅香港學生, 100%係當地讀high school, 只有我一個係喺香 ...

Yes.  You are right.  當時喺外國升學嘅同學大部分都係中三四己經過咗去外國。 只係想講中三四過去外國讀同香港考dse都係一樣入到一樣嘅大學。  Depends.  見而家s6申請UK ucas唔使ielts中等dse predictive grade成績都好多一線大學揀,感覺上易過以前.  反而加拿大頭嗰四五間大學,可能多咗印越移民同大陸學生依家就難過以前好多。

Rank: 3Rank: 3


188
95#
發表於 前天 15:23 |只看該作者
本帖最後由 whthk 於 26-6-20 15:25 編輯
Nbranson 發表於 26-6-20 14:25
Yes.  You are right.  當時喺外國升學嘅同學大部分都係中三四己經過咗去外國。 只係想講中三四過去外國讀 ...

UK 窮到燶, 唔收多啲外國學生點sustain 到????其實Uk 除咗Oxbridge 難些, 其他算易, 好多Oxbridge 收咗, 但最後咪又走去美本.

Rank: 5Rank: 5


2234
96#
發表於 前天 15:46 |只看該作者
本帖最後由 Nbranson 於 26-6-20 16:01 編輯

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊