- 在線時間
- 430 小時
- 最後登錄
- 14-5-3
- 國民生產力
- 215
- 附加生產力
- 467
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-4-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 840
- 主題
- 39
- 精華
- 0
- 積分
- 1522
- UID
- 131413
 
|
原文章由 010 於 07-9-26 02:23 硐表 
JeffB
你的排位有點奇怪.
如果你好中意A校
自行明知不入都準備填他以便叩門
咁統一派位時, 應該係:
甲一填A校, 甲二填B校, 甲三填C校,
乙一填A校, 乙二填B校, 乙三填C校,乙四填D校…
因為甲一的機會是比乙一少的!
你可 ...
hi 010,
我想請教你以下問題:
1. 我可以選擇用NET 41 同 NET91地址, 用邊個會較好?
2. 我有一所VERY心2的學校(SCHOOL A)在NET 41, BUT自選一定無份,因為得15分,聽說20分機會都是3:1 +上該校只有兩班小一(即全級60+人),大抽獎就只有30+既位,扣DOOR一定唔洗諗因為無宗教分) 而NET 91SCHOOL B(果間我只是一般喜歡, 這亦是一所熱門學校,不過都是一有20分先會好D, 我亦是得15分,而這校大抽獎的位有60+, 扣DOOR雖然沒有宗教分BUT我估會易D! 最大問題係我自選就要決定用邊個地址:-| :-|
P.S. SCHOOL A 會D課程較深,有時會怕囡囡跟不上,但有時會諗希望佢試下, SCHOOL B 我估囡囡應該可以適應, BUT 升中就當然係NET 41會好好多!
我已經好多晚不能好好入睡 !
謝謝!  |
|