關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 祖堯天主教小學
樓主: annayee
go

祖堯天主教小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


415
81#
發表於 09-9-10 22:59 |只看該作者
嘻嘻, 係呀, 我仔第一日就同我講, 個個都係 abc餐, 得佢一個食 "爸爸餐".. 咁我就跟佢講, 要密密食, 唔好浪費爸爸的心機呀!

原帖由 joeychai 於 09-9-10 17:09 發表
AWma,

"revise Aa-Zz"
我仔話係home 自己溫習Aa-Zz 喎...

" Let's Give "
我仔話收左.

"阿仔話無落操場, 只在班房, 佢問我點解體育課無得體育???"
係呀....我都唔明點解, 我問阿仔咁係到做乜...
佢話, 英文老師走 ...

Rank: 3Rank: 3


415
82#
發表於 09-9-10 23:04 |只看該作者
我個仔跟我講, 一打鐘, 就要收飯盒了, 唔可以再食了.

咁我諗小息時都唔會攞去再食吧? 此終會比較麻煩.

原帖由 annayee 於 09-9-10 20:05 發表


joeychai,

請問如果小朋友25分鐘內食唔哂,會點處理架?會唔會比佢地食埋小息果段時間架?


75
83#
發表於 09-9-11 10:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


75
84#
發表於 09-9-11 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


415
85#
發表於 09-9-11 12:28 |只看該作者
係呀, 咁等我同阿仔講吓先, 因為佢好守紀律架, 一就一, 二就二架啦.... 咁佢一定係見人收佢收個隻款了.

原帖由 joeychai 於 09-9-11 11:04 發表
"一打鐘, 就要收飯盒了, 唔可以再食了."
我琴日就唔見要即收飯盒,不過老師就有叫佢地未食晒的快d,食晒就做埋未做晒的功課!但佢地見人收佢地都收喇,唔食|u!

學校的abcd餐確係好味,見到我都有興趣!哈! ...


75
86#
發表於 09-9-11 15:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


415
87#
發表於 09-9-11 22:30 |只看該作者
星期一, 1C班要開始英文默書了 - Aa-Zz 呀!

Rank: 4


971
88#
發表於 09-9-12 11:10 |只看該作者
原帖由 AWma 於 09-9-11 22:30 發表
星期一, 1C班要開始英文默書了 - Aa-Zz 呀!


我女1A 重未默喎

Rank: 4


891
89#
發表於 09-9-13 09:11 |只看該作者
原帖由 AWma 於 09-9-11 22:30 發表
星期一, 1C班要開始英文默書了 - Aa-Zz 呀!


我個仔1D,大約第五週先默書!


75
90#
發表於 09-9-13 20:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


891
91#
發表於 09-9-13 21:45 |只看該作者
原帖由 joeychai 於 09-9-13 20:09 發表
老師話第五週架?

咦....你地的英文老師係叫咩名?
1C 班係Miss Lee..


係呀!佢老師話大約第五週!
我個仔係1D - Miss Lui

Rank: 3Rank: 3


415
92#
發表於 09-9-15 13:28 |只看該作者
我見阿仔話 Dict Aa-Zz, 佢後來話係唱歌仔喎.

另外, 之後會有英文老師 Miss Helen 教呀!

原帖由 joeychai 於 09-9-13 20:09 發表
老師話第五週架?

咦....你地的英文老師係叫咩名?
1C 班係Miss Lee..


75
93#
發表於 09-9-17 15:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


415
94#
發表於 09-9-18 13:33 |只看該作者
唔知幾時先有得上網睇手冊呢? 我依家好想上網知道阿仔當日要做D咩功課, 可以打電話返屋企叫佢做D什麼功課.... 他昨天又唔知要自己做D咩功課, 好彩今日唔洗交住, 否則唔知要做到幾多點先做完. (我放工又遲)

Rank: 4


891
95#
發表於 09-9-19 08:53 |只看該作者
原帖由 joeychai 於 09-9-17 15:14 發表
琴日派左個張dict番黎簽啦, 原來係fill in the blank 既!

不過派左下2星期的默書範圍喇!


我個仔fill in the blank 果張係當係功課,至於默書係背默Aa-Zz 和自己個英文名,另外再下次默書係13個英文生字


75
96#
發表於 09-9-19 09:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


415
97#
發表於 09-9-19 12:00 |只看該作者
joeychai,

好, 等我返屋企同阿仔講吓先.

另外, 英文字母要24號默.
咁你知唔知這13個生字要邊個星期默呀? 我已經叫阿仔串緊....

唉呀! 好驚遲D要打仗...

原帖由 joeychai 於 09-9-19 09:45 發表
AWma,

咦!我又無呢個問題! 我仔話d功課會放晒入功課袋, 咁裡面的野就要做囉! 其次我教佢做完一樣係手冊到tick番!咁佢自己都可以做晒大部份的功課! 係有d唔識做要等我番去教!你試下教佢tick 手冊!

Rank: 4


891
98#
發表於 09-9-19 17:58 |只看該作者
原帖由 joeychai 於 09-9-19 09:45 發表
AWma,

咦!我又無呢個問題! 我仔話d功課會放晒入功課袋, 咁裡面的野就要做囉! 其次我教佢做完一樣係手冊到tick番!咁佢自己都可以做晒大部份的功課! 係有d唔識做要等我番去教!你試下教佢tick 手冊!

annayee,

"默書 ...


再下次默書日期仲未知道呀!不過我已經叫個仔串定啦!

Rank: 3Rank: 3


415
99#
發表於 09-9-20 09:07 |只看該作者
係呀! 已經默緊啦!

原帖由 annayee 於 09-9-19 17:58 發表


再下次默書日期仲未知道呀!不過我已經叫個仔串定啦!

Rank: 4


891
100#
發表於 09-9-21 23:05 |只看該作者
請問一人一體藝要家長簽名果張回條洗唔洗交既呢?我巳經將張回條連同其他回條一併放在透明膠套內,但係老師無收一人一體藝果張,咁係咪唔洗交既呢?
‹ 上一主題|下一主題