關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
81#
發表於 07-11-19 09:27 |只看該作者
morning all

Rank: 5Rank: 5


2967
82#
發表於 07-11-19 09:45 |只看該作者
早晨呀!

多得我fri afternoon開過話題俾你地講吓,如果唔係d時間邊有過得咁快

我今日都超 ,c6話想執屋,結果fri night一路執到禽晚,亞女又連續2日俾我,e+ 攰到pk.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
83#
發表於 07-11-19 09:55 |只看該作者
你c6咁好, 咁鍾意執屋
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 09:45 硐表
早晨呀!

多得我fri afternoon開過話題俾你地講吓,如果唔係d時間邊有過得咁快

我今日都超 ,c6話想執屋,結果fri night一路執到禽晚,亞女又連續2日俾我,e+ 攰到pk. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
84#
發表於 07-11-19 09:57 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:19 硐表
我都要剪同做color, d白頭髮出晒黎, 不過想等到christmas前先, 唔知捱唔捱到

morning!!
其實我都唔想成日造色, 好傷頭髮, 不過我d頭髮係好黑好黑, 唔造色的話頭頂的頭髮睇落去會好"笠", 造左會好d囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
85#
發表於 07-11-19 09:59 |只看該作者
早晨, 我今早去返 37 part   仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前.  睇一輪先發現係自己搞錯咗

咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心

原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:18 硐表
morning all!!!

咁早去西貢, 有咩玩  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
86#
發表於 07-11-19 09:59 |只看該作者
我都唔做唔得, 我好多好多好多白頭髮
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 09:57 硐表

morning!!
其實我都唔想成日造色, 好傷頭髮, 不過我d頭髮係好黑好黑, 唔造色的話頭頂的頭髮睇落去會好"笠", 造左會好d囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
87#
發表於 07-11-19 10:02 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-19 09:59 硐表
早晨, 我今早去返 37 part   仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前.  睇一輪先發現係自己搞錯咗

咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心

...

你同yan02都係一拖二呀?????

Rank: 5Rank: 5


2967
88#
發表於 07-11-19 10:04 |只看該作者
我間屋真係好亂ga,我極少叫人上我屋企,費事嚇襯人ma,佢lee排冇嘢做,99成日話佢唔執屋(其實係話緊我lor).可能發生咗last week gei事,佢真係想頭家整齊,企理掛.
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:55 硐表
你c6咁好, 咁鍾意執屋
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
89#
發表於 07-11-19 10:04 |只看該作者
我好懶, 好小同亞仔去郊外地方
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 10:02 硐表

你同yan02都係一拖二呀?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
90#
發表於 07-11-19 10:05 |只看該作者
me
佢仲有個朋友跟埋去.

我而家打去基法, 我仔上星期五去興趣班無人, 返咗屋企. 我而家了解吓.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 10:02 硐表

你同yan02都係一拖二呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
91#
發表於 07-11-19 10:05 |只看該作者
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la
原文章由 cyclmama 於 07-11-19 10:04 硐表
我間屋真係好亂ga,我極少叫人上我屋企,費事嚇襯人ma,佢lee排冇嘢做,99成日話佢唔執屋(其實係話緊我lor).可能發生咗last week gei事,佢真係想頭家整齊,企理掛.
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
92#
發表於 07-11-19 10:05 |只看該作者
星期六我媽同亞女去左圓方行街.....佢地話超多人呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
93#
發表於 07-11-19 10:08 |只看該作者
我對寶貝都好like咁玩,but要我一拖二,我實散哂.
原文章由 雪文 於 07-11-19 09:59 硐表
早晨, 我今早去返 37 part   仲係到閙PK, 點解又搞返舊的在前.  睇一輪先發現係自己搞錯咗

咁早去西貢, 同我哋上次去啟田一樣, 小朋友填色畫畫, 拼成圖畫.
小朋友就玩得好開心

...
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
94#
發表於 07-11-19 10:08 |只看該作者
文文,
會唔會下午有些同學仔去了九東運動會?
(我仔仔攞到 '亞軍' 回來, 有個獎牌仔, 佢好開心 )
原文章由 雪文 於 07-11-19 10:05 硐表


我而家打去基法, 我仔上星期五去興趣班無人, 返咗屋企. 我而家了解吓.

Rank: 5Rank: 5


2967
95#
發表於 07-11-19 10:10 |只看該作者
佢short short地ga,有時就話唔好整亂間屋,有時就亂咁嚟,佢經常食完嘢d垃圾留番俾我執ga,一時一樣. :tongue: :tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-11-19 10:05 硐表
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
96#
發表於 07-11-19 10:11 |只看該作者
星期六

收工立即去湊囡,湊左亞囡準備走時見到katiema,傾左2句我地都走啦,之後去左老人院探訪老人,感覺十分之好,而我亦都好感動差d哭左出來......亞囡你真係大個女啦,亞囡有份做小司儀,係百幾人面前介紹自己,又同d老人家玩問答遊戲,又幫手派禮物等等,我見亞囡用咪一路講都感覺到佢有d緊張佢之前是沒有採排過的只係臨場執生only, 而我就只在遠處睇住佢only,到5點我地就番到屋企,之後先開始做功課,到10點幾先完成曬

Rank: 8Rank: 8


17382
97#
發表於 07-11-19 10:13 |只看該作者
即係你成日諗野諗得多

原文章由 hoganmama 於 07-11-19 09:59 硐表
我都唔做唔得, 我好多好多好多白頭髮   

Rank: 5Rank: 5


2967
98#
發表於 07-11-19 10:13 |只看該作者
汶汶好醒wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 10:11 硐表
星期六

收工立即去湊囡,湊左亞囡準備走時見到katiema,傾左2句我地都走啦,之後去左老人院探訪老人,感覺十分之好,而我亦都好感動差d哭左出來......亞囡你真係大個女啦,亞囡有份做小司儀,係百幾人面前介紹自己,又同d老人家玩問答遊戲,又幫手派禮 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
99#
發表於 07-11-19 10:14 |只看該作者
諗muk先    
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-19 10:13 硐表
即係你成日諗野諗得多
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
100#
發表於 07-11-19 10:15 |只看該作者
same same

原文章由 hoganmama 於 07-11-19 10:05 硐表
都好ar, 佢肯好執, 我c6唔整亂間屋我已經要say thank you la
‹ 上一主題|下一主題