關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
961#
發表於 07-8-13 10:44 |只看該作者
係呀, 咁可以約埋一齊

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:35 發表
thanks

雪文

你知唔知道我地果邊有個新既藍球場呀??!!
得閒可以同d細路去玩下wor

Rank: 8Rank: 8


17382
962#
發表於 07-8-13 10:45 |只看該作者
1年2次度啦

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:40 發表


我都好少去個邊........ , 都係聽......

Rank: 8Rank: 8


17382
963#
發表於 07-8-13 10:46 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:42 發表
正所謂人不可以貌相ma  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
964#
發表於 07-8-13 10:47 |只看該作者
條咩?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:43 發表
油塘呀,我地住得好近架,我係屋企可以望到佢地條

Rank: 5Rank: 5


3212
965#
發表於 07-8-13 10:49 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:47 發表
條咩?
  


條................
唔好講粗口......ar...........

Rank: 8Rank: 8


17382
966#
發表於 07-8-13 10:49 |只看該作者
都ok,有時busy起上來真係好busy,
今年年頭到年中就小左,但之後就又ok番


原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:44 發表
LOVE: 想問下老公LEE1-2年生意好唔好??? 我同我老公係同行, 但生意就差天共地?!?!??!??:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
967#
發表於 07-8-13 10:51 |只看該作者
你有無見過 我尋日先發現ja
打x毛球都得wor


原文章由 雪文 於 07-8-13 10:44 發表
係呀, 咁可以約埋一齊

Rank: 8Rank: 8


17382
968#
發表於 07-8-13 10:52 |只看該作者

Rank: 8Rank: 8


17382
969#
發表於 07-8-13 10:53 |只看該作者
係果條............


原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:49 發表


條................
唔好講粗口......ar...........

Rank: 5Rank: 5


3212
970#
發表於 07-8-13 10:53 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:45 發表
1年2次度啦


都好過我.....自從囝囝同囡囡出世之後, 就好少去得咁遠,(有時一家去.......... 我 c6話做駱駝law.... (雖然有時渣車去...) 囡囡仲細,所以要執好多野law ... 如果囡囡好似囝囝咁大個就可以輕鬆d...   捱多幾年啦 !!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
971#
發表於 07-8-13 10:53 |只看該作者
嘩! 你老公今年就豬籠入水啦!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:49 發表
都ok,有時busy起上來真係好busy,
今年年頭到年中就小左,但之後就又ok番

Rank: 5Rank: 5


3212
972#
發表於 07-8-13 10:55 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:49 發表
都ok,有時busy起上來真係好busy,
今年年頭到年中就小左,但之後就又ok番


做邊行, 可否透露下........商機.....
我c6都係做工程的(冷凍個只..)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
973#
發表於 07-8-13 10:55 |只看該作者
星期六入去玩就ma mala, 因為落雨, indoor swimming pool好凍, 游左半個鐘咋, d free活動星期六又fullwor, book左星期日整cookies, 之後唯有返房訓一陣lor

都無咩好玩, 最衰落雨無得游水
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:20 發表
星期六, 日好唔好玩呀????
唔係講你, 只係學你啫!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
974#
發表於 07-8-13 10:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 10:53 發表
係果條............村

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
975#
發表於 07-8-13 10:57 |只看該作者
我想問你個度好無住? C6成日都想搬去有mtr 地方, 你個度實用率係咪有85%?
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:55 發表


做邊行, 可否透露下........商機.....
我c6都係做工程的(冷凍個只..)

Rank: 8Rank: 8


17382
976#
發表於 07-8-13 10:58 |只看該作者
我囡尋晚10點幾無啦啦發消到99度,又話喉嚨痛
到11點再check佢又無發消去返97.5度
到今朝佢都未有再消wor,佢想點   

ps:用機check及用手摸

Rank: 5Rank: 5


3212
977#
發表於 07-8-13 10:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:55 發表
星期六入去玩就ma ma地la, 因為落雨, 游indoor swimming pool好凍, 游左半個鐘咋, d free活動星期六又full晒wor, 只book左星期日整cookies, 之後唯有返房訓一陣lor

都無咩好玩, 最衰落雨無得游水


later wishing ............
Happy birthday to hogan 仔!!!
Happy birthday to hogan 仔!!!
Happy birthday to hogan 仔!!!
Happy birthday to hogan 仔!!!
Happy birthday to hogan 仔!!!
大個仔聽教聽話 ...唔使mami 咁

Rank: 8Rank: 8


17382
978#
發表於 07-8-13 11:00 |只看該作者
係架,2個又唔同架,咩都要拿多份:tongue:
你忍耐下啦

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 10:53 發表


都好過我.....自從囝囝同囡囡出世之後, 就好少去得咁遠,(有時一家去.......... 我 c6話做駱駝law.... (雖然有時渣車去...) 囡囡仲細,所以要執好多野law ... 如果囡囡好似囝囝咁大個就可以輕鬆d...  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
979#
發表於 07-8-13 11:02 |只看該作者
無,搵啖飯食ja,如果係豬籠入水我就唔洗做啦
不過不失啦

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 10:53 發表
嘩! 你老公今年就豬籠入水啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
980#
發表於 07-8-13 11:03 |只看該作者
請問有無人知邊度有旅行裝CONT的鹽水賣呀???


85%? 即係邊度????

原文章由 hoganmama 於 07-8-13 10:57 發表
我想問你個度好無住? C6成日都想搬去有mtr 地方, 你個度實用率係咪有85%?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖