- 在線時間
- 21 小時
- 最後登錄
- 25-3-6
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 300
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-6-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 114
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 415
- UID
- 511920
 
|
嘻嘻, 係呀, 我仔第一日就同我講, 個個都係 abc餐, 得佢一個食 "爸爸餐".. 咁我就跟佢講, 要密密食, 唔好浪費爸爸的心機呀!
原帖由 joeychai 於 09-9-10 17:09 發表 
AWma,
"revise Aa-Zz"
我仔話係home 自己溫習Aa-Zz 喎...
" Let's Give "
我仔話收左.
"阿仔話無落操場, 只在班房, 佢問我點解體育課無得體育???"
係呀....我都唔明點解, 我問阿仔咁係到做乜...
佢話, 英文老師走 ... |
|