註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:35 發表 thanks 雪文 你知唔知道我地果邊有個新既藍球場呀??!! 得閒可以同d細路去玩下wor
返回頂部
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:40 發表 我都好少去個邊........ , 都係聽......
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:42 發表 正所謂人不可以貌相ma
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:43 發表 油塘呀,我地住得好近架,我係屋企可以望到佢地條
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:47 發表 條咩?
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:44 發表 LOVE: 想問下老公LEE1-2年生意好唔好??? 我同我老公係同行, 但生意就差天共地?!?!??!??:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 雪文 於 07-8-13 10:44 發表 係呀, 咁可以約埋一齊
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:49 發表 條................ 唔好講粗口......ar...........
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:45 發表 1年2次度啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:49 發表 都ok,有時busy起上來真係好busy, 今年年頭到年中就小左,但之後就又ok番
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:20 發表 星期六, 日好唔好玩呀???? 唔係講你, 只係學你啫!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:53 發表 係果條............村
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:55 發表 做邊行, 可否透露下........商機..... 我c6都係做工程的(冷凍個只..)
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:55 發表 星期六入去玩就ma ma地la, 因為落雨, 游indoor swimming pool好凍, 游左半個鐘咋, d free活動星期六又full晒wor, 只book左星期日整cookies, 之後唯有返房訓一陣lor 都無咩好玩, 最衰落雨無得游水
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:53 發表 都好過我.....自從囝囝同囡囡出世之後, 就好少去得咁遠,(有時一家去.......... 我 c6話做駱駝law.... (雖然有時渣車去...) 囡囡仲細,所以要執好多野law ... 如果囡囡好似囝囝咁大個就可以輕鬆d... ...
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:53 發表 嘩! 你老公今年就豬籠入水啦!!!
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:57 發表 我想問你個度好無住? C6成日都想搬去有mtr 地方, 你個度實用率係咪有85%?