關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
961#
發表於 07-10-11 21:36 |只看該作者
阿女呢兩日無返學......發燒.....不過依然中氣十足.....



係呢十月媽.......你有無見過cankan...........

Rank: 5Rank: 5


4411
962#
發表於 07-10-12 10:13 |只看該作者
悠悠媽,
K1有小朋友手足口病呀, 呢輪你同阿女返學, 最好叫姑媽幫佢戴住個口罩, 以防萬一, 婷婷都戴左成個禮拜呀, 阿女就唻生日, 我唔想佢唔舒服呀!

CANKAN我當然有見過喇, 佢都中氣十足呀, 哈哈, 佢好似星期三就返番工喇, 唔知佢幾時至得閒上唻同我地吹下水呢! 不過我見過CANKAN幾次, 但就仲未見過BB呀!

原文章由 joeytcy 於 07-10-11 21:36 硐表
阿女呢兩日無返學......發燒.....不過依然中氣十足.....



係呢十月媽.......你有無見過cankan...........

Rank: 3Rank: 3


317
963#
發表於 07-10-15 16:23 |只看該作者
十月媽媽,

請問如果坐胡叔叔架車, 幾點在維景灣畔, 會再轉去那兒先返學校,thank you

Rank: 5Rank: 5


4411
964#
發表於 07-10-23 07:26 |只看該作者
foreverfriends,
唔好意思呀, 咁遲至覆你!

胡叔叔架車, 維景灣畔大約係朝早08:25上車, 08:50返到學校! 而維景灣畔呢個站, 基本上係尾站唻既, 接晒第五座既小朋友之後, 就會直去聖安當小學既巴士站前, 接埋另一架姆褓車既兩三個小朋友, 之後就會直出東隧返學校! 至於放學, 維景灣畔係第一站, 所以11:45放學, 12:10已經返到唻, 非常方便快捷的!


原文章由 foreverfriends 於 07-10-15 16:23 硐表
十月媽媽,

請問如果坐胡叔叔架車, 幾點在維景灣畔上, 會再轉去那兒先返學校,thank you

Rank: 3Rank: 3


317
965#
發表於 07-10-23 10:37 |只看該作者
十月媽咪
Thank you for your advise!
我們已在14interview下個月會有結果,日後如有問題請多多指教
另外想問下是不是每天都有外藉teacher教英文.

Rank: 5Rank: 5


4411
966#
發表於 07-10-23 15:32 |只看該作者
foreverfriends,
唔駛客氣!

係呀, 每天都有外藉老師教英文的, 除了簡單的ABC之外, 仲會教埋PHONICS!


原文章由 foreverfriends 於 07-10-23 10:37 硐表
十月媽咪
Thank you for your advise!
我們已在14號interview下個月會有結果,日後如有問題請多多指教
另外想問下是不是每天都有外藉teacher教英文.

Rank: 3Rank: 3


317
967#
發表於 07-10-24 11:19 |只看該作者
十月媽咪,

Thank you very much

Rank: 4


605
968#
發表於 07-10-24 14:16 |只看該作者
Hello!  Everybody!  I am back!!!!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
969#
發表於 07-10-24 14:18 |只看該作者
唔駛客氣!

原文章由 foreverfriends 於 07-10-24 11:19 硐表
十月媽咪,

Thank you very much

Rank: 5Rank: 5


4411
970#
發表於 07-10-24 14:21 |只看該作者
cankan,
今日既戶外學習, 原來真係寫生唻架, 基本上老師都顧得掂架, 放心啦! 今日老師同我講, 佢話由今個月開始, 打後都會間中有呢d戶外活動架喎, 有時會去參觀乜館物館, 有時又唔知去邊度戶外學習之類, 可以走出課室, 佢地都好開心呀!


原文章由 CanKan 於 07-10-24 14:16 硐表
Hello!  Everybody!  I am back!!!!

cankan

Rank: 4


605
971#
發表於 07-10-26 14:05 |只看該作者
十月媽咪:

尋晚我問亞女佢都好開心呀!跑黎跑去、玩滑梯等,不知幾開心;不過佢果班似乎冇義工喎,佢話係3個老師睇住佢地。

其實佢地可以有戶外學習,我都覺得幾好,不過我 CONCERN 既係去廁所既問題,老師一個照顧禁多個,出面 D 廁所唔知乾唔乾淨 (我當然認為大部份都係唔乾淨),如果唔乾淨都坐左落去就唔係幾好啦!

麥原來出年六月開始係直資小學面試高峰期?我真係唔知喎!禁一般係幾時開始報名架?聽你地講完優才既功課量,我真係要諗清楚至得。我隔離屋個小朋友唔知係讀優才定真道,等我下次遇倒佢既時候問下 D 情況先。

D 書最後要交返俾老師咩?

JOEYTCY,

你有冇問過老師呀?除左 D 英文書,仲有個延續學習既 FOLDER,究竟有咩用架

CANKAN


原文章由 十月媽咪 於 07-10-24 14:21 硐表
cankan,
今日既戶外學習, 原來真係寫生唻架, 基本上老師都顧得掂架, 放心啦! 今日老師同我講, 佢話由今個月開始, 打後都會間中有呢d戶外活動架喎, 有時會去參觀乜館物館, 有時又唔知去邊度戶外學習之類, 可以走出課 ...

Rank: 4


850
972#
發表於 07-10-30 08:31 |只看該作者
HIHI

FOLDER

我只知阿女依家有功課做左喎.............


另你地知唔知考試大約係咩呀......會唔會默生字架......

Rank: 4


640
973#
發表於 07-11-3 14:52 |只看該作者
各位媽咪

請問你地知唔知蘇浙係用咩教學方法呢??
例如: 活動教學, 主題教學, project ........ 或者其他!
定係佢係傳統教學啊??

謝謝解答


原文章由 joeytcy 於 07-10-30 08:31 硐表
HIHI

FOLDER

我只知阿女依家有功課做左喎.............


另你地知唔知考試大約係咩呀......會唔會默生字架......

Rank: 4


850
974#
發表於 07-11-3 18:07 |只看該作者
我會覺得屬於傳統+主題個隻...

Rank: 3Rank: 3


205
975#
發表於 07-11-4 23:47 |只看該作者
請問各位蘇浙幼稚園的家長們,你們對這所學校有甚麼評價?
困我囡囡剛收到取錄信(am class)
is it good at Putonghwa and English?
i am wonder if I let my daughter to enroll this school or
not. Please give me some advice.
Thank a lot!

Rank: 3Rank: 3


205
976#
發表於 07-11-5 00:00 |只看該作者
Does the school start at 8:45, if the school bus arrive at
school at 11:50, will it be too late.
Because I am also live in Tseung Kwan o (Hang Hau)
do you know which station should we be?
Thanks a lot!
原文章由 十月媽咪 於 07-10-23 07:26 硐表
foreverfriends,
唔好意思呀, 咁遲至覆你!

胡叔叔架車, 維景灣畔大約係朝早08:25上車, 08:50返到學校! 而維景灣畔呢個站, 基本上係尾站唻既, 接晒第五座既小朋友之後, 就會直去聖安當小學既巴士站前, 接埋另一架姆 ...

Rank: 3Rank: 3


205
977#
發表於 07-11-5 00:03 |只看該作者
How much is the fare for the school bus?"
原文章由 十月媽咪 於 07-10-23 07:26 硐表
foreverfriends,
唔好意思呀, 咁遲至覆你!

胡叔叔架車, 維景灣畔大約係朝早08:25上車, 08:50返到學校! 而維景灣畔呢個站, 基本上係尾站唻既, 接晒第五座既小朋友之後, 就會直去聖安當小學既巴士站前, 接埋另一架姆 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
978#
發表於 07-11-5 07:40 |只看該作者
yyoo,
我只知坑口係頭幾個站, 即係八點左右就要上車, 如果你住坑口, 可以問下cankan, 但佢個女係坐舒太既姆褓車!

胡叔叔架姆褓車最近加左價, 要1080元一個月, 不過因為我經常跟車, 所以我畀足1100元!

至於蘇浙既普通話&英語係咪好好, 嗯...如果單就語言教學唻計, 其實每個月860元既學費係超值既, 市面上應該搵唔到咁平學費, 而又係全普通話教學既幼稚園, 加上每日十幾廿分鐘(K1) OR 30-40分鐘(K2 & K3)由外藉老師教英文, 又有埋PHONCIS學, 真係去邊度搵!

不過你話讀左蘇浙之後, 小朋友既普通話&英文係咪會有好大好大既進步呢...咁呢個又好視乎個別小朋友既吸收能力&應用能力喇, 以我個女為例, 就咁問佢單字點讀, 佢都肯講畀我聽下, 但唔會係好有信心大聲講我知果種, 至於講句子, 直頭好少響屋企聽到佢講, 個衰女答我: 你識聽識講廣東話, 咁我就梗係講廣東話啦! 你話係咪嘥氣! 但你話佢係咪完全唔識講普通話句子呢? 佢又唔係架喎, 阿小姐心情好果陣, 會成句成句咁爆畀我聽下架喎, 發音仲要好準下架, 但你再叫佢講多次呢, 佢又睬你都傻LU!

仲有就係, K1果陣你唔好期望佢地會好似其他幼稚園咁,會有好多戶外活動, 佢係K1係完全無既, 只係得每年一次戶外旅行(上年K1係去動植物公園)! 但K2開始會多番少少, 啱啱過去既十月份, 就去左鰂魚涌公園進行戶外寫生, 老師話唻緊仲會有唔同既戶外學習, 亦會去參觀D乜館物館之類!

丫, 仲有, 你問到上課時間, 0845-0900呢個時段, 係畀小朋友WARM UP的, 正式的上課時間係0900, 所以姆褓車0850返到學校係唔算遲既, 佢地自己學校校車, 好多時都過左九點至返到學校, 呢D就係遲喇!

不過亦要提醒一樣野, 住TKO過北角返學, 有時會遇到隧道塞車既問題, 尤其橫風橫雨既日子, 你就唔好遇架姆褓車會好準時九點前送到你小朋友返學, 因為好多時呢D風雨季節, 東隧塞完, 英皇道又再塞, 真係塞到你火滾!


原文章由 yyoo 於 07-11-5 00:00 硐表
Does the school start at 8:45, if the school bus arrive at
school at 11:50, will it be too late.
Because I am also live in Tseung Kwan o (Hang Hau)
do you know which station should we be?
Thanks a lo ...

Rank: 4


640
979#
發表於 07-11-5 15:07 |只看該作者
joeytcy

謝謝解答!

原文章由 joeytcy 於 07-11-3 18:07 硐表
我會覺得屬於傳統+主題個隻...

Rank: 3Rank: 3


205
980#
發表於 07-11-5 23:36 |只看該作者
Thank you very much.
It is very kind of you to give me so clear explaintaion
about the shool bus and the kindergartenot
Thanksa lot.

you can follow the school bus? Will you wait for your
daughter until 11:45 or you will come home first?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖