- 在線時間
- 270 小時
- 最後登錄
- 09-11-27
- 國民生產力
- 164
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 205
- 主題
- 17
- 精華
- 0
- 積分
- 369
- UID
- 98121
 
|
csy_ma :
我今日同幼稚園老師傾過,佢話仁紀的上課模式及學習情況改變了,變得開始谷成績。你有這方面的資料嗎?唔該晒!
其實,我大月才幫仔仔選小學,所以我想知多d資料。我本來諗住仁紀與仁立比較會活動式多d, 無咁辛苦。但係聽左老師咁講,就擔心仁紀改了制度,仔仔未必ok。而仁立係要家長付出很多時間與心力時,我又未必能應付,因為我份工都好忙,怕自己未必兼顧到。
[ 本文章最後由 HelloKitty* 於 07-7-16 16:53 編輯 ] |
|