關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?
樓主: Macusmama
go

如果小一(2/6)派唔到,點算呢? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


438
81#
發表於 07-5-28 20:29 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

iamafather
如果你要讀官津校一定要去你所獲派的學校註冊,如不註冊當作放棄不讀官津校,如有私校收左亦不影響再去其他官津校叩門(上年我都是有一間私校已收取)如叩門成功便去回所派的學校取回註冊便可.以我上年經驗可多叩幾間因不是每間學校都有面試機會,如有多個一間校收取可從中再作選擇.

Rank: 8Rank: 8


17382
82#
發表於 07-5-28 21:08 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

onon530


最好打電話去學校問清楚,
通常都係要呢d;

出生証
第1輪自行收生表
第2輪派位表
成績表
入學証

回郵信封等等

onon530 寫道:
想問下想取表的話, 需要帶d咩資料嗎??

Thanks!

Rank: 5Rank: 5


2851
83#
發表於 07-5-28 21:24 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Hi! iloveyoub4

咁要copy/show給學校睇呢??

Thanks!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
84#
發表於 07-5-28 21:25 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

其實都唔駛為左封信唔高興......封信既作用都唔大,因為都有成績表,內裏都有評語,如果校長同你心儀既學校有交情,可能淨係打個電話/一個EMAIL,你已有機,唔係既話,渣住封校長信都無大幫助,間間學校都知,最清楚小朋友應該係班主任,唔係校長....
小丑魚 寫道:
囝囝學校是要求家長撰寫一份"子女之自薦信"才替學生寫封"推薦信",我收到張通告是有點不高興及難為了父母。 但當知道你們小朋友的學校更離譜,敢樣唯有寫就寫啦!!

Rank: 8Rank: 8


17382
85#
發表於 07-5-28 23:49 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

onon530



我都唔知呀要31號再問清楚,
多數要睇正本,最好攞定正本及copy一份去


onon530 寫道:
Hi! iloveyoub4

咁要copy/show給學校睇呢??

Thanks!

Rank: 4


666
86#
發表於 07-5-28 23:51 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

請問profile要加生活照嗎? thanks!! [/quote]

Rank: 6Rank: 6


6160
87#
發表於 07-5-29 01:00 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Ruby_Lau 寫道:
請問profile要加生活照嗎? thanks!!

我有,太薄唔好睇嘛。
不過有學校逐張check,結果那張要拿掉。

Rank: 5Rank: 5


1344
88#
發表於 07-5-29 09:46 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

駛唔駛擺功課或美術作品ga?

Rank: 5Rank: 5


1134
89#
發表於 07-5-29 09:51 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hi pamcheung,
你的小朋友是否在學校有出色的表現校長先會寫推薦信?

Rank: 2


31
90#
發表於 07-5-29 10:27 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

多謝妳, 辛巴媽咪.

辛巴媽咪 寫道:
iamafather
如果你要讀官津校一定要去你所獲派的學校註冊,如不註冊當作放棄不讀官津校,如有私校收左亦不影響再去其他官津校叩門(上年我都是有一間私校已收取)如叩門成功便去回所派的學校取回註冊便可.以我上年經驗可多叩幾間因不是每間學校都有面試機會,如有多個一間校收取可從中再作選擇.

Rank: 2


77
91#
發表於 07-5-29 10:29 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

請問派位結果可否在net上查到?因想6月2日一早去排隊取扣門表格.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
92#
發表於 07-5-29 14:18 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Sindy,

我覺得學校此舉是想睇下父母會否為小孩子付出做D功夫及避免學校"推薦信"得來那麼容易。

Rank: 8Rank: 8


17382
93#
發表於 07-5-29 14:35 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hoganmama &  katiekma


聖愛德華 - 2號派表, 如果係一一志願唔駛in, 即收, 如果唔係就會再通知去in, 不過未知邊日interview


[size=medium]今日打左去學校問啦,可以上網downland後備生須知,唔洗填表的,只要親身去學校交齊文件就等通知interview,佢地會幫你填表wor

Rank: 4


595
94#
發表於 07-5-29 16:10 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Ivyko,

校務處職員只說如果校長認為你想入的學校適合小朋友(程度上), 才會寫推薦信(因信上是註明某小學的).

你的小朋友是否在學校有出色的表現校長先會寫推薦信?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
95#
發表於 07-5-29 16:17 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Thanks
iloveyoub4 寫道:
hoganmama &  katiekma


聖愛德華 - 2號派表, 如果係一一志願唔駛in, 即收, 如果唔係就會再通知去in, 不過未知邊日interview


[size=medium]今日打左去學校問啦,可以上網downland後備生須知,唔洗填表的,只要親身去學校交齊文件就等通知interview,佢地會幫你填表wor

Rank: 5Rank: 5


2920
96#
發表於 07-5-29 16:30 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

咁兒子資料要寫咩呢?
有無人都係報左 12網架?即灣仔區??
Macus Ma Ma

Rank: 5Rank: 5


1134
97#
發表於 07-5-29 17:29 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

上午打電話去問,校務處職員說校長(根德園)唔會幫任何學生寫推薦信.她說淨係成績表已ok wor!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
98#
發表於 07-5-29 17:32 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

ic,我見有人會將小朋友的功課簿都一齊交埋(當然係整齊清潔啦),以顯示誠意,因為這不是短時間可以做到的,這不失為其中一個顯示誠意的方法    
小丑魚 寫道:
Sindy,

我覺得學校此舉是想睇下父母會否為小孩子付出做D功夫及避免學校"推薦信"得來那麼容易。

Rank: 2


53
99#
發表於 07-5-29 21:35 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

想請教     6月2日是怎樣才知道派位結果呢?      是否一定在6月2日和3日到學校登記, 請教一教我
  

Rank: 4


561
100#
發表於 07-5-29 23:42 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

都吾係, 我仔學校係上學期初(即around 9月06年), 已經比晒我地, 好以最多可以寫5封, 不過都要預留一封吾寫特定小學名, 可以間間都用得麻.....其餘全部跟我地既list 幫我地寫架...
pamcheung 寫道:
Ivyko,

校務處職員只說如果校長認為你想入的學校適合小朋友(程度上), 才會寫推薦信(因信上是註明某小學的).

你的小朋友是否在學校有出色的表現校長先會寫推薦信?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖