關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
961#
發表於 08-1-24 09:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 09:48 發表
我尋日LUNCH都去銀行唱左$ LU

咁快手??? 我未換呀, 上年派唔晒, 仲有幾拾封20元係度.

Rank: 6Rank: 6


6601
962#
發表於 08-1-24 09:52 |只看該作者
啱啱知有個朋友的媽媽因急性心臟衰竭入了hospital,仍要靠呼吸機幫助 breathing,好唔開心呀!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
963#
發表於 08-1-24 09:53 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 09:52 發表
啱啱知有個朋友的媽媽因急性心臟衰竭入了hospital,仍要靠呼吸機幫助 breathing,好唔開心呀!:cry:

:cry: :cry: 幫佢祈禱!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
964#
發表於 08-1-24 09:55 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 KY2004 於 08-1-24 09:52 發表
啱啱知有個朋友的媽媽因急性心臟衰竭入了hospital,仍要靠呼吸機幫助 breathing,好唔開心呀!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
965#
發表於 08-1-24 10:00 |只看該作者
老細: 你捨得c出去未呀?????:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:

Rank: 6Rank: 6


6601
966#
發表於 08-1-24 10:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 09:40 發表
ky

幫你問左個拍子機, 要成$180人仔, 你問下miss唔買得唔得

hoganma,

唔該你呀!

咁貴!都short 架!我都諗住問吓個Miss唔買得唔得!

Rank: 6Rank: 6


6601
967#
發表於 08-1-24 10:03 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 09:47 發表
仲有2個星期唔夠就新年啦, 好happy!

我又冇乜特別感覺,由細到大,都唔多鍾意過年,覺得好boring.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
968#
發表於 08-1-24 10:03 |只看該作者
我要幫我老闆唱埋ma, 佢話唔駛新, 我咪自己去唱, 費時叫a/c個八婆lor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 09:52 發表

咁快手??? 我未換呀, 上年派唔晒, 仲有幾拾封20元係度.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
969#
發表於 08-1-24 10:03 |只看該作者
我應該lee個星期日同亞女去買衫, 至想買件褸比佢.

Rank: 5Rank: 5


4210
970#
發表於 08-1-24 10:03 |只看該作者
Morning

KY, 我果個工人仲係$3400咋

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
971#
發表於 08-1-24 10:04 |只看該作者
me too me too
原文章由 KY2004 於 08-1-24 10:03 發表

我又冇乜特別感覺,由細到大,都唔多鍾意過年,覺得好boring.

Rank: 6Rank: 6


6601
972#
發表於 08-1-24 10:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 10:03 發表
我應該lee個星期日同亞女去買衫, 至想買件褸比佢.

come come:

買咩褸呀?中式呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
973#
發表於 08-1-24 10:06 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 10:03 發表

我又冇乜特別感覺,由細到大,都唔多鍾意過年,覺得好boring.

你都係放幾日假啫, 我就耐d, 之前都覺得幾悶架, 我女鐘意返亞麻度同表姐/堂家姐佢地玩, 我都係行行企企, 不過睇見佢地咁happy, 我都好開心.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
974#
發表於 08-1-24 10:08 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 10:04 發表

come come:

買咩褸呀?中式呀?

唔係中式, 係長度到大脾中間果d, 佢成日想好似我咁穿中褸, 話親裙/短褲好睇喎?!??!?!

Rank: 5Rank: 5


2967
975#
發表於 08-1-24 10:08 |只看該作者
Good morning all!


fun, 我7:30先走.

開始定差唔多ga la, 早排食滯咗, lee 幾日要食少d
禽晚好叻呀, 食咗d 菜, 旦, 飲咗2 cup low fat gei instant soup.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-23 19:52 發表
cy,
洗唔洗咁誇
乜你未收工?
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
976#
發表於 08-1-24 10:08 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-24 10:03 發表
Morning

KY, 我果個工人仲係$3400咋

WHY呀??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
977#
發表於 08-1-24 10:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 10:04 發表
me too me too

同亞仔去睇戲囉.:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
978#
發表於 08-1-24 10:10 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 10:08 發表
Good morning all!


fun, 我7:30先走.

開始定差唔多ga la, 早排食滯咗, lee 幾日要食少d
禽晚好叻呀, 食咗d 菜, 旦, 飲咗2 cup low fat gei instant soup.

今日仲以為你無返工添!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
979#
發表於 08-1-24 10:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 10:08 發表

唔係中式, 係長度到大脾中間果d, 佢成日想好似我咁穿中褸, 話親裙/短褲好睇喎?!??!?!

咁係邊樹買呀?
我都想買番件魚夫褸(似Burberry個隻呢)俾自己和一條連身裙俾呀女(或中式衫),你有冇好介紹呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
980#
發表於 08-1-24 10:12 |只看該作者
咁就好la, 唔駛煩. e+要幾$ ??

我好少打idd, 唔知價.


原文章由 yan02 於 08-1-24 09:24 發表
早安各位 :

我想問,邊間電訊有48元任打idd呀 ?

我昨晚請到個新工人啦 ,26日晚來 不過人工又加價啦
但我自己的人工就沒得加

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-24 11:42 編輯 ]
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖