關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 可否講下小一填表遊遊戲心得?
樓主: 亞薛
go

可否講下小一填表遊遊戲心得? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
81#
發表於 07-6-15 14:50 |只看該作者

Re: 可否講下小一填表遊遊戲心得?


Chingbb

講清楚d先-怕你有d誤解.
要幾多分先可以有得抽,係每間學校唔同嫁.
一般有計分若25分就多數可以入到,但若得20分,
就要看該校多唔多20分入表.
假設該校有60個位,當佢有兄姐分-即係有25分個d佔20個位
(注意是項數目會每年每間情兄唔同嫁)
余下40個位會是比有20分的抽,
派晒重有位淨會再比15分抽....如此類推)

現在我先當你意思係:
你心儀跨區個3間都係要20分先有得抽
而原區3間有間可以15分有得抽.
而你小朋友只有15分

都係個句:你一定要諗清楚自己想點先
你得15分-據你所講自選跨區 (要20分) 即一定唔會入到
留係原區 (15分有得抽) 就可以搏一下.

你自己最心儀個間又係那間,
定係是6間旦一間入到都接受到.

如果6間是但一間你都願意
咁緊係留係原區以15分抽間有機會嫁啦
真係唔入,到時大抽奬以一一計叩們都叫有誠意嘛
(提你要查下該校點看一一計,因有d學校會計,
有d就唔計只看人事或小朋友表現嫁)

但若你始終係心儀跨區 (要20分)
即係你就要諗定後著-即有私小bakcup
再打著接受到抽唔到無所謂的心,
填佢做自行(但自行得15分實唔入要等大抽奬,
若大抽奬你照選返佢,更加要抱著接受到唔入的心,
因為一直到講過-大抽奬跨區:係一定要好好運嫁).

慢慢想清楚,有時問下小朋友心意都好嫁.
信神必安排一齊.

Rank: 5Rank: 5


3020
82#
發表於 07-6-15 15:24 |只看該作者

Re: 可否講下小一填表遊遊戲心得?

010,
Thanks a lot!我開始明白啦!
1.如果比較係跨區個3間係最心儀,如果真係抽到係是但一間都得!
2.在原區只想兩間,甘應該點填呢?
remark: 有私小做back up!!
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
83#
發表於 07-6-15 16:10 |只看該作者

Re: 可否講下小一填表遊遊戲心得?

Chingbb

提多一點,計分只係用係首輪自行分配學位時用嫁咋
次輪個大抽奬時係無須再計分嫁啦.只較運氣!
你要搞清楚d家長話佢有15分/20分入到,
係咪講緊首輪自選先.
因為有d 15分家長其實都唔係好明嫁.
佢會以為自己得15分但係次輪大抽奬入到,
就話自己15分都抽到,
其實係無分計,只講運氣(即指隨機no.好)
但如果佢係係自行分配分到先係叫15分抽到.

另外,首輪自行分配學位係只可選一間入表嫁咋
入多一間表資格就被作廢-即放棄自行選校,
只留待次輪大抽奬先有機會

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

若已有心儀私小係手,又真係中意跨區個幾間多d
而你有晒心理準備入唔到呢6間就入私小.
咁就可以係大抽奬時大胆d
甲1.2.3填晒個三間
再係乙1.2.3按你意願填.

但記著,咁填你要諗清楚.

1)若3間都係大熱,而又唔夠人no.好
咁可能會入左後面no. 的學校)
2)要打著甲部.2.3都未必入到(因跨區機會係細)
3)乙部叩門時機會細(因為無左一一誠意分,原區叩門難)

到時真係派6間以外,
就試下
1)叩甲1(有誠意分,因自行�甲一都選佢)
2)叩埋乙1-因乙部意願有選佢,有d學校都重會考慮)
當然叩埋其他都得,但怕會辛苦d囉.
到真係唔入就入私校!

希望你會明我講咩啦,記著花d時間慢慢想清楚
祝成功

Rank: 3Rank: 3


121
84#
發表於 07-6-15 18:15 |只看該作者

Re: 可否講下小一填表遊遊戲心得?

010,

唔該晒你

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
85#
發表於 07-6-15 22:08 |只看該作者

Re: 可否講下小一填表遊遊戲心得?

bbq71

<即係話

Rank: 5Rank: 5


1567
86#
發表於 07-6-15 23:51 |只看該作者

Re: 可否講下小一填表遊遊戲心得?

010

Thank you so much, you seem to be 小一填表expert. the game is really complicated. thank you
願主保守我們的小朋友

Rank: 3Rank: 3


121
87#
發表於 07-6-16 09:44 |只看該作者

Re: 可否講下小一填表遊遊戲心得?

010,

而家終於明白晒喇!真係非常感激,唔該,唔該!   

Rank: 2


86
88#
發表於 07-9-21 12:09 |只看該作者
010,

請問邊度搵到。的學校過去收生分數的資料?唔該。

Rank: 4


747
89#
發表於 07-9-22 13:05 |只看該作者
我都有小小問題想請教...
當我甲一乙一都係同區A, 點解甲只選一間好過選三間? 咁又當我甲一唔入, 係咪要等晒其他有甲二甲三抽完先一齊去乙一再抽? (即係我唔可以人哋抽甲二時我抽乙一?)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
90#
發表於 07-9-23 01:08 |只看該作者
KKBoy
可以試下上該校網查,
有d校會post出有關資料,
有d要打去先可以問,
有d就唔會講只在校內公佈-
咁就要問返入面有小朋友讀的家長先知

my17223
如個你甲選三間,咁你甲一A唔入,
就會到甲二甲三,若呢兩間有位你就會抽中左.
咁係乙部,若你隨機no.好,係好大機會入到乙一嫁啦
但而家咁填,就無左個機會嫁啦.

係-電腦一定係處理晒所有人的甲部,才處理乙部
唔會話你只選甲一,就快過其他人到乙嫁.

原文章由 my17223 於 07-9-22 13:05 硐表
我都有小小問題想請教...
當我甲一乙一都係同區A, 點解甲只選一間好過選三間? 咁又當我甲一唔入, 係咪要等晒其他有甲二甲三抽完先一齊去乙一再抽? (即係我唔可以人哋抽甲二時我抽乙一?) ...

Rank: 4


797
91#
發表於 07-9-23 16:53 |只看該作者
Hi 010

我想問如果我的第一志願(A校)及第二志願(B校)是跨區的, 而第三及第四志願才是本區(C and D校, 而且是旦一間亦OK), 那麼我是否應該在自行派位時填 A校 (雖然多數會入不到, 但方便將來叩門)。 然後統一派位時, 甲一填A校, 甲二填B校, 甲三填C校,再在乙一填C校及乙二填 D校, 然後才是本區其他學校。這樣的排位是否恰當? 但將來如要去B 校叩門是否會令人覺得冇誠意呢?  而C校及 D校 也會否覺得我冇誠意?  請賜教, 謝謝。

Rank: 4


555
92#
發表於 07-9-24 10:05 |只看該作者
Hi 010,

你可否給我一d意見呀. 我心水的小學在本區實在太熱門啦.  呢個月我真係好煩惱呀. 唔知點填好, 我個PLAN係...


甲1 (A), 甲2 (空), 甲3 (空)
乙1 (A), 乙2 (B),   乙3 (C).....


但在自行派位, 都唔知報唔報(A)校好, 因我只得15分. 一定入唔到.   最大困擾係...在BK,我聽聞(A)校係唔多理會叩門的學生,如果同學校有關係先有機會.  所以....想博誠意分都好渺茫.....我只可寄望於甲,乙2次的大抽獎機會.  


大吉利是講... 乙的頭3志願入唔到, 我去叩門 (B) and (C) 的誠意是否大減....



Rank: 3Rank: 3


177
93#
發表於 07-9-24 17:07 |只看該作者
原文章由 sunsunsandy 於 07-9-24 10:05 硐表
Hi 010,

你可否給我一d意見呀. 我心水的小學在本區實在太熱門啦.  呢個月我真係好煩惱呀. 唔知點填好, 我個PLAN係...


甲1 (A), 甲2 (空), 甲3 (空)
乙1 (A), 乙2 (B),   乙3 (C).....


但在自行派位, 都唔知 ...


請問是哪區?
yvonne (^-^), 曉晴已經小五啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
94#
發表於 07-9-26 02:05 |只看該作者
sunsunsandy
我都會好似你咁填.
好多大熱學校,因叩門人真係太多.
所以的確好難叩門.好多時真係好講運氣
你已把乙2/3放頭三位,叩門都有機會
但都好睇該校係咪好熱,
有些大熱學校真係先選放佢頭一位的學生!
但我都知有些學校,會選一些被派到較後/差的學校嫁.
所以都係個句,最重要係運氣.
加油!願神給你好好保守,祝小朋友入到一間好學校
原文章由 sunsunsandy 於 07-9-24 10:05 硐表
Hi 010,

你可否給我一d意見呀. 我心水的小學在本區實在太熱門啦.  呢個月我真係好煩惱呀. 唔知點填好, 我個PLAN係...


甲1 (A), 甲2 (空), 甲3 (空)
乙1 (A), 乙2 (B),   乙3 (C).....


但在自行派位, 都唔知 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
95#
發表於 07-9-26 02:23 |只看該作者
JeffB
你的排位有點奇怪.
如果你好中意A校
自行明知不入都準備填他以便叩門
咁統一派位時, 應該係:
甲一填A校, 甲二填B校, 甲三填C校,
乙一填A校, 乙二填B校, 乙三填C校,乙四填D校…
因為甲一的機會是比乙一少的!
你可看看先前我對其他家長的回應,
因為我想你還不太清楚計算方法啊.
還是我弄錯你的想法呢?
有需要pm留我電話,我可當面解釋一次給你聽啊

原文章由 JeffB 於 07-9-23 16:53 硐表
Hi 010

我想問如果我的第一志願(A校)及第二志願(B校)是跨區的, 而第三及第四志願才是本區(C and D校, 而且是旦一間亦OK), 那麼我是否應該在自行派位時填 A校 (雖然多數會入不到, 但方便將來叩門)。 然後統一派位時, ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
96#
發表於 07-9-26 02:23 |只看該作者
JeffB
你的排位有點奇怪.
如果你好中意A校
自行明知不入都準備填他以便叩門
咁統一派位時, 應該係:
甲一填A校, 甲二填B校, 甲三填C校,
乙一填A校, 乙二填B校, 乙三填C校,乙四填D校…
因為甲一的機會是比乙一少的!
你可看看先前我對其他家長的回應,
因為我想你還不太清楚計算方法啊.
還是我弄錯你的想法呢?
有需要pm留我電話,我可當面解釋一次給你聽啊

原文章由 JeffB 於 07-9-23 16:53 硐表
Hi 010

我想問如果我的第一志願(A校)及第二志願(B校)是跨區的, 而第三及第四志願才是本區(C and D校, 而且是旦一間亦OK), 那麼我是否應該在自行派位時填 A校 (雖然多數會入不到, 但方便將來叩門)。 然後統一派位時, ...

Rank: 5Rank: 5


1522
97#
發表於 07-9-26 23:30 |只看該作者
原文章由 010 於 07-9-26 02:23 硐表
JeffB
你的排位有點奇怪.
如果你好中意A校
自行明知不入都準備填他以便叩門
咁統一派位時, 應該係:
甲一填A校, 甲二填B校, 甲三填C校,
乙一填A校, 乙二填B校, 乙三填C校,乙四填D校…
因為甲一的機會是比乙一少的!
你可 ...



hi 010,

我想請教你以下問題:
1. 我可以選擇用NET 41 同 NET91地址, 用邊個會較好?
2. 我有一所VERY心2的學校(SCHOOL A)在NET 41, BUT自選一定無份,因為得15分,聽說20分機會都是3:1 +上該校只有兩班小一(即全級60+人),大抽獎就只有30+既位,扣DOOR一定唔洗諗因為無宗教分) 而NET 91SCHOOL B(果間我只是一般喜歡, 這亦是一所熱門學校,不過都是一有20分先會好D, 我亦是得15分,而這校大抽獎的位有60+, 扣DOOR雖然沒有宗教分BUT我估會易D! 最大問題係我自選就要決定用邊個地址:-| :-|
P.S. SCHOOL A 會D課程較深,有時會怕囡囡跟不上,但有時會諗希望佢試下, SCHOOL B 我估囡囡應該可以適應, BUT 升中就當然係NET 41會好好多!
我已經好多晚不能好好入睡 !

謝謝!

Rank: 4


797
98#
發表於 07-9-27 10:08 |只看該作者
Hi 010

先謝謝你的答覆。我是不能在乙一及乙二填A and B 校的, 因為它們是跨區的學校。所以唯有自行派位時填A
(
跨區),
方便將來叩門。然後大抽獎時 甲一填A (跨區), 甲二填B (跨區), 甲三填 C (本區), 再在乙一填C (因為不能填跨區學校, 唯有填本區); 乙二填D (本區) 希望你明白我的想法。 但我又怕這樣做會否使本區的CD校覺得我冇誠意。



由於下星期要交表了, 希望你能盡快答覆。謝謝。



原文章由 010 於 07-9-26 02:23 硐表
JeffB
你的排位有點奇怪.
如果你好中意A校
自行明知不入都準備填他以便叩門
咁統一派位時, 應該係:
甲一填A校, 甲二填B校, 甲三填C校,
乙一填A校, 乙二填B校, 乙三填C校,乙四填D校…
因為甲一的機會是比乙一少的!
你可 ...

Rank: 2


74
99#
發表於 07-9-27 10:49 |只看該作者

自行派位 & 大抽獎

各位家長, 我見你們都好緊張, 我有d唔明點填表, 麻煩各位給予意見, 謝謝!

自行派位 - 係咪明知唔夠分但都要填想入的學校以方便日後叩門?
大抽獎 - 如真要進行大抽獎, 係咪甲部填回自行派位的一間, 甲部係咪可以跨網, 填幾多間? 乙部係咪只可填自己網的學校?
問題多o左, 望各位有空解答.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
100#
發表於 07-9-27 15:53 |只看該作者
原文章由 ykchoi121 於 07-9-27 10:49 硐表
各位家長, 我見你們都好緊張, 我有d唔明點填表, 麻煩各位給予意見, 謝謝!

自行派位 - 係咪明知唔夠分但都要填想入的學校以方便日後叩門?
大抽獎 - 如真要進行大抽獎, 係咪甲部填回自行派位的一間, 甲部係咪可以跨網 ...


ykchoi121
你d問題易答,答你先

>>自行派位 - 係咪明知唔夠分但都要填想入的學校以方便日後叩門?
都有d人直頭唔填,因為明知入唔到.
但我會建議你地填.因為真係試過有學校講明,
叩門時有位係會先比首輪/次輪都選佢的家長嫁

>>大抽獎 - 如真要進行大抽獎, 係咪甲部填回自行派位的一間,
無規定,多數家長會咁填-心儀個間嘛.
>>甲部係咪可以跨網, 填幾多間?
係,可以填三間
>>乙部係咪只可填自己網的學校?
係,唔夠30間都只可填自己網個d

唔使緊張,其實講運氣.祝成功
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖