關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
961#
發表於 07-4-18 13:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 呢d說話吾只係英文科老師講. 我聽過kitty講過班主任都話1D班成績比其他班差(overall)....
至於英文科老師... 有一次, 有個同學仔想去toilet. Miss 叫佢用eng 講, 但係都係吾識講. 之後佢都係話:教左好多次都吾識講,1C班都識拉....
我諗佢係指一d同學仔, 吾係1d全班. 不過有d成績真係好差.連我都覺得.可能係無人教拉.但係我覺得唔需要向學校反映,
吾好太上心. maybe 佢都係想激下d小朋友等佢努力d.

Rank: 5Rank: 5


1178
962#
發表於 07-4-18 13:27 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymami,

唔該晒!

我都好担心亞仔往後會一路退步...

有冇聽過學校係點編班? (當然唔係p1)
有2個mami話 (p.2 & p.3) :
全級 1st : a 班
         2nd : b 班
         3rd : c 班
         4th : d 班
         5th : a 班
         6th : b 班 (如此類推...)

咁,升到p.2 各班成績成該差唔多。 但佢地又話 B 班係加輔班,D同學比較曳曳,因為多新移民&搗蛋鬼。

Rank: 5Rank: 5


1178
963#
發表於 07-4-18 13:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

雖然老師想激勵同學,但對我個仔來說,佢成日都話:「我係咁差架啦...老師都係咁講,我地係全級最差架!」

Rank: 5Rank: 5


3218
964#
發表於 07-4-18 13:47 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 之前校長都係話咁編班... 1a, 2b, 3c, 4d....
你吾好太担心亞仔往後退步, 你咁樣會比好多pressure 你自己同個仔.反而我睇得比較開, 從來吾會因為成績吾好而話佢.
kitty 今次test後講吾太satisfy. 但係我覺得ok. 佢開始對自己有要求. 希望佢有進步拉 !

2fungs 寫道:
kittymami,

唔該晒!

我都好担心亞仔往後會一路退步...

Rank: 5Rank: 5


1178
965#
發表於 07-4-18 13:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

可能因為我有個女做前鑑,佢P.1時都有8X分,考第7,之後P.2 就7X,P3就可始有唔合格,到而家中學,佢淨係合格就當交代咗! 問親佢,佢都話:「應該合格。」倒頭來又係唔合格!  
所以我覺得P.1應該每科有85-90以上才算OK,唔容許有7X。

Rank: 5Rank: 5


3218
966#
發表於 07-4-18 14:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

所以d細路講嘢吾好信到十足 (我覺得). 同一說話都可以有吾同feedback.   

2fungs 寫道:
雖然老師想激勵同學,但對我個仔來說,佢成日都話:「我係咁差架啦...老師都係咁講,我地係全級最差架!」

Rank: 5Rank: 5


3218
967#
發表於 07-4-18 14:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都明白,但係佢學校d paper 考得比較多. 吾同我地讀書年代.一份paper 只有3頁.
kitty 話有個同學仔eng 90分. 但係佢亞媽仍然話吾satisfy.
suppose 佢應該over 95分. 否則下次吾買零食. 返到學校同d同學傾. kitty話feel 到佢好吾開心. kitty仲問我會吾會要求佢都係咁?  

Rank: 5Rank: 5


1178
968#
發表於 07-4-18 14:24 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

真係唔可以同我地以前年代比。
以前我冇人教,而家個仔有我教。
以前讀唔成書都有好多出路,捱到F.5已經OK。
而家諗下~ 到亞仔十幾年後出來做嘢,中學=我地以前小學, 雖然讀完大學都唔代表有前途,但到時可能已經變成D機構請人的最低要求。
而家間間學校都係咁多PAPER,我地D小朋友都係順條水流跟住讀,否則...
呢個程度已經係按教統局的去教,要比其它私校的程度,真係蚊脾同牛脾。

Rank: 5Rank: 5


3218
969#
發表於 07-4-18 15:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

所以香港讀書d細路真係慘....個個都要過田鴨教育.  

Rank: 5Rank: 5


1178
970#
發表於 07-4-18 17:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

原來今日打針喎~!
亞仔話佢流咗一滴眼淚。

Rank: 5Rank: 5


3218
971#
發表於 07-4-20 10:05 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2 fungs & agneshwh,

你地4/28家長日幾多點? 我9:30..... 吾知到時見吾見到你地呢?  

Rank: 5Rank: 5


1178
972#
發表於 07-4-20 11:13 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

本來約我10:30, 我要求改咗9:30,
到時見!

Rank: 5Rank: 5


3218
973#
發表於 07-4-20 14:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我上次都係9:30. 但係都等左35分鐘....

Rank: 5Rank: 5


1178
974#
發表於 07-4-20 15:10 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我會9:00去到等,因為仲要返工,要搵食吖嘛!

Rank: 3Rank: 3


449
975#
發表於 07-4-20 16:21 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Hello 各位家長你們好

小女明年就要入讀小學了, 想請教你地呢間學校的功課深唔深, 每日幾多樣功課, 返學開唔開心?
麻煩晒你地, thank you very much!

Rank: 5Rank: 5


1178
976#
發表於 07-4-20 17:17 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

YYJC,
1) 程度 : 個別啦! 我有D朋友話深D,但我見D PAPER 同出面D練習差唔多!
2) 功課 : 你可以去開平網頁睇一下家課日誌參考下,因為人人觀點唔同,我就覺得OK差唔多啦,唔算多。
3) 亞仔返學好開心!

Rank: 4


506
977#
發表於 07-4-20 23:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我就約咗10:35,但我同我老公都請唔度假,唔知電話傾得唔得呢?

Kittymummy 寫道:
2 fungs & agneshwh,

你地4/28家長日幾多點? 我9:30..... 吾知到時見吾見到你地呢?  

Rank: 4


506
978#
發表於 07-4-20 23:34 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
Thomas有冇多咗本數學書呀?因為我同佢隔離位個mammi傾開,話佢個仔唔見咗本書,問我借呢影住先!原來,Thomas 坐佢隔離,唔知有冇攞錯咗,thanks!

Rank: 5Rank: 5


1178
979#
發表於 07-4-21 10:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係呀! 真係呀!
前日攞咗人地本作業,
昨日又攞咗人地本課本!!!!
      

Rank: 3Rank: 3


449
980#
發表於 07-4-21 11:54 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs

唔該晒你!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖