關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
961#
發表於 07-11-1 17:25 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:21 硐表
幾時上深圳食小肥羊或東來順    

我等緊你約我……

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
962#
發表於 07-11-1 17:27 |只看該作者
Love, 冷靜冷靜, 諗下有咩計

我未試過打個仔, 試過心情唔好好惡鬧佢, 之後都好內疚
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:23 硐表

LEE個我會架, 好記得有次我 完女女之後, 佢 住咁執返好個筆盒, LEE個情景我而家仲好難忘.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
963#
發表於 07-11-1 17:28 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 17:24 硐表
我都好想去試吓 '小肥羊', 如果 friday 上去淨係食, 你地會唔會去呀??   

好喎~~下個星期五得唔得?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
964#
發表於 07-11-1 17:28 |只看該作者
夜晚上去會唔會好危險?
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 17:24 硐表
我都好想去試吓 '小肥羊', 如果 friday 上去淨係食, 你地會唔會去呀??   如果唔得, 就要 sat .

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
965#
發表於 07-11-1 17:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 17:28 硐表
夜晚上去會唔會好危險?

唔怕, 我地有雪文(地膽)帶路嘛!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
966#
發表於 07-11-1 17:31 |只看該作者
Jerryma, 昨日有無睇到我叫你如去花園街同我買嘢呀.

我而家都想補牙, 我公司有得joint牙科保健, $290一年.  你有無興趣, 可以當你係家属.

再傾啦.


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-1 16:55 硐表
BK 成日死, 攪到我都無上黎...

update下先.

尋日去左匯景洗牙, 洗左$350, 個牙醫話我隻智慧牙蛀左, 叫我剝左佢, 我仲考慮緊, 都唔痛, 唔想攪佢..

亞仔個同學仔叫埋亞仔一齊補英文, 鬼佬教, 今個星期六去見下個亞s ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
967#
發表於 07-11-1 17:34 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-1 17:23 硐表


我聽我同事話好正wo....... 我未試過ar....:cry:

我2間都未去過, 聽雪文講左成年啦! 好想食肥牛 .

Rank: 5Rank: 5


2967
968#
發表於 07-11-1 17:34 |只看該作者
fri 夜晚得wor,不過我要到時c6有冇旱返屋企睇住對寶貝,下星期五再約實
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 16:56 硐表
正呀! 幾時呀....不如 next friday?  其他人有冇興趣?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
969#
發表於 07-11-1 17:34 |只看該作者
我要走啦, 明天講, 88.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
970#
發表於 07-11-1 17:35 |只看該作者
我 OK!!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:28 硐表

好喎~~下個星期五得唔得?????

Rank: 5Rank: 5


1150
971#
發表於 07-11-1 17:37 |只看該作者
小肥羊我吃過...除非你好鐘意吃羊肉唔係我就覺得都唔係話太好吃。
我會推介
唔吃辣就去皇崗皇廷世紀(金海馬)有間豬骨煲超正。
吃辣就去愛國路有間叫巴蜀風
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 17:24 硐表
我都好想去試吓 '小肥羊', 如果 friday 上去淨係食, 你地會唔會去呀??   如果唔得, 就要 sat .

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
972#
發表於 07-11-1 17:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 17:35 硐表
我 OK!!

至緊要地膽OK, 無佢帶路我唔曉架!!!!:D :D :D

雪文:

Rank: 5Rank: 5


4210
973#
發表於 07-11-1 17:40 |只看該作者
不如罰跪啦, 我個仔都試過, 佢話辛苦過企好多: :

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 17:20 硐表
罸企 學校老師罰佢佢都唔驚呀
我都唔知佢有咩係驚架 真係人都DUN呀,我都唔想咁 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
974#
發表於 07-11-1 17:40 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 17:37 硐表
小肥羊我吃過...除非你好鐘意吃羊肉唔係我就覺得都唔係話太好吃。
我會推介
唔吃辣就去皇崗皇廷世紀(金海馬)有間豬骨煲超正。
吃辣就去愛國路有間叫巴蜀風
...

C火.....我唔食羊架.....咁小肥羊的肥牛正嗎??????

Rank: 5Rank: 5


3212
975#
發表於 07-11-1 17:40 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:34 硐表
我要走啦, 明天講, 88.



886, 我都差不多啦, all bye……886

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
976#
發表於 07-11-1 17:40 |只看該作者
我考慮一下
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:38 硐表

至緊要地膽OK, 無佢帶路我唔曉架!!!!:D :D :D

雪文:

Rank: 8Rank: 8


17382
977#
發表於 07-11-1 17:40 |只看該作者
各位,我會冷靜D架啦 個問題係邊呢 我真係要好好咁諗下

Rank: 5Rank: 5


4210
978#
發表於 07-11-1 17:41 |只看該作者
thank, 唔使啦, 我公司都有, 洗牙claim足

原文章由 雪文 於 07-11-1 17:31 硐表
Jerryma, 昨日有無睇到我叫你如去花園街同我買嘢呀.

我而家都想補牙, 我公司有得joint牙科保健, $290一年.  你有無興趣, 可以當你係家属.

再傾啦.


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
979#
發表於 07-11-1 17:41 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-1 17:40 硐表
不如罰跪啦, 我個仔都試過, 佢話辛苦過企好多: :

吓! 好慘喎!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
980#
發表於 07-11-1 17:41 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 17:35 硐表
我 OK!!


我應該都得得地......ar
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖