註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
pearllee 寫道: iloveyoub4: 多謝妳的提點, 希望我現在(6/6 1720時)能趕得到去注冊, 請大家祝福我吧 !
返回頂部
別墅
billyyanst 寫道: 九龍灣聖若翰既舊生? 應該唔會個喎, 因為呢間學校只係開左2-3年, 之前係官塘果間上午校拆出黎的, 有冇人知道咁樣仲算唔係舊生呢?
大宅
iloveyoub4 寫道: billyyanst 係wor聽人講係官塘果間聖若翰拆出黎, 因為呢間係46網所以我都無咩點睇過 最好打電話去學校問清楚 [quote] billyyanst 寫道: 九龍灣聖若翰既舊生? 應該唔會個喎, 因為呢間學校只係開左2-3年, 之前係官塘果間上午校拆出黎的, 有冇人知道咁樣仲算唔係舊生呢? --------------
iloveyoub4 寫道: sabina_bb 咁又真係頭痛2間都好 你係德田李兆強既舊生 我想問你覺得佢地校風好嗎 你問點解咁多人想入,我諗係成績好+校風好囉
sabina_bb 寫道: [quote] iloveyoub4 寫道: sabina_bb 咁又真係頭痛2間都好 你係德田李兆強既舊生 我想問你覺得佢地校風好嗎 你問點解咁多人想入,我諗係成績好+校風好囉