關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
81#
發表於 07-9-28 10:00 |只看該作者
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?

Rank: 5Rank: 5


3212
82#
發表於 07-9-28 10:01 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:38 硐表
ME TOO,我試過即興同亞囡去左長洲


即興有 mood D ar...... 諗到就做..........坐言起行, 好!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
83#
發表於 07-9-28 10:02 |只看該作者
踢波, 打羽毛球郁下重好 la 。

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:59 硐表
一個帶就個個都爭住玩gar la

Rank: 8Rank: 8


17382
84#
發表於 07-9-28 10:03 |只看該作者
係啦D小朋友有得玩就唔洗點食架啦

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:45 硐表
係啦, 好怕剩低埋D食物.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
85#
發表於 07-9-28 10:13 |只看該作者
hoganma: 我唔食牛扒, 比2塊豬扒我丫唔該!
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?

Rank: 8Rank: 8


17382
86#
發表於 07-9-28 10:13 |只看該作者
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小D


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
87#
發表於 07-9-28 10:21 |只看該作者
40隻雞翼, ok

我唔食豬gei, 1塊牛

come唔食牛, 2塊豬

有無人唔食牛豬?
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小D


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
88#
發表於 07-9-28 10:21 |只看該作者
我買: 1-2包獅子狗(有無人鐘意食?),
        廚師腸.  
        茄子, 金菇, 椰菜, 粟米, 蕃薯

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小D


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
89#
發表於 07-9-28 10:23 |只看該作者
雞翼要買多少少,好嗎? (豬扒每人一塊, 牛可以少 d)
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小Dops:" /> ops:" />


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

...

Rank: 8Rank: 8


17382
90#
發表於 07-9-28 10:24 |只看該作者
我咩都食架


原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表
40隻雞翼, ok

我唔食豬gei, 要1塊牛

come唔食牛, 要2塊豬

有無人唔食牛豬?

Rank: 8Rank: 8


17382
91#
發表於 07-9-28 10:25 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:21 硐表
我買: 1-2包獅子狗(有無人鐘意食?),
        廚師腸.  
        茄子, 金菇, 椰菜, 粟米, 蕃薯

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
92#
發表於 07-9-28 10:25 |只看該作者
收到了, 屆時至電給你.
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:58 硐表
fun: 收倒pm未????

Rank: 5Rank: 5


4210
93#
發表於 07-9-28 10:25 |只看該作者
肉唔好買咁多, 尤其是d扒, 我驚大家嫌麻煩, 反而d腸仔 & 丸就要多d, d細路就最like..

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
94#
發表於 07-9-28 10:28 |只看該作者
咁我買幾多包廚師腸呀? 4包多唔多? 菜果d買幾多好呀???

另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:24 硐表
我咩都食架

Rank: 8Rank: 8


17382
95#
發表於 07-9-28 10:29 |只看該作者
呢樣我一定無...因為我係無飯的


原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表

另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???

Rank: 8Rank: 8


17382
96#
發表於 07-9-28 10:44 |只看該作者
HOGNAMA & KATIEMA

10月-中尾你地有無興趣做考試示範 出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
97#
發表於 07-9-28 10:44 |只看該作者
4 邊隻腸ar
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表
咁我買幾多包廚師腸呀? 4包多唔多? 菜果d買幾多好呀???

另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
98#
發表於 07-9-28 10:45 |只看該作者
mm… 點出ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:44 硐表
HOGNAMA & KATIEMA

10月-中尾你地有無興趣做考試示範 出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試

Rank: 5Rank: 5


4210
99#
發表於 07-9-28 10:49 |只看該作者
我唔食牛豬扒, 工人都唔食豬..

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表

有無人唔食牛豬?

Rank: 6Rank: 6


8953
100#
發表於 07-9-28 10:49 |只看該作者
早晨~~

講起買野食野, D師奶精神出晒黎 .
唔阻妳地啦~~~閃~~~~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖