註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:31 硐表 ok啦多謝關心:loveliness: :loveliness: 係仲布小小痛囉,鬼叫自己salt wet咩
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 10:27 硐表 咁即係睇一次書, 做多d補充練習la
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 10:32 硐表 我都係睇下佢下星期小測, 亞仔咩情況先
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:50 硐表 咁你地仔/女係咪星期一小測啦????????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:54 硐表 唔係,24,25囉,只係試考only,正式測驗係29,30,31
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:58 硐表 又會咁得意嘅, 隔一個星期又測過??????
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 10:56 硐表 我地係23,24
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:02 硐表 係呀,但試考果d卷又無派返比我wor,上次亞囡話數學100分佢話老師上堂時派返比佢地之後又收番,又唔洗家長簽名的
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:03 硐表 小測wor love, 知唔知小測計唔計分? 原來平時d默書係唔計分gar, 激c人
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 11:08 硐表 係咩 平時d默書係唔計分 唔係要計的嗎 是否即係話測驗考試時果d默書先計呢
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:05 硐表 會派gar, 家長會個日老師話測驗前會派番晒d作業/工作紙比佢地溫習wor 我估點解唔派住, 會唔會因為驚外x, 可能有d班未測, 如果派左, 佢地咪有得溫lor
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:10 硐表 係ar, 個日家長會班主任講gar, 測驗個d默書先計wor, 我都話唔好啦, 唉…
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 11:15 硐表 想問下你地有幾多兄弟姊妹架??? 我有一姐一弟!
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 11:12 硐表 我諗諗下小測都應該唔計, 因為班班測驗都唔同日子, 遲測咪著數d lor