關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
81#
發表於 07-11-8 16:10 |只看該作者
咁就放心哂 ,keep 住多d飲水la.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

Rank: 5Rank: 5


3212
82#
發表於 07-11-8 16:10 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:42 硐表

我唔買六合彩架!


我都唔買的.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
83#
發表於 07-11-8 16:11 |只看該作者
good good good
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

Rank: 6Rank: 6


8953
84#
發表於 07-11-8 16:11 |只看該作者
豬媽, 囡囡退左燒就放心啦~~ 多得妳今日睇實.
其實係咪出大牙仔呀 ?

我都要去接校車嘍~~~

夜d先上黎溫書.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
85#
發表於 07-11-8 16:12 |只看該作者
扮無事, 係意思扮自己無係出面有第二個?
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:05 硐表
佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la

Rank: 5Rank: 5


3212
86#
發表於 07-11-8 16:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:03 硐表

NOVEMBER: 你明天6:30PM來唔來倒官塘?


應該ok ar.......

Rank: 5Rank: 5


2967
87#
發表於 07-11-8 16:12 |只看該作者
成朝唔見你,好多嘢做

今日派咗通告,要填picnic d 資料
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:10 硐表


我都唔買的.....

Rank: 8Rank: 8


17382
88#
發表於 07-11-8 16:13 |只看該作者
有話落雨嗎 我真係唔知道

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:02 硐表
咁又係, 佢唔比你吹佢唔漲:tongue:

又話今日落雨, 等我仲"咩"埋把遮返工重都C!!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
89#
發表於 07-11-8 16:13 |只看該作者
cy, 真係dum妳辛苦.:cry: :cry:

妳幫佢借錢, 佢有冇寫返張欠單俾妳ar?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
90#
發表於 07-11-8 16:13 |只看該作者
updated  16:12
9/11  6:30pm '好味王' 打邊爐, 名單如下:
(book 左 12位)

come
funbaby
文文
hoganma
fan02
phoebe
AMY
cy
katiema
novem
HIN_bb


如有漏了, 請自行報上 .....

Rank: 5Rank: 5


3212
91#
發表於 07-11-8 16:14 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:05 硐表
佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la


因為佢少左返黎, 所以 xx 少左 ?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
92#
發表於 07-11-8 16:15 |只看該作者
我要出去做野, 閃先, 88

Rank: 5Rank: 5


2967
93#
發表於 07-11-8 16:15 |只看該作者
Bingo,佢根本冇認過
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 16:12 硐表
扮無事, 係意思扮自己無係出面有第二個?

Rank: 8Rank: 8


17382
94#
發表於 07-11-8 16:15 |只看該作者
我都明白你既難處:-| 你自己就話住邊都無所謂,但2個小朋友又點呢..........唉,條loan佢e+都仲肯付責,如反起面上來佢未必付

原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:02 硐表
唔得都要忍,如果唔係分分鐘muk都冇

Rank: 5Rank: 5


3212
95#
發表於 07-11-8 16:16 |只看該作者
quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:12 硐表
成朝唔見你,好多嘢做

今日派咗通告,要填picnic d 資料
[/quote]

我好忙, 有個新人黎左 ....... 嘔血咁滯, 成個division d 人都話佢唔得......

Rank: 8Rank: 8


17382
96#
發表於 07-11-8 16:16 |只看該作者
情願無好過啦


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:05 硐表
佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
97#
發表於 07-11-8 16:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:13 硐表
有話落雨嗎 我真係唔知道

天文台話落雨架, 不過我出門口時都天陰陰.....

FUN: 我明天6:20PM係官塘MTR等整人開始行過去, 你點呀?

Rank: 5Rank: 5


3212
98#
發表於 07-11-8 16:17 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 16:13 硐表
updated  16:12
9/11  6:30pm '好味王' 打邊爐, 名單如下:
(book 左 12位)

come
funbaby
文文
hoganma
fan02
phoebe
AMY
cy
katiema
novem
HIN_bb


如有漏了, 請自行報上 ..... ...


辛苦你啦..... 886
你又不正常地收工了......

Rank: 8Rank: 8


17382
99#
發表於 07-11-8 16:17 |只看該作者
good news
你自己都休息下啦~~媽媽

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
100#
發表於 07-11-8 16:19 |只看該作者
你問佢係咪思覺失調定痴x左線
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:15 硐表
Bingo,佢根本冇認過
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖