註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
原帖由 apple_love 於 14-12-23 發表 金麗收到e-mail啦,收左下午班,不過我首選都係下午,你快check e-mail
返回頂部
大宅
原帖由 Mocheongcheong 於 14-12-23 發表 咁你係咁係諗住入金麗?
原帖由 apple_love 於 14-12-23 發表 創價收左,金麗放棄了,迦南/創價二選一
原帖由 Bebichhichi 於 14-12-22 發表 油救出左啦,11月尾b收左am
原帖由 Evachau 於 14-12-22 發表 今日收到信,囝囝只有waiting 咋!
原帖由 thaiking 於 14-12-23 發表 金麗收到上午offer, 鯉循又係上午, 聖匠又係, 可以点揀?我家姐話循道衛理上小学容易收的, 咁金麗呢?多謝指 ...
原帖由 piggymonkey 於 14-12-23 發表 回覆 apple_love 的帖子 有創價offer 咁勁, so good
原帖由 piggymonkey 於 14-12-23 發表 回覆 apple_love 的帖子 你仲有無去宣幼in?
男爵府
原帖由 Mocheongcheong 於 14-12-23 發表 鯉循而家仲收緊小朋友,頭先有個老師打電話俾我叫我去攞報名表
原帖由 Mocheongcheong 於 14-12-23 發表 你仲有冇其他offer呀?
Evachau 發表於 14-12-23 15:49 暫時有聖匠am offer, 仲等緊基督教中心封信,希望有全日班offer (囝囝in咁多間,呢間表現最好)! ...
原帖由 Bebichhichi 於 14-12-23 發表 我都有聖匠, 不過PM, 亦都等緊基督教中心, 但我APPLY 半日ONLY~
原帖由 eesmile 於 14-11-15 發表 請問in你囝囝的,是否男老師?
別墅
原帖由 Manfred2226 於 14-12-23 發表 金麗pm,圓玄am兩間都有offer,而家小女讀緊朗思n班可以直升上k,邊間好啲,可否比啲意見,thx! ...