- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 26-6-1
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 635
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 12-5-28
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 396
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 1031
- UID
- 921461
 
|
引用:我有寫呀,+仲寫左交左4封...!第一,+第二封
原帖由 andersmama 於 11-12-07 發表
我有寫呀, 仲寫左交左4封...!
第一, 第二封係有d唔同, 第一封by mail, 第二封因為時間關係by fax, 咁第三 ... 我都想試吓寫信!因為六月喇,好急!PM我丫!唔該晒你!
 |
|