關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


368
961#
發表於 05-11-4 18:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

北潭涌冇人數限制,幾多人都可以去,唔需要預先打去訂位(除非團體)。我去咁多次,除了剛過去的星期日有book外(因為有成廿人),其餘每次都係自己walk-in入去的,人數次次都唔同,有時五個,有時七個,我想應該冇定最少人數。營規雖然說車位要預先book,但我哋每次去都冇book,亦冇人"咋形"。

你想去的話,可電:2277 8126查詢。

Rank: 5Rank: 5


3381
962#
發表於 05-11-4 22:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
今日睇hinhin書包見到由hinhin比爸爸, 媽媽o既invitation card , 當然係st andrew's 代hinhin比我地架啦, 邀請爸爸媽媽11/11 join佢地個birthday party, 原來我地都可以參加架~       你會唔會去??   我唔知請唔請到假, maybe請到都係請am~   

原來佢地yesterday茶點食"馬蹄糕"呀?~ 可能hinhin未食過, 唔知係乜黎~~    今日佢地食"白汁香腸意大利粉"呀~~

唔知點解, 呢兩日我見hinhin一聽到music就好開心o甘dancing~~ 唔知係唔係o係st andrew's成日都dancing呢??   

我都唔知anson介紹hinhin比d同學仔識wo, 仲之有anson幫我"睇"住hinhin, 我就放心啦~~     

Rank: 5Rank: 5


3381
963#
發表於 05-11-4 23:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530, fifi,
佢地今日返phonics返成點呀?? hinhin話好鍾意wo, 睇黎應該唔悶啦~   

wing530,
記得聽日10:45-11:45am上動手動腳~ 你接住係唔係出樂富??   

今日st andrew's功課係唔係無writing book?? 只係親子工作紙??   

Rank: 5Rank: 5


3381
964#
發表於 05-11-6 00:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,
今日我3:00到deborah, 點知等左一輪, 之後同ms fung傾到成4:20pm先走~~      

halaha,
你今日都o甘晏o既??    你唔係好早o羊??
到先都有同ms fung講開wingwing, 佢都有同我講話wingwing媽咪有左baby~~   

ms fung真係一個幾好o既班主任, 雖然hinhin已經唔係佢o既學生, 但係佢仲好錫hinhin~~     

wing530,
今日hinhin同anson上動手動腳做左個面譜, 我問hinhin係邊個黎, 佢話係佢自己, 但我問hinhin點解佢會有"胡so", hinhin話anson o個個都有wo~~     

今日我同hinhin講, 佢就黎見anson仲多過見我, 返學又一班, 學畫畫, 英文, 創作班又一齊, 仲有童軍.... hinhin係o甘笑~~      

Rank: 5Rank: 5


2564
965#
發表於 05-11-7 13:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

halaha
你有左baby???  
小心身體呀.

Rank: 5Rank: 5


1874
966#
發表於 05-11-7 16:24 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

多謝你的關心呀!

想問下各位媽媽,

有無教琴老師介紹.

Rank: 5Rank: 5


3381
967#
發表於 05-11-7 19:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,
你真係抵      , 上次開halloween party時, halaha個肚已經隆起左啦, 唔係baby, 唔通係大肚腩o羊~!     

Rank: 5Rank: 5


2564
968#
發表於 05-11-7 21:20 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmon
唔好 呀, 我真係唔知架大人, 我直頭望唔到呀
我掛住食同玩 pinkpink 又無同我講真係遲鈍

Rank: 5Rank: 5


3381
969#
發表於 05-11-7 21:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

   唔通你同pinkpink都以為halaha大肚腩??   
(聽日比halaha見到實鬧c我!!~)

vanna宜家返學仲有無 呀??

Rank: 5Rank: 5


3381
970#
發表於 05-11-7 21:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
頭先去m記問過, 原來member優惠至2005年12月31日, 仲有禮品已經送完...... 所以都無join到~ 而家仲諗緊邊間m記好~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
971#
發表於 05-11-8 00:15 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
咁運動會係唔係親子架? 你d仲話無運動細胞? 唔係化!     你又話打golf, 打壁球, 又話tennis, 又兵兵波, 嘩~ 咁多野喎~   

你星期6果日, 係咪好快攪掂喇, 因為我12點call你, 你已返左大陸喇, 今日5點幾, 打去你屋企, 又打手機都無人聽喎, 係咪仲未出黎呀~   

>vibianyeung
星期六果日, 樂怡in成點呀? 有無話幾時有result呀? 另外, 你係咪問我, 我地係邊度學畫畫, 英文呀? 我地係坑口呢邊既海悅商場入面架, 都有d課程for 3歲架, 你係咪想睇下呀? 我fax比你睇睇啦~

>jaisy,
vanna咁攪笑既, 忍到東港城....最後都忍唔住呀~    你仲攪笑, 我地兩次party都睇唔到halaha大肚?     

>hinhinmom,
我地無invitation card架, 可能真係"主角"先有邀請家長呀, 到anson果時, 我一定要去呀, 請病假都要去呀, 咁難得, 我都想睇下學校點同佢地開生日會呀! 記得帶相機去影相呀, 最好拍埋dv啦~    

anson就成日係度唱歌喎, 跳舞就小d, 不過, 今晚佢又係度跳舞喎, 昨日第一次聽佢唱國語歌tim呀, 見佢地真係好開心呀!     我都覺得佢地兩個見面多過我地呀~  

唔係化~ 有anson睇住hinhin, 你就放心喇, anson真係睇咋喎!     phonics果度, 係外國人教架, anson無話悶囉, 佢話都開心既, 佢話會再去喎, 今日跆拳道見佢真係好開心, 我都買袍喇!  

m記join member有9折喎, 咪仲抵!! 我自己都有唸過, 比我, 我會再去將軍澳中心睇埸先, 問下pinkpink888啦, 佢住果度, 應該清楚過我地喎~    你想攪幾時呀? 有無日子呢?

Rank: 3Rank: 3


368
972#
發表於 05-11-8 09:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy:

我以為你知道halaha大肚(佢個肚都唔細啦,一眼就睇得出),所以咪冇特別同你講囉   

hinhinmom:

m仔張卡一定要申請,就算冇禮物都係抵,因為開生日會食物有九折,點都可以平到百多元。

將中的m仔好細,開生日會的地方跟本唔可以比小朋友玩,而且最多只可容納25-30人,所以上次我都選了厚德商場裏的m仔。

我家姐個女上星期六都開了生日會,地點就遠d,喺淘大(戲院對面),但個場是新的,重有兩間專用來閞party的房,那天大約都有60人,但也不覺迫,你可以考慮吓。

Rank: 5Rank: 5


2564
973#
發表於 05-11-8 10:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinma
vanna 返學無喊啦, 不過上星期五去跳芭蕾舞見唔係同一個老師就唔肯入係門口喊一陣, 比佢激死.

我上星期日去左ocean pass 買埋annual pass, join 埋bk 2 個 oct 02 mama 2 一齊去玩, 玩得好開心呀. 不過小朋友就真係多1-2個先有陪, 笑都笑得特別大聲

Rank: 5Rank: 5


3909
974#
發表於 05-11-8 10:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

今次評估做成點嘛?因爲今次係Stephanie第一次做評估,所以我都有小小緊張   

果日家長會,我約的時間係9:15-9:30am, 應該係第二個,但我去到,前邊已經有幾個,等o左半個鐘先走o左一個,但我約o左銀行,又趕住去上水打流感針,卒之儸o左評估報告就走人。    我去門口問,點解前面多o左o甘多個,我係準時到,侷d解釋話有d家長有野做所以早來o左,但我都有D唔高興,而加明明係約曬時間,但就要搞到好似先到先得,o甘約時間來做麽      我後面9:30個媽咪又係o甘,到o左先知前面多o左幾個,即時話無時間等,走人。學校的安排真有問題 :evil:  :evil: 我覺得傾耐o左,搞到後面要等都無得講,但明明約o左,就應該按約的時間比籌。     

wing530,

我o甘係返o左來啦,掛住你D嘛     

星期六11點幾去到Dr. Wong度,都好多人,我老公話好多小朋友,成個childcare o甘     但姑娘一聼係比o左錢,約好來打針,就即時安排o左先啦,所以好快搞點      我睇o左個box,係同北角果間同樣的針。    果日再問侷,D針已經無曬啦    多謝曬你同你媽咪幫手     

Rank: 5Rank: 5


3909
975#
發表於 05-11-8 10:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

上星期五係芭蕾舞果度見到vanna,幾好啊,無喊。      星期五係石老師,Stephanie好鐘意侷o架。      星期四見到校長羅逸雅陪小朋友一起上堂,原來都幾後生o架     

你又買o左ocean park的annual pass? 我D o甘多人都有,不如下次去ocean park搞gathering     

Rank: 5Rank: 5


2564
976#
發表於 05-11-8 11:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
我果日見11:30 , pink pink 就11:00 我地一齊食完早餐先去, 我去到未到11:30 我照係門口等一陣無人我就入去側左5 mins 就走人, 其實都無咩特別野講. 佢班主住話vanna 有時會係班房 (漫步) 叫佢都唔聽, 話佢會詐喊呀

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
977#
發表於 05-11-8 13:07 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
今朝先同hinhinmom傾計, 話好似唔見左你幾日咁既, 我就話搬office好多野攪姐, 你呢? 無上黎既, 你知唔知hinhinmom係星期六果晚, 等左我地好耐呀~     

啊~ 黃太同你打針先呀, 唔怪得咁快啦, stephanie有無喊呀? 黃太幾好"手細"架~ 下! 無哂喇, 今年真係好多人打呀, 往年無咁快打哂d針架, 今年佢地仲入多左貨tim, 好彩你早d同我講咋, 如果唔係, 有我阿媽幫手都無用呀~    

gathering係ocean park攪都好喎, 我仲有ticket未去架, 幾時呀?    

我果日拎評估都係好多人, 我同你一樣, 拎左份野就走人, 唔等呀, 我早知係唔睇時間, 先到先排隊既話, 我就唔"飛"的士過去啦, 我驚遲麻, 最後, 我地趕住去"樂富"玩, 咪走先囉, 班主任之後call返我講番, 你知啦, anson都無咩評估, 只得兩份野, 我緊係唔等架~

stephanie做成點呀? 應該都無咩架啦, 你都唔好咁緊張囉, 仲有2次黎緊架~    

>hinhinmom,
今日小蜜蜂係咪3:15pm ~ 4:30pm呀? 我唔好肯定呀?

>halaha,
今日wingwing畫畫, 你有無買條"圍裙"比佢呀? 唔怕畫到件衫都係麻, 上星期, 我都有同婆婆講, 不過, 唔記得同你講呀~   

Rank: 3Rank: 3


368
978#
發表於 05-11-8 13:17 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530:

聽jaisy講,你住嗰邊有好多興趣班學,我想問吓有冇珠心算班,唔該   

dear all:

如果去海洋公園的話,我都想買番張年票   

Rank: 5Rank: 5


3909
979#
發表於 05-11-8 13:26 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

Stephanie作麽喊呀?今次係我老公去打咋,我同Stephanie一早打o左啦,好似話過比你知哦       

評估Stephanie都ok,應該係普通啦,我記得上年睇anson的,好似好多100同A哦     

Rank: 5Rank: 5


3381
980#
發表於 05-11-8 13:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530, pinkpink,
唔該晒你地呀~ maybe我都會算番厚德間m記, 因為一來就大家, 2來地方大d, 可以45人都得(唔知有無o甘多人), 我再同我老公商量下先~~   

wing530,
無錯呀, happy bee係3:15-4:30pm呀~~

11/11 st andrew's生日會, 今日問過學校, 原來都要著校服架, 仲有要好似平時o甘帶書包同書本, 因為生日會10:30先開始, 我唔等我老公覆我得唔得閒勒, 我已經私自同佢報埋名~    , 好難得麻, 一定要參加~~ 第時大個睇返d相都會幾得意~~   

fifi,
我老公個家姐o係醫院做nurse架, 佢話流感針原來都係得2間藥廠出, 所以一樣都唔出奇架~ 我自己都諗緊打唔打好, 因為我有親戚做政府, 家屬打$80/支, 如果hinhin打就要買2支針, 因為佢話小朋友分開2次打會好d(每次打0.5)~

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖