- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
yyoo,
我只知坑口係頭幾個站, 即係八點左右就要上車, 如果你住坑口, 可以問下cankan, 但佢個女係坐舒太既姆褓車!
胡叔叔架姆褓車最近加左價, 要1080元一個月, 不過因為我經常跟車, 所以我畀足1100元!
至於蘇浙既普通話&英語係咪好好, 嗯...如果單就語言教學唻計, 其實每個月860元既學費係超值既, 市面上應該搵唔到咁平學費, 而又係全普通話教學既幼稚園, 加上每日十幾廿分鐘(K1) OR 30-40分鐘(K2 & K3)由外藉老師教英文, 又有埋PHONCIS學, 真係去邊度搵!
不過你話讀左蘇浙之後, 小朋友既普通話&英文係咪會有好大好大既進步呢...咁呢個又好視乎個別小朋友既吸收能力&應用能力喇, 以我個女為例, 就咁問佢單字點讀, 佢都肯講畀我聽下, 但唔會係好有信心大聲講我知果種, 至於講句子, 直頭好少響屋企聽到佢講, 個衰女答我: 你識聽識講廣東話, 咁我就梗係講廣東話啦! 你話係咪嘥氣! 但你話佢係咪完全唔識講普通話句子呢? 佢又唔係架喎, 阿小姐心情好果陣, 會成句成句咁爆畀我聽下架喎, 發音仲要好準下架, 但你再叫佢講多次呢, 佢又睬你都傻LU!
仲有就係, K1果陣你唔好期望佢地會好似其他幼稚園咁,會有好多戶外活動, 佢係K1係完全無既, 只係得每年一次戶外旅行(上年K1係去動植物公園)! 但K2開始會多番少少, 啱啱過去既十月份, 就去左鰂魚涌公園進行戶外寫生, 老師話唻緊仲會有唔同既戶外學習, 亦會去參觀D乜館物館之類!
丫, 仲有, 你問到上課時間, 0845-0900呢個時段, 係畀小朋友WARM UP的, 正式的上課時間係0900, 所以姆褓車0850返到學校係唔算遲既, 佢地自己學校校車, 好多時都過左九點至返到學校, 呢D就係遲喇!
不過亦要提醒一樣野, 住TKO過北角返學, 有時會遇到隧道塞車既問題, 尤其橫風橫雨既日子, 你就唔好遇架姆褓車會好準時九點前送到你小朋友返學, 因為好多時呢D風雨季節, 東隧塞完, 英皇道又再塞, 真係塞到你火滾!
原文章由 yyoo 於 07-11-5 00:00 硐表 
Does the school start at 8:45, if the school bus arrive at
school at 11:50, will it be too late.
Because I am also live in Tseung Kwan o (Hang Hau)
do you know which station should we be?
Thanks a lo ... |
|