- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>fifi,
咁運動會係唔係親子架? 你d仲話無運動細胞? 唔係化! 你又話打golf, 打壁球, 又話tennis, 又兵兵波, 嘩~ 咁多野喎~
你星期6果日, 係咪好快攪掂喇, 因為我12點call你, 你已返左大陸喇, 今日5點幾, 打去你屋企, 又打手機都無人聽喎, 係咪仲未出黎呀~
>vibianyeung
星期六果日, 樂怡in成點呀? 有無話幾時有result呀? 另外, 你係咪問我, 我地係邊度學畫畫, 英文呀? 我地係坑口呢邊既海悅商場入面架, 都有d課程for 3歲架, 你係咪想睇下呀? 我fax比你睇睇啦~
>jaisy,
vanna咁攪笑既, 忍到東港城....最後都忍唔住呀~ 你仲攪笑, 我地兩次party都睇唔到halaha大肚?
>hinhinmom,
我地無invitation card架, 可能真係"主角"先有邀請家長呀, 到anson果時, 我一定要去呀, 請病假都要去呀, 咁難得, 我都想睇下學校點同佢地開生日會呀! 記得帶相機去影相呀, 最好拍埋dv啦~
anson就成日係度唱歌喎, 跳舞就小d, 不過, 今晚佢又係度跳舞喎, 昨日第一次聽佢唱國語歌tim呀, 見佢地真係好開心呀! 我都覺得佢地兩個見面多過我地呀~
唔係化~ 有anson睇住hinhin, 你就放心喇, anson真係睇咋喎! phonics果度, 係外國人教架, anson無話悶囉, 佢話都開心既, 佢話會再去喎, 今日跆拳道見佢真係好開心, 我都買袍喇!
m記join member有9折喎, 咪仲抵!! 我自己都有唸過, 比我, 我會再去將軍澳中心睇埸先, 問下pinkpink888啦, 佢住果度, 應該清楚過我地喎~ 你想攪幾時呀? 有無日子呢? |
|