關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
81#
發表於 08-1-15 17:44 |只看該作者
講真, 我又唔覺個隻麵咁好食 我唸我食完個5包後, 都唔會特登去買返

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 05:36 PM 發表
COME, 你要唔要買面呀

Rank: 6Rank: 6


8125
82#
發表於 08-1-15 17:45 |只看該作者
come

你係屋企?? 阿x係指主角??

Rank: 5Rank: 5


2967
83#
發表於 08-1-15 17:49 |只看該作者
可能我地食厭咗丁丁, E+轉咗口味
原文章由 多利是 於 08-1-15 17:44 發表
講真, 我又唔覺個隻麵咁好食 我唸我食完個5包後, 都唔會特登去買返
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
84#
發表於 08-1-15 18:10 |只看該作者
唔知, 不過我地成家都唔係幾like食...

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 05:49 PM 發表
可能我地食厭咗丁丁, E+轉咗口味

Rank: 5Rank: 5


2967
85#
發表於 08-1-15 19:07 |只看該作者
C6驚隻牙未整好, 都係唔等,今晚返嚟
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
86#
發表於 08-1-15 19:56 |只看該作者
fun

頭先係樓下 walk in 間眼鏡鋪, 驗左眼, 試帶左con, 150度, 9.0狐度, 無散光, one day acuve moist $185/盒/30pcs..貴唔貴呀??

佢話有隻有散光既要$280/盒, 平d個款$200/盒, 但較難除, 叫我帶慣左無散光呢隻先, 因為我帶時有d nei hair..

咁計法, if 日日帶, 都唔平bor.. 我開頭以為1盒係30對   不過我帶都淨係返工先帶je.即係一個月都係帶22日到.

[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-15 19:59 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
87#
發表於 08-1-15 20:01 |只看該作者
cy

ot仲未走?? 要 o 到好夜嗎??

我等ing食飯, d kids 岩岩補完習返來..

Rank: 8Rank: 8


17382
88#
發表於 08-1-15 21:01 |只看該作者
又攪惦晒啦 全自動全自動仲要唔洗教

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
89#
發表於 08-1-15 21:18 |只看該作者
亞囡呀

原文章由 多利是 於 08-1-15 17:45 發表
come

你係屋企?? 阿x係指主角??

Rank: 8Rank: 8


17382
90#
發表於 08-1-15 22:38 |只看該作者
亞囡今晚話我知有個男同學返學要用暖包

Rank: 6Rank: 6


7553
91#
發表於 08-1-15 23:15 |只看該作者
love,
你仲未訓呀 ?次次夜晚只見你係度 ~
我女都用暖蛋架,不過只是最涷果兩日 因為真的好涷
大女重病左成星期,3日冇返學,考試前唔返學好 "sit 底"因通常老師會過d料比佢地 ~
冇計啦,最緊要好番 ~
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-15 22:38 發表
亞囡今晚話我知有個男同學返學要用暖包
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
92#
發表於 08-1-15 23:25 |只看該作者
雪文,funbabyhk,
我見你地講課外活動,我女都參加了小型網球 (p.1-p.3)大女就勁 like 種野,上學期已參加了一個有機種植班 呢個是小四至小六先參加得,我女十堂只是 $160 好底 因學校唔知咩資助左上學期,又有收成扲番來,有油麥菜 (我打邊爐食左)(2次) 白羅蔔一次,都ok好味道 下學期就 $250/10堂

我而家日日上來望下你們 不過冇時間回應,我女成日問功課
雪文,
你的一串紅點樣呀?



我上bk好慢好慢:-|

[ 本文章最後由 kitty 於 08-1-15 23:40 編輯 ]
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
93#
發表於 08-1-16 07:40 |只看該作者
早晨大家,
我覺得今朝仲涷過尋日
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


17382
94#
發表於 08-1-16 08:30 |只看該作者
係呀我晚晚都好晚先訓的ops:" /> ops:" />

我囡係hk無用過啊,佢都慣左啦就算最凍時佢都唔洗著好多衫的::" /> ::" /> ::" /> 火爐來的::" /> ::" />最凍果幾日佢都係自己沖涼我無理佢呀::" />

你囡3日無返學又咁岩考試前..唔返學真係好 "sit 底:cry: :cry:
但都無計呀如果夾硬比佢返咪仲衰佢又辛苦:cry:

祝你囡快d好番啦




原文章由 kitty 於 08-1-15 23:15 發表
love,
你仲未訓呀 ?次次夜晚只見你係度 ~
我女都用暖蛋架,不過只是最涷果兩日 因為真的好涷
大女重病左成星期,3日冇返學,考試前唔返學好 "sit 底"因通常老師會過d料比佢地 ~
冇計啦,最緊要好番 ~
...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-16 08:33 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
95#
發表於 08-1-16 08:32 |只看該作者
早呀,唔係好覺涷過尋日呀我尋晚係屋企時都只係著短袖衫ja:

原文章由 kitty 於 08-1-16 07:40 發表
早晨大家,
我覺得今朝仲涷過尋日

Rank: 8Rank: 8


17382
96#
發表於 08-1-16 08:35 |只看該作者
我今日9:30左右就走人啦我今日”sick”呀

一陣返屋企訓陣先,之後起身執下屋再接囡放學

Rank: 6Rank: 6


6601
97#
發表於 08-1-16 08:49 |只看該作者
早晨!

呢2日呀女病左呀!我都要陪佢,冇上來!今日好多野做!

Rank: 5Rank: 5


2967
98#
發表於 08-1-16 08:58 |只看該作者
good morning all

moist $185/box, 我問幾間都係lee 個$.

原文章由 多利是 於 08-1-15 19:56 發表
fun

頭先係樓下 walk in 間眼鏡鋪, 驗左眼, 試帶左con, 150度, 9.0狐度, 無散光, one day acuve moist $185/盒/30pcs..貴唔貴呀??

佢話有隻有散光既要$280/盒, 平d個款$200/盒, 但較難除, 叫我帶慣左無散 ...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
99#
發表於 08-1-16 08:58 |只看該作者
雪雪:

你係咪有oven唔要呀?係的話,我有興趣呀!

love love, katiema, hoganma,

我女攞左result,麻麻地!你地呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
100#
發表於 08-1-16 09:00 |只看該作者
禽晚7:30先走, 有好多嘢都未做哂:-|
原文章由 多利是 於 08-1-15 20:01 發表
cy

ot仲未走?? 要 o 到好夜嗎??

我等ing食飯, d kids 岩岩補完習返來..
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖