關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


325
961#
發表於 07-2-12 09:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

會呀     

hermanpapa 寫道:
大家會參加步行籌款嗎?   


151
962#
發表於 07-2-12 10:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我地都報咗名,希望可以籌多d錢!

Rank: 5Rank: 5


2977
963#
發表於 07-2-12 11:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

See all of you on 03Feb07


151
964#
發表於 07-2-12 12:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

4th March Sunday is correct!!
hermanpapa 寫道:
See all of you on 03Feb07

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
965#
發表於 07-2-12 12:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

    

hermanpapa 寫道:
今日取成績單,老師話成績中等,專注力不足,其開朗的性格感染其他同學也開心,和同班同學相處很好。改善專注力後會更好云云。
  

Rank: 5Rank: 5


2977
966#
發表於 07-2-12 13:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

      
Xiao-K 寫道:
4th March Sunday is correct!! [quote]
hermanpapa 寫道:
See all of you on 03Feb07
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


108
967#
發表於 07-2-12 19:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位,

我係第一次入來的。我個仔讀5年班,佢中文老師可算是第一勤力老師,每天都有好多好多中文功課,如果有一日比以往少佐,我個仔就話[今日吾多功課仲可以睇下電視呀 !!!]

佢個中文老師,口口聲聲都話佢地要報{分},要做多D功課加強訓練 !!! 收買人命 !!!     上堂順學號答問題,如果吾識答就要罰抄,吾係單抄吾識果題,係全部,簡直係問題人物 !!

Rank: 3Rank: 3


141
968#
發表於 07-2-12 22:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會


Hi!rainbowlala
你個仔係咪精英班呀?

Rank: 5Rank: 5


1934
969#
發表於 07-2-13 09:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

早晨呀各位:

我仔昨日 9樣功課, 做咁多功課真係會對學習有幫助   
罰抄都對學習好大幫助   

我會向校長反應一下先   


151
970#
發表於 07-2-13 09:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

請一定要同學校反映呀!我們昨天都很多野做,又要溫英黙和明天的中黙,有時想可不可以轉回半日制呀?

Rank: 3Rank: 3


108
971#
發表於 07-2-13 12:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 笑個不停,

我個仔吾係咪精英班呀。只係普通班級,如果真係我咁連工作都要放棄呀 !!!

  

Rank: 3Rank: 3


108
972#
發表於 07-2-13 12:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi !! 各位,

本人認為基顯自從由半日制轉佐全日制及轉新校舍後,功課多佐,就連d老師都無以前吟老練,吾知道小朋友心態,只係為教書本上的東西多過了解小朋友心聲!!!! 重視成績多佐好多 !!總係覺得同以前吾同咁 !!   

Rank: 5Rank: 5


1934
973#
發表於 07-2-13 15:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位:

請大家 打信 e-mail 比校長, 他很好, 肯接受意見的   

請大家為左子女一齊做d 野啦...謝謝  

Rank: 5Rank: 5


1313
974#
發表於 07-2-15 15:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩朗媽媽 寫道:
早晨呀各位:

我仔昨日 9樣功課, 做咁多功課真係會對學習有幫助   
罰抄都對學習好大幫助   

我會向校長反應一下先   

我個仔又5係好多功課je wor..
今個月只係試過2日有7樣功課
其餘多數係4至5樣..
新年放假就只有2樣...
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
975#
發表於 07-2-17 22:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

祝小朋友們學業進步。


151
976#
發表於 07-2-27 11:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

知不知道星期日的步行籌款駛唔駛穿校服(體育衫)?

Rank: 5Rank: 5


2977
977#
發表於 07-2-28 20:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

通告冇講到   

Rank: 5Rank: 5


1934
978#
發表於 07-3-1 09:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我仔問左啦...可以著運動服同便服都得   

Rank: 5Rank: 5


2977
979#
發表於 07-3-3 11:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

明早太平山見!     

Rank: 5Rank: 5


2977
980#
發表於 07-3-9 22:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家覺得好行嗎?實在太多人!   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖