關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4515
961#
發表於 07-1-16 09:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

親愛的.

上天都待我不薄...我話好耐冇見你兩個

Rank: 6Rank: 6


8185
962#
發表於 07-1-16 09:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

>我近排掉爛左好多野~~~~ (反面教材~~)
**我凈係知我老爺尋日都好火 :
Huisys 寫道:
9s,

呢幾味----        野...我相信呢度好多mami都有做架喇...爭在做多做少鎹...(不過我都唔排除有機會仲有d極好脾氣ge mami粛度)

我近排掉爛左好多野~~~~ (反面教材~~)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
963#
發表於 07-1-16 09:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

9s,
你冷靜d~冷靜d~
會有反效果架
relax~~relax~~~心呼吸~~心呼吸~~
佢地仲細~~唔明架
[quote]
nice1314 寫道:
我昨日開始已顛左! 我  + 到佢狂   ,我已很忙,佢又不合作,    下午仲要放低佢地比朋友睇住,再去e院睇印印手術後ge情況, 睇黎今次考試凍過水    

Rank: 5Rank: 5


3537
964#
發表於 07-1-16 09:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

上次係抽組織檢查,今次係割D小瘤,我都有D擔心佢.......至於呀仔,………..盡力而為啦!      [quote]
Huisys 寫道:
9s,

e...你個印印唔係早輪先去左做小手術咩???點解而家又要做ge???嘩...你真係慘d喇...碰
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


4515
965#
發表於 07-1-16 09:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

9s,mp & 親愛的,

我睇大圍咋.........我呀仔梗係想去啦.....不過我想睇

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
966#
發表於 07-1-16 09:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hs, 9s,
E仔都想去, 原本要學琴, 所以應該會同琴老師調過d時間
[quote]
nice1314 寫道:
hs, mp,
L仔好想去,但我之前約左班Friends 果個Fri and Sat上廣卅探D舊同事,仲未知呀?你地呢?

Rank: 5Rank: 5


4515
967#
發表於 07-1-16 09:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

e...........呀老爺唔係負責英文架咩??點解係佢尋日發火ge???

[quote]
heiheikeikei 寫道:
>我近排掉爛左好多野~~~~ (反面教材~~)
**我凈係知我老爺尋日都好火 : [quote]

Rank: 5Rank: 5


3537
968#
發表於 07-1-16 09:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hs,

仲乜咁燥呀,通常比呀仔激親至會咁
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


4515
969#
發表於 07-1-16 09:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

我呀A仔果日果個鐘數都要上kumon架~~~不過若果大家都去我就同佢掉時間or skip一堂唔上囉~~~

cheungmp 寫道:
hs, 9s,
E仔都想去, 原本要學琴, 所以應該會同琴老師調過d時間
[quote]
nice1314 寫道:
hs, mp,
L仔好想去,但我之前約左班Friends 果個Fri and Sat上廣卅探D舊同事,仲未知呀?你地呢?

Rank: 6Rank: 6


8185
970#
發表於 07-1-16 09:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我今朝問hh,佢都係話老師有同佢地溫...我諗佢地都會有D機本嘢係老道嘅,係記到幾多......祝大家......個女.....個仔好運喇...
小心喉隴呀....
nice1314 寫道:
我昨日開始已顛左! 我  + 到佢狂   ,我已很忙,佢又不合作,    下午仲要放低佢地比朋友睇住,再去e院睇印印手術後ge情況, 睇黎今次考試凍過水    

Rank: 5Rank: 5


3537
971#
發表於 07-1-16 10:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

所以諗起都想       ,所以要上黎呻下 law [quote]
heiheikeikei 寫道:
9s,
話....妳印印要幾多日先可以復完呀????/

里D時間無工人真係C.....得
真係落街買野都無時間.....

你小心身體喇...[quote]
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


3537
972#
發表於 07-1-16 10:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

咁我再返去度度先![quote]
Huisys 寫道:
mp,

我呀A仔果日果個鐘數都要上kumon架~~~不過若果大家都去我就同佢掉時間or skip一堂唔上囉~~~

[quote]
cheungmp 寫道:
hs, 9s,
E仔都想去, 原本要學琴, 所以應該會同琴老師調過d時間
[quote]
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


4515
973#
發表於 07-1-16 10:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

哇...我屋企果件"極品"....點極都唔明....其實我敎佢果陣若果佢有野唔識..我係儘量會guide佢去諗個答案出黎而唔想直接講個答案比佢知(我知咁樣好

Rank: 5Rank: 5


4515
974#
發表於 07-1-16 10:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

係呀...9s...真係要小心喉隴呀...尤其係你上次都唔知完全好番哂未.....................我自己...噚日就 到有d聲沙力竭.....................要飲番杯蜜糖水潤返

Rank: 6Rank: 6


8185
975#
發表於 07-1-16 10:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我off 唔到,咁亦無cut 溜冰...畫畫....咪無時間情況之下
四日都係佢幫收同佢溫.....佢里派真係轉性....
X'max佢放大假(我又係無得放).....都係佢帶hh去玩.....同上課外活動.........中文佢叫佢作句......hh一路作....一路聊佢老豆傾偈
老爺擝囉....
Huisys 寫道:
e...........呀老爺唔係負責英文架咩??點解係佢尋日發火ge???

Rank: 6Rank: 6


8185
976#
發表於 07-1-16 10:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我就會去"踢床",燒緊啖氣先再出嚟.....我驚我太火會錯手練死佢!!!
佢唔係溫書唔得.....係個人"行為"唔得....
Huisys 寫道:
哇...我屋企果件"極品"....點極都唔明....其實我敎佢果陣若果佢有野唔識..我係儘量會guide佢去諗個答案出黎而唔想直接講個答案比佢知(我知咁樣好㎡時間...但我知直接講答案比佢佢因冇用個腦諗所以唔會有深印象)...但佢係可以畫公仔畫到d腸都漏哂出黎都仲係唔明...你比幾多hits佢佢都仲係一幅茫然ge樣(而佢唔識果d野係之前學過的,唔係新野)...........嘩...我真係教到吐血咁濟...忍唔住咪掉野發洩囉~~~(我知咁做唔好...但我...真係要平衡自己心理呀~~~ )

Rank: 5Rank: 5


3537
977#
發表於 07-1-16 10:16 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hs

係呀!本來好番而家又復發 !!!!!
我都好明你心情,你呀仔的行為,我呀L仔都有,有時佢諗都5諗就話5識。要大聲 佢佢至諗到   [quote]
Huisys 寫道:
係呀...9s...真係要小心喉隴呀...尤其係你上次都唔知完全好番哂未.....................我自己...噚日就 到有d聲沙力竭.....................要飲番杯蜜糖水潤返
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 6Rank: 6


8185
978#
發表於 07-1-16 10:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我要閃.....轉頭先見...

Rank: 5Rank: 5


4515
979#
發表於 07-1-16 10:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我驚我太火會錯手練死佢!!!>>>>>絶對同意.......所以我除左掉野...我仲會自己返入睡房"襟"埋張被

Rank: 5Rank: 5


4515
980#
發表於 07-1-16 10:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

88...........親愛的...

heiheikeikei 寫道:
我要閃.....轉頭先見...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖