關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 觀塘K interview 討論區
樓主: lwy_brenda
go

觀塘K interview 討論區   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


470
961#
發表於 14-12-23 15:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+angel_yktiu+於+14-12-22+發

原帖由 apple_love 於 14-12-23 發表
金麗收到e-mail啦,收左下午班,不過我首選都係下午,你快check e-mail
咁你係咁係諗住入金麗?



Rank: 5Rank: 5


2284
962#
發表於 14-12-23 15:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+apple_love+於+14-12-23+發表

原帖由 Mocheongcheong 於 14-12-23 發表
咁你係咁係諗住入金麗?
創價收左,金麗放棄了,迦南/創價二選一



Rank: 5Rank: 5


2136
963#
發表於 14-12-23 15:26 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

有創價offer 咁勁, so good
我細B 連報都無得報

Rank: 3Rank: 3


470
964#
發表於 14-12-23 15:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-12-23+

原帖由 apple_love 於 14-12-23 發表
創價收左,金麗放棄了,迦南/創價二選一
嘩,真心替你開心,當然係創價啦,真係愛心學校嚟,我知得太遲,如果唔係我都幫呀囝試吓



Rank: 3Rank: 3


470
965#
發表於 14-12-23 15:30 |只看該作者

引用:油救出左啦,11月尾b收左am +

原帖由 Bebichhichi 於 14-12-22 發表
油救出左啦,11月尾b收左am




Rank: 3Rank: 3


470
966#
發表於 14-12-23 15:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+angel_yktiu+於+14-12-22+發

原帖由 Evachau 於 14-12-22 發表
今日收到信,囝囝只有waiting 咋!
你仲有冇其他offer呀?



Rank: 3Rank: 3


470
967#
發表於 14-12-23 15:34 |只看該作者

引用:金麗收到上午offer,+鯉循又係上午,+聖匠又

原帖由 thaiking 於 14-12-23 發表
金麗收到上午offer, 鯉循又係上午, 聖匠又係, 可以点揀?我家姐話循道衛理上小学容易收的, 咁金麗呢?多謝指 ...
鯉循而家仲收緊小朋友,頭先有個老師打電話俾我叫我去攞報名表



Rank: 5Rank: 5


2284
968#
發表於 14-12-23 15:35 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 有創價offer+咁勁

原帖由 piggymonkey 於 14-12-23 發表
回覆 apple_love 的帖子

有創價offer 咁勁, so good
唔好咁講,interview睇彩數



Rank: 5Rank: 5


2136
969#
發表於 14-12-23 15:43 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

你仲有無去宣幼in?

Rank: 5Rank: 5


2136
970#
發表於 14-12-23 15:44 |只看該作者
大家諗定take 邊個offer 未?

Rank: 5Rank: 5


2284
971#
發表於 14-12-23 15:46 |只看該作者

引用:回覆+apple_love+的帖子 你仲有無去宣幼in

原帖由 piggymonkey 於 14-12-23 發表
回覆 apple_love 的帖子

你仲有無去宣幼in?
有,不過個日interview極不愉快,一定唔會收我仔,不過收我都唔會讀



Rank: 5Rank: 5


2136
972#
發表於 14-12-23 15:47 |只看該作者
回覆 apple_love 的帖子

what's prob of the interview?

Rank: 6Rank: 6


5606
973#
發表於 14-12-23 15:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thaiking+於+14-12-23+發表金

原帖由 Mocheongcheong 於 14-12-23 發表
鯉循而家仲收緊小朋友,頭先有個老師打電話俾我叫我去攞報名表
要親身攞表?唔可以download form ? 上網見到學校唔太新,呢間好嗎?



Rank: 6Rank: 6


5606
974#
發表於 14-12-23 15:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evachau+於+14-12-22+發表今

原帖由 Mocheongcheong 於 14-12-23 發表
你仲有冇其他offer呀?
暫時有聖匠am offer, 仲等緊基督教中心封信,希望有全日班offer (囝囝in咁多間,呢間表現最好)!



Rank: 5Rank: 5


4491
975#
發表於 14-12-23 15:59 |只看該作者
Evachau 發表於 14-12-23 15:49
暫時有聖匠am offer, 仲等緊基督教中心封信,希望有全日班offer (囝囝in咁多間,呢間表現最好)!



  ...

我都有聖匠, 不過PM, 亦都等緊基督教中心, 但我APPLY 半日ONLY~

Rank: 6Rank: 6


5606
976#
發表於 14-12-23 16:49 |只看該作者

引用:Quote:Evachau+發表於+14-12-23+15:49+暫時

原帖由 Bebichhichi 於 14-12-23 發表
我都有聖匠, 不過PM, 亦都等緊基督教中心, 但我APPLY 半日ONLY~
唔知係咪下星期才有信呀?



Rank: 3Rank: 3


107
977#
發表於 14-12-23 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mocheongcheong+於+14-11-05+

原帖由 eesmile 於 14-11-15 發表
請問in你囝囝的,是否男老師?
金麗pm,圓玄am兩間都有offer,而家小女讀緊朗思n班可以直升上k,邊間好啲,可否比啲意見,thx!



Rank: 4


990
978#
發表於 14-12-23 17:24 |只看該作者
請問咁多位知唔知聖安當好唔好? 見5間得呢間有pm offer, (我係requested PM 的).
我住油塘, 呀女讀緊苗士N 班. 唸緊留返喺苗士定去聖安當好.........

Rank: 5Rank: 5


2315
979#
發表於 14-12-23 18:00 |只看該作者
今日收到保良局觀塘幼稚園打黎收我仔,不過我放棄左啦。
呢間唔使in, 應該跟交表次序排。

Rank: 3Rank: 3


218
980#
發表於 14-12-23 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+eesmile+於+14-11-15+發表請

原帖由 Manfred2226 於 14-12-23 發表
金麗pm,圓玄am兩間都有offer,而家小女讀緊朗思n班可以直升上k,邊間好啲,可否比啲意見,thx!



  ...
睇你想唔想要學卷啦,圓議唔好諗,讀左我怕bb廣東話唔正



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖