註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
原文章由 多利是 於 08-5-20 18:14 發表 come 原來我唔記得左我一早約左班朋友5月30食大xx tim, 咁我北唔北上都會同佢地夜晚食飯, if 你地唔介意, 可以join埋佢地一齊, 咁可以bk房~ 係axxxxa & 我 d friends..axxxxa 都會去的~ ...
子爵府
原文章由 多利是 於 08-5-20 22:14 發表 今日講開買鑊, if 要1鑊多用, 黑金剛係不錯的選擇, 平靚正~ if 都係 for fry 野快靚正的話, 就買易潔鑊, 即是有塗層的鑊,小油,唔痴底, fry野好靚, 但要用返塗層鑊產,&最好唔好成日蓀野&炒野,咁會令到塗層好易脫落,塗層脫落,隻鑊 ...
原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 10:36 PM 發表 多多. 咁即係唔北上囉 如果得幾個人, 咁坐廳檯啦, 或者早少少去, 咁應該唔洗等好耐啩
原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 11:30 PM 發表 C, 我only用black colour plastic 果d jar.
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 09:33 發表 Good Morning!!! 尋日買左wok la, meyer 易潔wok, $391 9折, 另買左個煲, $159 9折 蓀野
原文章由 funbabyhk 於 08-5-21 09:40 發表 你同 come 行到幾點鐘? 我唔見你地 gei?
珍珠宮
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 09:43 發表 行左一陣咋, 我7點就走la, come先開始買野 我要趕住返去, 叫左99教我煮飯ma, 點知佢真係教咋, 唔比我實習 佢話你睇咪得lor, 好易之ma
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:19 發表 hoganma: 你吉吉島的貨幾時送呀??? 同埋我女想參加ymca的LT-131, 你仔有無興趣呀????
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 10:24 發表 你99驚??
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:24 發表 LOVE: 暑假有無PLAN去旅行呀???????