關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
81#
發表於 08-1-9 10:12 |只看該作者
hi, good morning

yesterday 行過 uniqlo , 佢d野無論款 & quality 都ok架 wor....

見有件童裝羽x褸賣 $149..好抵咁... 其他d衫褲都唔錯咁...可能又要大出血

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
82#
發表於 08-1-9 10:13 |只看該作者
等銀行退錢會唔會要等幾星期呀?
屈記果個好似唔識的牌子, 穩唔穩震 gar
不過 d 積分換 cash coupon 都好抵 wor, 折上折後都是用好少積分咋.
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

...

Rank: 6Rank: 6


6601
83#
發表於 08-1-9 10:14 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

...

雪雪:

點解攪成咁?個貨有問題?

Rank: 6Rank: 6


8125
84#
發表於 08-1-9 10:15 |只看該作者
come

琴日睇過 clinique set 野...d cleanser, tuner & cream 好鬼大支架..moisture surge 就細細樽咁...仲有支唇彩 tim, 賣 $480 + 靚靚 tote 袋同 key ring..if 岩用, 都買得過既...

if 主要買 moisture surge, 就麻麻地啦~

Rank: 6Rank: 6


6601
85#
發表於 08-1-9 10:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

...

雪雪:

點解攪成咁?個貨有問題?

Rank: 6Rank: 6


6601
86#
發表於 08-1-9 10:18 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:15 發表
come

琴日睇過 clinique set 野...d cleanser, tuner & cream 好鬼大支架..moisture surge 就細細樽咁...仲有支唇彩 tim, 賣 $480 + 靚靚 tote 袋同 key ring..if 岩用, 都買得過既...

if 主要買 mo ...

多多:

你有冇買呀? 咁個D cleanser, tuner & cream係咪normal買的size呀?係就真係好抵囉!

你有冇用開佢123-step的products呀?好唔好呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
87#
發表於 08-1-9 10:22 |只看該作者
我就一定係聖愛德華排第2 la 我係咁填的


原文章由 hoganmama 於 08-1-9 10:01 發表
油基顯不要放第二, 一定無機會 聖愛德華排第2 la, 如果你覺得陳呂ok, 就排第3

咁排就穩陣la, 陳呂第3 / 4都應該入到

Rank: 6Rank: 6


8125
88#
發表於 08-1-9 10:23 |只看該作者
係呀..貨 size..so if 岩用, 其實好抵..但我無買, 我以前用過 123 steps 既 products, 我覺得麻麻地岩我用..我好乾的~  佢用soap既, 我用就太乾, ,不過而家改左liquid就唔知啦 , 佢支黃色cream呢, 我個時又覺得好好似好立咁...但我妹就用左好多年啦....佢油性skin有暗瘡., 佢話好掂~

我自己, 就比較like佢既 moisture surge series. :loveliness: :loveliness:

原文章由 KY2004 於 08-1-9 10:18 AM 發表

多多:

你有冇買呀? 咁個D cleanser, tuner & cream係咪normal買的size呀?係就真係好抵囉!

你有冇用開佢123-step的products呀?好唔好呢?

[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-9 10:24 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
89#
發表於 08-1-9 10:23 |只看該作者
又要做野

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
90#
發表於 08-1-9 10:27 |只看該作者
剛才接到健康院 , 嚇得我吖....
今日阿仔全班要去健康院牙科保健, 個姑娘來電問我, 仔仔係咪做過手術, 問我點解唔寫落去手冊內?
(我諗左好耐都唔記得做過咩手術 ) 之後姑娘提我: 做過割包皮呀.  吓.... lee 個都要寫落去既咩?  佢話我之前有寫過 wor, 所以每年都同樣需要寫落手冊裡面wor.

Rank: 6Rank: 6


6601
91#
發表於 08-1-9 10:27 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 10:22 發表
我就一定係聖愛德華排第2 la 我係咁填的

我覺得呢間易入囉!擺2nd都無妨。

其實諗番當日填表,真係心大心細,明知邊D難入,邊D相對機會大DD,但因好想入心儀的學校,亦明知眇茫,都係照填博吓(最後都係輸左)。但眼見有些真係抽到入好的學校,所以抽獎呢個玩意都係睇彩數。ops:" />填好D,只係希望派唔到1-3,都唔好跌落太差的志願咋!

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-9 10:30 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
92#
發表於 08-1-9 10:29 |只看該作者
講開, hsbc 卡, 我有張n年既...早排申請左張新卡, 因為可以換電話麻...咁咪cancel張舊架囉...點知唔醒起有年資優惠呢樣野, 個tele-operator 又唔提我...

我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦

Rank: 6Rank: 6


6601
93#
發表於 08-1-9 10:33 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:23 發表
係呀..貨 size..so if 岩用, 其實好抵..但我無買, 我以前用過 123 steps 既 products, 我覺得麻麻地岩我用..我好乾的~  佢用soap既, 我用就太乾, ,不過而家改左liquid就唔知啦 , 佢支黃色cream呢, 我個時又覺得好好 ...

咦!我都係油性skin+暗瘡喎!咁改佢咪啱囉!但佢D products貴唔貴架?e.g. 123 steps, essence。另,知唔知佢美白D products掂唔掂呢?

Rank: 6Rank: 6


6601
94#
發表於 08-1-9 10:34 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:12 發表
hi, good morning

yesterday 行過 uniqlo , 佢d野無論款 & quality 都ok架 wor....

見有件童裝羽x褸賣 $149..好抵咁... 其他d衫褲都唔錯咁...可能又要大出血 ...

魔鬼calling 多多:買啦!買啦!買多D啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
95#
發表於 08-1-9 10:35 |只看該作者
多.  有咁多分, 分分鐘可以換免費機票啦
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:29 發表
講開, hsbc 卡, 我有張n年既...早排申請左張新卡, 因為可以換電話麻...咁咪cancel張舊架囉...點知唔醒起有年資優惠呢樣野, 個tele-operator 又唔提我...

我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦  ...

Rank: 6Rank: 6


6601
96#
發表於 08-1-9 10:35 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 10:27 發表
剛才接到健康院 , 嚇得我吖....
今日阿仔全班要去健康院牙科保健, 個姑娘來電問我, 仔仔係咪做過手術, 問我點解唔寫落去手冊內?
(我諗左好耐都唔記得做過咩手術 ) 之後姑娘提我: 做過割包皮呀.  吓.... lee ...

fun fun:

唔係化!

Rank: 6Rank: 6


6601
97#
發表於 08-1-9 10:39 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:29 發表

我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦  ...

勁呀!

我D分多數換supermarket coupons,但唔抵ge,要25000分先得1張$50coupon.
你地話換咩最抵呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
98#
發表於 08-1-9 10:55 |只看該作者
Yes  
or 聖安當放NO. 2 or 3.


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 10:22 發表
我就一定係聖愛德華排第2 la 我係咁填的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
99#
發表於 08-1-9 10:58 |只看該作者
i like st. edwards more than st. 安當
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:55 發表
Yes  
or 聖安當放NO. 2 or 3.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
100#
發表於 08-1-9 11:01 |只看該作者
等我上去HSBC睇吓先.

KY,我是上周六用咗積分 + 現金換咗個熱水瓶,  3 min later,我發現可以用全部積分換, 咁我有大把積分係手, 所以想更改囉. 當時打俾佢哋, 又要我send mail, send 完又無人理我, 我發現又被扣數.
所以......

我其實都諗唔明自己點解咁多分, 我昨日check有差唔多 16萬分   

原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 10:13 發表
等銀行退錢會唔會要等幾星期呀?
屈記果個好似唔識的牌子, 穩唔穩震 gar
不過 d 積分換 cash coupon 都好抵 wor, 折上折後都是用好少積分咋.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖