關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
961#
發表於 06-10-24 14:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
962#
發表於 06-10-24 14:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
963#
發表於 06-10-24 14:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin

飛機仔jayjay,& 好孩子<<德育成長路>>1及2

明天交俾 "露絲" 俾妳呀, 不過我好似冇 math boy 喎   

Matthew 媽咪


[quote]
寫道:
露絲,
還有10 PCS VCD 給B珠Mummy,叫仔仔明天交給你.
我想要飛機仔jayjay,math boy,好孩子<<德育成長路>>1及2.可不可以?謝謝!
ilovelinlin
[quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,

仲有冇vcd要幫你代交比d媽咪呀?
  

Rank: 2


99
964#
發表於 06-10-24 21:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 班媽咪,想問吓讀書報告星期一交了,但老師又沒有改兼原原本本帶回家。我查過家課冊係23/10交,但又唔啱!都唔知邊樣真!

Rank: 4


554
965#
發表於 06-10-24 22:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, 2000, ilovelinlin, B珠Mummy, Yoballma,

這個小組是 :
提高學生的自我行為管理能力.
目的 1) 提升學生自我行為管理能力
        2) 幫助學生建立良好的常規
唔知係唔係我個仔弱d, 所以有得參加呢?
<全免>  10人經老師推薦
10/11-15/12 逢星期五
3:00 - 4:30[quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

請問是咩
露 絲 :-)

Rank: 4


554
966#
發表於 06-10-24 22:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我明天唔得閒呀....所以要星期四才能去1c.

Matthew_媽咪,

我找到math boy後才給你吧!
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
967#
發表於 06-10-24 22:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B 班媽咪,想問吓讀書報告星期一交了,但老師又沒有改兼原原本本帶回家。我查過家課冊係23/10交,但又唔啱!都唔知邊樣真!


我個女個份都冇改, 可能 miss 唔得閒改,   
^_^

Rank: 4


588
968#
發表於 06-10-24 23:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
969#
發表於 06-10-25 20:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B班媽咪:
今日阿仔好開心話在堂上開小食會,他昨日叫我買了些零食有英文名稱的,好樣同學互相認識食物名稱及交換來吃!這樣學習又很有趣味性!

Rank: 4


588
970#
發表於 06-10-25 22:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


210
971#
發表於 06-10-25 22:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都希望有得參加,唔知老師是否經已揀選了人?

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪, 2000, ilovelinlin, B珠Mummy, Yoballma,

這個小組是 :
提高學生的自我行為管理能力.
目的 1) 提升學生自我行為管理能力
        2) 幫助學生建立良好的常規
唔知係唔係我個仔弱d, 所以有得參加呢?
<全免>  10人經老師推薦
10/11-15/12 逢星期五
3:00 - 4:30[quote]

Rank: 4


554
972#
發表於 06-10-25 22:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
唉..........如果個仔是好的話, 就唔洗要參加啦.
2000 寫道:
我都希望有得參加,唔知老師是否經已揀選了人?

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪, 2000, ilovelinlin, B珠Mummy, Yoballma,

這個小組是 :
提高學生的自我行為管理能力.
目的 1) 提升學生自我行為管理能力
        2) 幫助學生建立良好的常規
唔知係唔係我個仔弱d, 所以有得參加呢?
<全免>  10人經老師推薦
10/11-15/12 逢星期五
3:00 - 4:30[quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
973#
發表於 06-10-26 09:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個仔都無提及有這件事喎!

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
今日阿仔好開心話在堂上開小食會,他昨日叫我買了些零食有英文名稱的,好樣同學互相認識食物名稱及交換來吃!這樣學習又很有趣味性!

Rank: 3Rank: 3


313
974#
發表於 06-10-26 09:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear All Mum,

昨天派了一本新的中國語文書, 封面是紅色的, 請問妳們有無CD連書一齊比你的小朋友? 因為我只有書, 找不到有cd, 但封面寫著連激光碟盤的!

Rank: 3Rank: 3


304
975#
發表於 06-10-26 11:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy 寫道:
Dear All Mum,

昨天派了一本新的中國語文書, 封面是紅色的, 請問妳們有無CD連書一齊比你的小朋友? 因為我只有書, 找不到有cd, 但封面寫著連激光碟盤的!



我都冇 cd 係到喎, 不過呢本會唔會係之前派咗個 d, 而家後補呢本呢, 因之前中文已派咗一張 cd 喎, 好似係 "mud mud
啟思 xxx "個隻呢    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
976#
發表於 06-10-26 11:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi 各位媽咪
介紹一個網站比你地吖,
超讚的英文學習網站--可以給小朋友玩!!!!!
幾好架, 我啱啱入去玩過, 好似每日一篇咁.

http://www.starfall.com



  
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
977#
發表於 06-10-26 11:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
1B班媽咪:
今日阿仔好開心話在堂上開小食會,他昨日叫我買了些零食有英文名稱的,好樣同學互相認識食物名稱及交換來吃!這樣學習又很有趣味性!



我個女都有提過, 不過佢剩係話 miss yu 比佢地一路食野一路上英文堂, 冇同我講點解.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
978#
發表於 06-10-26 11:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hi Matthew_媽咪

唔該可唔可以 copy 英文科嘅 cd 比我呀, 我想比 yo yo 係屋企自己聽多d, thank you   
^_^

Rank: 4


588
979#
發表於 06-10-26 12:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

Sorry ! 完全唔記得 tim, 聽朝俾妳呀 !

Matthew 媽咪


yoballma 寫道:
hi Matthew_媽咪

唔該可唔可以 copy 英文科嘅 cd 比我呀, 我想比 yo yo 係屋企自己聽多d, thank you   

Rank: 4


588
980#
發表於 06-10-26 12:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy & yoballma,

我估都係之前派個張 CD, 因為 D 內容同中文書係一樣架 !

Matthew 媽咪

yoballma 寫道:
[quote]
B珠Mummy 寫道:
Dear All Mum,

昨天派了一本新的中國語文書, 封面是紅色的, 請問妳們有無CD連書一齊比你的小朋友? 因為我只有書, 找不到有cd, 但封面寫著連激光碟盤的!



我都冇 cd 係到喎, 不過呢本會唔會係之前派咗個 d, 而家後補呢本呢, 因之前中文已派咗一張 cd 喎, 好似係 "mud mud
啟思 xxx "個隻呢     [/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖