註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:38 硐表 ME TOO,我試過即興同亞囡去左長洲
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:59 硐表 一個帶就個個都爭住玩gar la
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:45 硐表 係啦, 好怕剩低埋D食物.
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表 10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表 我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小D 咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎 ...
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表 我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小Dops:" /> ops:" /> 咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎 ...
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表 40隻雞翼, ok 我唔食豬gei, 要1塊牛 come唔食牛, 要2塊豬 有無人唔食牛豬?
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:21 硐表 我買: 1-2包獅子狗(有無人鐘意食?), 廚師腸. 茄子, 金菇, 椰菜, 粟米, 蕃薯
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:58 硐表 fun: 收倒pm未????
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:24 硐表 我咩都食架
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表 另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表 咁我買幾多包廚師腸呀? 4包多唔多? 菜果d買幾多好呀??? 另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:44 硐表 HOGNAMA & KATIEMA 10月-中尾你地有無興趣做考試示範 出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表 有無人唔食牛豬?