- 在線時間
- 43 小時
- 最後登錄
- 26-6-21
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 1514
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 13-11-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 720
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 2234
- UID
- 1381238
 
|
mooie 發表於 26-6-20 10:06 
多謝你回覆,咁其實用DSE成績去考外國學校,其實係咪真係差過用IAL 呢?如果個學生本身英文都係唔差
... 呢個咪就係個誤解,睇麥當勞道男女校,三分二人讀dse三分一IB, 每年公佈上年學生入讀海外uni list, dse 入嘅海外uni唔會差過ib嗰邊,有ivy收dse反無收ib.... 落一條街堅尼地道男校,110個dse學生左右,每年都三四個cam oxf .. 上年兩個攞oxf scholarship, 一個考dse前已經收左dse都唔使考. 唔知香港ial一班普遍一年一班有幾多個scholarship直接入英國兩大? |
|