關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
961#
發表於 07-10-20 10:33 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:31 硐表
ok啦多謝關心:loveliness: :loveliness: 係仲布小小痛囉,鬼叫自己salt wet咩

Rank: 8Rank: 8


17382
962#
發表於 07-10-20 10:37 |只看該作者
睇一,2次書,平時睇多d書做多d paper練習咁囉要佢自己讀自己睇自己諗及自己搵咁呱,我就用咁樣方式囉,加上我囡係好鍾意做補充的所以唔洗迫佢去做,咁樣就更加好囉:loveliness: :loveliness:
而且我囡會自己去睇書的佢咩書都睇既,咁樣佢會有興趣追書睇對佢將來讀書方面都有幫助  

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 10:27 硐表
咁即係睇一次書, 做多d補充練習la  

Rank: 8Rank: 8


17382
963#
發表於 07-10-20 10:41 |只看該作者
係啦,溫好曬,如佢一個粗心大意就咩都無用
我囡由k3開學操到e+的了,所以都唔太擔心佢成績上有問題,我都唔要求佢好叻,只要keep住e+咁樣就得啦

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 10:32 硐表
我都係睇下佢下星期小測, 亞仔咩情況先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
964#
發表於 07-10-20 10:50 |只看該作者
咁你地仔/女係咪星期一小測啦????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
965#
發表於 07-10-20 10:54 |只看該作者
唔係,24,25囉,只係試考only,正式測驗係29,30,31


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:50 硐表
咁你地仔/女係咪星期一小測啦????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
966#
發表於 07-10-20 10:56 |只看該作者
我地係23,24

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
967#
發表於 07-10-20 10:58 |只看該作者
又會咁得意嘅, 隔一個星期又測過??????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:54 硐表
唔係,24,25囉,只係試考only,正式測驗係29,30,31

Rank: 8Rank: 8


17382
968#
發表於 07-10-20 11:02 |只看該作者
係呀,但考果d卷又無派返比我wor,上次亞囡話數學100分佢話老師上堂時派返比佢地之後又收番,又唔洗家長簽名的


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:58 硐表
又會咁得意嘅, 隔一個星期又測過??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
969#
發表於 07-10-20 11:03 |只看該作者
小測wor

love, 知唔知小測計唔計分? 原來平時d默書係唔計分gar, 激c人
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:58 硐表
又會咁得意嘅, 隔一個星期又測過??????

Rank: 8Rank: 8


17382
970#
發表於 07-10-20 11:04 |只看該作者
我就下星期一中默,星期三,四就試考,另英文quiz(無寫星期幾)

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 10:56 硐表
我地係23,24

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
971#
發表於 07-10-20 11:05 |只看該作者
會派gar, 家長會個日老師話測驗前會派番晒d作業/工作紙比佢地溫習wor

我估點解唔派住, 會唔會因為驚外x, 可能有d班未測, 如果派左, 佢地咪有得溫lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:02 硐表
係呀,但試考果d卷又無派返比我wor,上次亞囡話數學100分佢話老師上堂時派返比佢地之後又收番,又唔洗家長簽名的

Rank: 8Rank: 8


17382
972#
發表於 07-10-20 11:08 |只看該作者
係咩 平時d默書係唔計分
唔係要計的嗎 是否即係話測驗考試時果d默書先計呢




原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:03 硐表
小測wor

love, 知唔知小測計唔計分? 原來平時d默書係唔計分gar, 激c人

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
973#
發表於 07-10-20 11:10 |只看該作者
係ar, 個日家長會班主任講gar, 測驗個d默書先計wor, 我都話唔好啦, 唉…
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:08 硐表
係咩 平時d默書係唔計分
唔係要計的嗎 是否即係話測驗考試時果d默書先計呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
974#
發表於 07-10-20 11:12 |只看該作者
我諗諗下小測都應該唔計, 因為班班測驗都唔同日子, 遲測咪著數d lor

Rank: 8Rank: 8


17382
975#
發表於 07-10-20 11:13 |只看該作者
明白,thanks

數學就真係無得溫,要靠平時操練,遲d文字題會多好多,所以閱讀理解呢part好重要,如果連題目都理解唔到既話就真係唔洗做了:-| 中文=數學

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:05 硐表
會派gar, 家長會個日老師話測驗前會派番晒d作業/工作紙比佢地溫習wor

我估點解唔派住, 會唔會因為驚外x, 可能有d班未測, 如果派左, 佢地咪有得溫lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
976#
發表於 07-10-20 11:15 |只看該作者
想問下你地有幾多兄弟姊妹架???
我有一姐一弟!

Rank: 8Rank: 8


17382
977#
發表於 07-10-20 11:18 |只看該作者
我因為當日無去聽到班主任講解所以miss左
原來平時唔計架 咁即係今次要全部課文默好佢啦
不過亞囡應該ok的因為英文我有keep住同佢串字的,中文就更加唔洗點溫


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:10 硐表
係ar, 個日家長會班主任講gar, 測驗個d默書先計wor, 我都話唔好啦, 唉…

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
978#
發表於 07-10-20 11:19 |只看該作者
ME ar 2 elder sisiters, 1 elder brother, 1 younger brother我排第四, 所以細個個花名係肥婆四
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:15 硐表
想問下你地有幾多兄弟姊妹架???
我有一姐一弟!

Rank: 8Rank: 8


17382
979#
發表於 07-10-20 11:19 |只看該作者
下個星期果d只係試驗考試,不計分的,只係29-31果d先計

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:12 硐表
我諗諗下小測都應該唔計, 因為班班測驗都唔同日子, 遲測咪著數d lor

Rank: 8Rank: 8


17382
980#
發表於 07-10-20 11:21 |只看該作者
我有5兄弟姊妹,我最大,我妹最細,中間有3個細佬,我同妹妹相差6年,即係我媽一年生一個


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:15 硐表
想問下你地有幾多兄弟姊妹架???
我有一姐一弟!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖