關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
961#
發表於 07-12-29 09:37 |只看該作者
咁禮物方面我預唔預雪&jerry媽d小朋友好

既然咁不如各自買, 黎gei小朋友要預1份禮物, 好無 under ??? $
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 23:42 發表
雪返咗嚟la,我叫咗佢join bbq, 佢話要睇吓亞仔做功課做成點.

我朝早買定碗,FORK, 紅腸,FISH BALL..........好冇呀
要唔要SWEET POTATO, CORN, DRINK IF 要, 我去買AND洗定.
ANYTHING I NEED TO BUY  PLEA ...

Rank: 5Rank: 5


3104
962#
發表於 07-12-29 10:51 |只看該作者
頂,我公司又幫我換電腦啦,成朝係度搞電腦


原文章由 KY2004 於 07-12-28 15:35 發表

我睇吓時間啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
963#
發表於 07-12-29 11:21 |只看該作者
e...昨晚有與雪通電話, 佢都好似話黎到 bbq wor.
不如 hoganma 你再 雪啦
原文章由 hoganmama 於 07-12-29 09:37 發表
咁禮物方面我預唔預雪&jerry媽d小朋友好

既然咁不如各自買, 黎gei小朋友要預1份禮物, 好無 under ??? $  

Rank: 6Rank: 6


8125
964#
發表於 07-12-29 11:44 |只看該作者
hoganmama

我1拖2來玩一陣, 我唸我地4點幾走...我今朝同雪通過電話, 佢話佢都係唔來wor..佢話佢女&佢都喉龍痛, & 又想同佢relatives去第二度行下咁wor

不如都係你預大圍禮物啦... 而家咁文..唔知其他人買唔買得切禮物??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
965#
發表於 07-12-29 11:47 |只看該作者
好, 我一陣買禮物前再打比佢, 咁多黎唔黎?
原文章由 funbabyhk 於 07-12-29 11:21 發表
e...昨晚有與雪通電話, 佢都好似話黎到 bbq wor.
不如 hoganma 你再 雪啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
966#
發表於 07-12-29 11:49 |只看該作者
多. 會黎 gar (2 個小朋友)
原文章由 hoganmama 於 07-12-29 11:47 發表
好, 我一陣買禮物前再打比佢, 咁多黎唔黎?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
967#
發表於 07-12-29 11:49 |只看該作者
無問題, 我照買la

Total : 5 boys 4 girls

多 – 1 boy 1 girl
cy – 1 boy 1 girl
fun – 2 boys
hoganma – 1 boy
come – 1 girl
katiema – 1 girl
原文章由 多利是 於 07-12-29 11:44 發表
hoganmama

我1拖2來玩一陣, 我唸我地4點幾走...我今朝同雪通過電話, 佢話佢都係唔來wor..佢話佢女&佢都喉龍痛, & 又想同佢relatives去第二度行下咁wor

不如都係你預大圍禮物啦...ops:" /> ops:" /> 而家咁文. ...

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-12-29 12:06 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
968#
發表於 07-12-29 12:08 |只看該作者
我剛收到東x 紅送來的貨:
KY - $111  (因鯊魚螺頭湯包缺貨)
cy - $116
多 - $77.50  (原 $134.50 - $57/上次食午飯餘數)

你地有冇本地速遞到我公司取?
或我叫速遞送去你地公司?
又或者約藍田地鐵交收?

** 31號我上午去深圳, 睇公司服裝果面有間新店開張,
食埋中午飯回港, 放假至 3 號.
我多數 3 號會返公司的, 你地決定左就通知我啦.

Rank: 5Rank: 5


4210
969#
發表於 07-12-29 12:41 |只看該作者
我都係唔黎啦, 2號去飲, 我都未買衫...

原文章由 hoganmama 於 07-12-29 11:49 發表
無問題, 我照買la

Total : 5 boys 4 girls

多 – 1 boy 1 girl
cy – 1 boy 1 girl
fun – 2 boys
hoganma – 1 boy
come – 1 girl
katiema – 1 girl

Rank: 6Rank: 6


8125
970#
發表於 07-12-29 12:51 |只看該作者
fun

thanks

你果然心思細密, 仲記得我上次食飯的餘數..
我真係好數字白痴下..你睇我琴日打麻雀計數就知啦


原文章由 funbabyhk 於 07-12-29 12:08 PM 發表
我剛收到東x 紅送來的貨:
KY - $111  (因鯊魚螺頭湯包缺貨)
cy - $116
多 - $77.50  (原 $134.50 - $57/上次食午飯餘數)

你地有冇本地速遞到我公司取?
或我叫速遞送去你地公司?
又或者約藍田地鐵交收?

** 31號我上 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
971#
發表於 07-12-29 17:06 |只看該作者
我買左小朋友d禮物la, 唔駛自己$買得特別開心

我聽日都係買唔到雞翼&豬扖, 因個d禮物好重, 我拎唔到ar

Rank: 5Rank: 5


2967
972#
發表於 07-12-29 18:51 |只看該作者
Tomorrow bbq 食物 and drink 我會去買, bbq用品 come 會去買.有special request, please call us.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
973#
發表於 07-12-30 11:44 |只看該作者
雪文今日唔來, 因佢要帶印尼親戚去街.

Rank: 6Rank: 6


6601
974#
發表於 07-12-31 09:12 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-29 12:08 發表
我剛收到東x 紅送來的貨:
KY - $111  (因鯊魚螺頭湯包缺貨)
cy - $116
多 - $77.50  (原 $134.50 - $57/上次食午飯餘數)

你地有冇本地速遞到我公司取?
或我叫速遞送去你地公司?
又或者約藍田地鐵交收?

** 31號我上 ...

fun fun:

唔該哂!
點俾$你呀?
可唔可叫courier送我公司呢?If Ok, 我PM個address 俾你呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
975#
發表於 07-12-31 09:14 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 21:43 發表

ky: 最好就係你可用埋亞女黎啦.

我公司而家非常時期, 唔可以成日煲bk住, 有乜野搵我就pm啦, 我夜晚會睇返的. :cry: :cry: :cry: (我公司部腦中毒中都打柴咁滯, 老細個樣又...... :ver ...

Rank: 5Rank: 5


4210
976#
發表於 07-12-31 09:47 |只看該作者
morning

今日我公司放3點, 不過老細請我地出CWB食lunch, 所以我放12點

Rank: 6Rank: 6


6601
977#
發表於 07-12-31 09:54 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-31 09:47 發表
morning

今日我公司放3點, 不過老細請我地出CWB食lunch, 所以我放12點

你老闆好好呀~

Rank: 5Rank: 5


4210
978#
發表於 07-12-31 10:00 |只看該作者
佢個人都ok架, 都會請下我食飯 , 今日我地去Agnes b cafe :loveliness: :loveliness:

原文章由 KY2004 於 07-12-31 09:54 發表

你老闆好好呀~

Rank: 6Rank: 6


6601
979#
發表於 07-12-31 10:11 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-12-31 10:00 發表
佢個人都ok架, 都會請下我食飯 , 今日我地去Agnes b cafe :loveliness: :loveliness:  

好envy啊!

Rank: 6Rank: 6


6601
980#
發表於 07-12-31 10:25 |只看該作者
今日好靜呀~:-|
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖