關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!! ...
樓主: CHU.LAM
go

油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2851
81#
發表於 07-6-28 22:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

係呀! 行過去真係好近, 仲諗住送飯tim! 但到時如果佢想同d同學仔一齊叫學校d飯食, 都會比佢自己揀, 一時帶, 一時送la~ 平d麻!   

聖博德~~又真係唔係咁清楚

[quote]
琳琳B媽 寫道:
onon530,
.
嘩!! 真係好鬼近喎..行返學都得..
我原本派左學校村的聖博德, 不過媽好似無嘜人識!!
  

Rank: 3Rank: 3


357
82#
發表於 07-6-28 22:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

琳琳B媽:
聽d bkmama講淘大得寶附近可能要06:50-07:00左右上車,都好早吓.你知吾知係咪8:00前番到school,如果坐bus277xor14B响聖安當落車7:15出門口你估得吾得呀?
保母車我都唔知呀,我都諗住問吓人

Rank: 3Rank: 3


136
83#
發表於 07-6-28 23:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

winglamcarmen,
如果搭MTR會唔會的好D? 4個station就到啦..
我明天打去問時間順便幫你問埋再update你..
如有你search到媬姆車資料請通知我啦.
謝謝

Rank: 3Rank: 3


136
84#
發表於 07-6-30 20:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

winglamcarmen,
幫你問咗啦. 得寶花園要去彩霞道上車, 大慨
7:03-7:05am上車, 我就要在淘大花園大慨7:00am上車..
不過最後時間都要7月中後才可確實..
你打算點呀?

Rank: 5Rank: 5


2977
85#
發表於 07-6-30 22:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

不可以一時自己帶,一時訂飯架。小一迎新日會有講座,一定要去聽。
小朋友由老師帶去遊學校和教上下課程序及校規,家長則係禮堂聽學校介紹..行政、教學、小朋友的日常作息、校規、校服、校車、午膳、訓導、課外活動等。
小一生每人有一個名牌,老師和其他高年級生知道是小一生會指導及幫助他們,這是學校推行的關愛行動,不用太擔心。
onon530 寫道:
係呀! 行過去真係好近, 仲諗住送飯tim! 但到時如果佢想同d同學仔一齊叫學校d飯食, 都會比佢自己揀, 一時帶, 一時送la~ 平d麻!   

聖博德~~又真係唔係咁清楚

[quote]
琳琳B媽 寫道:
onon530,
.
嘩!! 真係好鬼近喎..行返學都得..
我原本派左學校村的聖博德, 不過媽好似無嘜人識!!
  

Rank: 5Rank: 5


2851
86#
發表於 07-7-1 19:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

係~~? 唔可以嗎??      但之前聽過d家長講話有時會自己送飯, 有時會訂飯ga wor!(每個月計) 好似今個月尾要入數, 訂定(揀定)下月的飯盒呀麻! 乜唔係ga?? 咁如果無訂開...有時想食下學校d飯都唔得!

我都想快d知多d學校o既野! 好心急, 但學校仲未安排~好心急~   

[quote]
hermanpapa 寫道:
不可以一時自己帶,一時訂飯架。小一迎新日會有講座,一定要去聽。
小朋友由老師帶去遊學校和教上下課程序及校規,家長則係禮堂聽學校介紹..行政、教學、小朋友的日常作息、校規、校服、校車、午膳、訓導、課外活動等。
小一生每人有一個名牌,老師和其他高年級生知道是小一生會指導及幫助他們,這是學校推行的關愛行動,不用太擔心。   

Rank: 5Rank: 5


2977
87#
發表於 07-7-1 22:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

不用急,順其自然,買定校服、文具、書包便ok。吃午飯係早一個月訂定,不能一日吃學校餐盒一日自備。只能以月為單位去轉換。

Rank: 5Rank: 5


2851
88#
發表於 07-7-1 22:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

咁每月轉換都幾好呀!    想問文具有無限係乜類型筆盒?  得閒要開始睇定, 睇啱就買! 我check左表哥仔比個spi的書包, 剛好放得落個f4 size的 folder, 這size如夠用的話, 就不會買住.

hermanpapa 寫道:
不用急,順其自然,買定校服、文具、書包便ok。吃午飯係早一個月訂定,不能一日吃學校餐盒一日自備。只能以月為單位去轉換。
   

Rank: 5Rank: 5


2977
89#
發表於 07-7-1 22:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

書包放到f4 folder就ok。去年老師話筆盒簡單就得,太好玩會分散上堂注意力。剪刀、間尺、顏色筆和膠水也要的。仲要買一個功課袋用來放功課與通告用,不用太貴的。

Rank: 5Rank: 5


2851
90#
發表於 07-7-1 22:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

同意, 以前我小時有D筆盒係好多個制按, 按齊晒最後先拎到想要O既野! 好好玩...所以讀書唔成   

剪刀 : 大人用的OK? (但會好利)  另小朋友有隻係安全較剪, 安全得O黎又真係不能剪野
顏色筆 : 要幾多種色...木顏色/水彩/.../ 全都要??
功課袋有無sample睇下?? 款式, size?
又好心急想知tim!   

Thank you!


hermanpapa 寫道:
書包放到f4 folder就ok。去年老師話筆盒簡單就得,太好玩會分散上堂注意力。剪刀、間尺、顏色筆和膠水也要的。仲要買一個功課袋用來放功課與通告用,不用太貴的。

Rank: 5Rank: 5


2977
91#
發表於 07-7-1 23:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

普通文具就得,注意安全,功課袋是a4大的膠文件袋,係文具店有得買,顏色筆用番幼稚園的12色木顏色筆或腊筆都得,等開完家長會先買。

Rank: 5Rank: 5


2851
92#
發表於 07-7-1 23:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

咁唯有開完家長會先再搜尋la~ 咁有咩可以盡備一下呢?

Rank: 5Rank: 5


2977
93#
發表於 07-7-1 23:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

等正式註冊日去買校服、交書簿費和訂校車(如需要)。冇啦!

Rank: 5Rank: 5


2851
94#
發表於 07-7-1 23:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

就係等緊買校服這一日...校服即買即取/訂造(普通size)??

hermanpapa 寫道:
等正式註冊日去買校服、交書簿費和訂校車(如需要)。冇啦!

Rank: 5Rank: 5


2977
95#
發表於 07-7-1 23:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

會係ready made,除非你的小朋友很巨型。   

Rank: 5Rank: 5


2851
96#
發表於 07-7-1 23:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

我都想佢肥d, 普通size ok la~   

Thank you!

Rank: 5Rank: 5


2977
97#
發表於 07-7-1 23:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

我那個似支竹,一味高。

Rank: 5Rank: 5


2851
98#
發表於 07-7-1 23:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

男仔高先好!   

Rank: 3Rank: 3


242
99#
發表於 07-7-3 13:52 |只看該作者
想提下你地有關買校服,學校有兩間指定的公司一間叫"豐昌順" 另一間忘記了叫什麼...第一年因平$2在另一間買,d校服質地唔係甘好,好快起毛粒,第二年就在"豐昌順"買,d料告和手工靚好多,大家要留意千奇唔好因為平$1,$2買左d  cheap野

Rank: 5Rank: 5


2851
100#
發表於 07-7-3 14:14 |只看該作者
之前hermanpapa都話去這間買會較好! 唔該小虎豬媽媽 :)
bk轉左版...好難搵...copy 字又唔得!!~~

原文章由 小虎豬媽媽 於 07-7-3 13:52 發表
想提下你地有關買校服,學校有兩間指定的公司一間叫"豐昌順" 另一間忘記了叫什麼...第一年因平$2在另一間買,d校服質地唔係甘好,好快起毛粒,第二年就在"豐昌順"買,d料告和手工靚好多,大家要留意千奇唔好因為平$1, ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖