註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 09:48 發表 我尋日LUNCH都去銀行唱左$ LU
返回頂部
男爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-24 09:52 發表 啱啱知有個朋友的媽媽因急性心臟衰竭入了hospital,仍要靠呼吸機幫助 breathing,好唔開心呀!:cry:
子爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 09:40 發表 ky 幫你問左個拍子機, 要成$180人仔, 你問下miss唔買得唔得
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 09:47 發表 仲有2個星期唔夠就新年啦, 好happy!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 09:52 發表 咁快手??? 我未換呀, 上年派唔晒, 仲有幾拾封20元係度.
大宅
原文章由 KY2004 於 08-1-24 10:03 發表 我又冇乜特別感覺,由細到大,都唔多鍾意過年,覺得好boring.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 10:03 發表 我應該lee個星期日同亞女去買衫, 至想買件褸比佢.
原文章由 KY2004 於 08-1-24 10:04 發表 come come: 買咩褸呀?中式呀?
原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 19:52 發表 cy, 洗唔洗咁誇 乜你未收工?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-24 10:03 發表 Morning KY, 我果個工人仲係$3400咋
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 10:04 發表 me too me too
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 10:08 發表 Good morning all! fun, 我7:30先走. 開始定差唔多ga la, 早排食滯咗, lee 幾日要食少d 禽晚好叻呀, 食咗d 菜, 旦, 飲咗2 cup low fat gei instant soup.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 10:08 發表 唔係中式, 係長度到大脾中間果d, 佢成日想好似我咁穿中褸, 話親裙/短褲好睇喎?!??!?!
原文章由 yan02 於 08-1-24 09:24 發表 早安各位 : 我想問,邊間電訊有48元任打idd呀 ? 我昨晚請到個新工人啦 ,26日晚來 不過人工又加價啦 但我自己的人工就沒得加