關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
81#
發表於 07-10-26 16:34 |只看該作者
因我大部份時間得一個人, 乜都一腳踢, 所以咪成日要出街囉.
咁樣.....((就順便收工歸家)
原文章由 novemberwm 於 07-10-26 16:29 硐表


米就係law…… 查實你boss 知唔知架   , 定係知都算數渣, 見你咁幫到手:D :D

Rank: 4


679
82#
發表於 07-10-26 16:35 |只看該作者
我n年前用過,我自己覺得一般
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
83#
發表於 07-10-26 16:37 |只看該作者
但係 d 料真係靚 d gar.  我果對好似 06年底買, $699/有少少踭. 灣仔新世紀廣場2樓 (英皇集團大廈後面條街)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:33 硐表

夏天時有睇過, 一對"婆仔鞋"要成4xx, 我覺得佢d鞋好貴囉, boots幾$$一對?????? 灣仔邊度???? 有無爭架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
84#
發表於 07-10-26 16:39 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:37 硐表
但係 d 料真係靚 d gar.  我果對好似 06年底買, $699/有少少踭. 灣仔新世紀廣場2樓 (英皇集團大廈後面條街)

如果d料係靚699又唔算貴!!! 乜野colour??? 你記唔記得間舖個名???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
85#
發表於 07-10-26 16:40 |只看該作者
我都以為係同一樣, 但係聽人講 tight pant 係厚身 d gar.

legging 今年好興 animal print, 你瘦 d 可以穿得好睇, 考慮吓
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:29 硐表
c火 ~~我一直覺得legging同tight pant係一類野黎架???
不是三角骨 or 四角骨 貼身褲嗎?????????????

Rank: 5Rank: 5


3212
86#
發表於 07-10-26 16:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:26 硐表
好呀, 我見而家永安有得做promotion, 皇牌保濕+一支cream=290.00,(橙肉色的) 唔知係咪平左好呢????????????????


都叫平的呱, 我見佢買個支toner 都$320, 綠色的, promotion 應該點都平少少的......

Rank: 8Rank: 8


17382
87#
發表於 07-10-26 16:41 |只看該作者
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1

Rank: 5Rank: 5


3212
88#
發表於 07-10-26 16:44 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-26 16:30 硐表
通常都係,是但一個病,另一個就跟住,佢地一病,我就好金


我對baby 都係咁gei.......

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
89#
發表於 07-10-26 16:45 |只看該作者
大路(黑色); 唔記得叫咩名  (或者幫你睇吓今年有冇人報料,再話過你知 )
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:39 硐表

如果d料係靚699又唔算貴!!! 乜野colour??? 你記唔記得間舖個名???

Rank: 4


679
90#
發表於 07-10-26 16:46 |只看該作者
yes, 11/2.
我要6:45先可以lam tin mtr, 如果你個日唔正常會早到再電聯 ok



November你下個Friday ok  , 我攞校褸俾你


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:59 硐表
11/2 friday?  約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
91#
發表於 07-10-26 16:48 |只看該作者
小朋友咁樣寫, 好純真可愛夠直接
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:41 硐表
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1

Rank: 8Rank: 8


17382
92#
發表於 07-10-26 16:50 |只看該作者
有d親眼見過仲好笑的,不過唔太記得佢點寫 因為掛住笑


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:48 硐表
小朋友咁樣寫, 好純真可愛夠直接

Rank: 5Rank: 5


3212
93#
發表於 07-10-26 16:53 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:41 硐表
好好笑,我諗梗...我囡都可能會咁樣做

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1181235&extra=page%3D1



好笑得來, 有d 味道, 現在的細路仔真係想像力真不可低估

Rank: 5Rank: 5


3212
94#
發表於 07-10-26 16:54 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-26 16:46 硐表
yes, 11/2.
我要6:45先可以到lam tin mtr, 如果你個日唔正常會早到再電聯 ok



November你下個Friday ok  , 我攞校褸俾你


冇問題ar.... many thanks!!:loveliness: :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
95#
發表於 07-10-26 16:59 |只看該作者
k..一隻被摘掉頭的蟑螂可以存活9天,9天後死亡的原因則是過度饑餓‧所以還是當場立刻打死好


係自由copy出來的,唔會係真呱,咁得人驚

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
96#
發表於 07-10-26 17:00 |只看該作者
我出去訂公司印章, 當然順便就

Rank: 4


679
97#
發表於 07-10-26 17:06 |只看該作者
吓,咁恐怖
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:59 硐表
k..一隻被摘掉頭的蟑螂可以存活9天,9天後死亡的原因則是過度饑餓‧所以還是當場立刻打死好


係自由copy出來的,唔會係真呱,咁得人驚 ...

Rank: 4


679
98#
發表於 07-10-26 17:07 |只看該作者

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表
我出去訂公司印章, 當然順便就

Rank: 8Rank: 8


17382
99#
發表於 07-10-26 17:07 |只看該作者
拿,你地睇到啦 funfun又唔正常地收工啦





原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表
我出去訂公司印章, 當然順便就

Rank: 5Rank: 5


3212
100#
發表於 07-10-26 17:08 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 17:00 硐表
我出去訂公司印章, 當然順便就


又黎, 咁好啦 886
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖