關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4355
961#
發表於 07-6-28 23:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

世界難撈...搵多份...多個保障痳....   

我想問妳哋囝囝有無參加...學校嘅樂理班....吹下法國號...打下鼓咁呀....
[quote]
heiheikeikei 寫道:
KEC,

你已經有EC位喇......無謂連校工都撈𠹺好無!!!    

Rank: 5Rank: 5


4355
962#
發表於 07-6-28 23:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我都係聽唔清楚....先問下佢ye 乜鬼先知係....國歌....
[quote]

分分鐘佢識唱 / 唱咗 你 / 我都唔知喇......  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
963#
發表於 07-6-28 23:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

相信hh都係咁......     
heiheikeikei 寫道:
分分鐘佢識唱 / 唱咗   你 / 我都唔知喇...... [quote]
cheungmp 寫道:
hhkk, kec,

我仔仲未識唱校歌 & 國歌      
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
964#
發表於 07-6-28 23:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唉...我叫佢唔好俾意外驚喜我就得喇.....
[quote]
cheungmp 寫道:
kec,

係喎...牙檢覆診...唔記得左   
咁祝kc d牙快d又白又靚啦

Rank: 6Rank: 6


8185
965#
發表於 07-6-28 23:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

認真的!

hh 想揀樣....我唔記得係邊樣
但我家老爺仲未批,未傾點數....

至於佢呀媽都好認真咁話想去吹下"法國"風
但我家老爺眼尾都唔稍下同傾都唔傾就唔批>.<

Cassey 寫道:
世界難撈...搵多份...多個保障痳....   

我想問妳哋囝囝有無參加...學校嘅樂理班....吹下法國號...打下鼓咁呀....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
966#
發表於 07-6-28 23:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

無....
1. 唔想一次過比成年嘅錢.....
2. 想睇定d, 唔知下年有咩活動, 咁快 fix 死個時間好難就,
3. 又唔知阿仔係咪認真......
4. 就算想學都唔一定要係學校學, 跟學校要一對4-6人, 又要跟學校假期, 學樂器應該成日練, 成日上吓堂又停吓驚學得唔好
Cassey 寫道:


我想問妳哋囝囝有無參加...學校嘅樂理班....吹下法國號...打下鼓咁呀....
[quote]
heiheikeikei 寫道:
KEC,

你已經有EC位喇......無謂連校工都撈&#134778;好無!!!    

Rank: 5Rank: 5


4515
967#
發表於 07-6-28 23:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

各位靚媽你地好

哈哈..mp & 9s,

我地 do,ra,me呀..
我2:10,mp 2:20, 9s 2:30....哈哈...

mp,

睇見你開心返就好喇.恭喜哂...miss. L 真係好幫得手架~~
係喎...pm埋比我睇呀miss L 點樣點化你吖~~
cheungmp 寫道:
9s,

我係2:20pm, 你應該係我之後

到時見~~
[quote]
nice1314 寫道:
Hi 各位Mami,

你地9 Jul 幾點見家長呀!我2:30呀,唔知有
冇機會同大家見面呢?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
968#
發表於 07-6-28 23:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咩reason????
[quote]
heiheikeikei 寫道:
KEC,

認真的!

hh 想揀樣....我唔記得係邊樣
但我家老爺仲未批,未傾點數....

至於佢呀媽都好認真咁話想去吹下"法國"風
但我家老爺眼尾都唔稍下同傾都唔傾就唔批>.<

Rank: 5Rank: 5


4515
969#
發表於 07-6-28 23:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唉..要閃去沖涼先...你地傾住先啦..唔好咁快散band喎..等埋呀~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
970#
發表於 07-6-28 23:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哈~~~哈~~~
佢真係咁絕?! 有無得上數....
[quote]
heiheikeikei 寫道:

至於佢呀媽都好認真咁話想去吹下"法國"風
但我家老爺眼尾都唔稍下同傾都唔傾就唔批>.<

Rank: 6Rank: 6


8185
971#
發表於 07-6-28 23:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp & kec,

佢係直情唔識呀! 佢online咁搵歌詞同曲呀

跟住係坐係書台(練) 唱咗一個鐘呀   

我先問下你地發生乜事??
cheungmp 寫道:
hhkk,

相信hh都係咁......     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
972#
發表於 07-6-28 23:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

唔pm啦, 到時9/7先傾啦, 係咪 high tea 呀?

我都去洗白白先
[quote]
Huisys 寫道:
各位靚媽你地好

哈哈..mp & 9s,

我地 do,ra,me呀..
我2:10,mp 2:20, 9s 2:30....哈哈...

mp,

睇見你開心返就好喇.恭喜哂...miss. L 真係好幫得手架~~
係喎...pm埋比我睇呀miss L 點樣點化你吖~~

Rank: 5Rank: 5


4355
973#
發表於 07-6-28 23:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

妳仔細呀...& 好應同....& 好有共鳴....
我都無....    
不過, 份嘢重響我視線範圍....內...

kec
[quote]
cheungmp 寫道:
kec,

無....
1. 唔想一次過比成年嘅錢.....
2. 想睇定d, 唔知下年有咩活動, 咁快 fix 死個時間好難就,
3. 又唔知阿仔係咪認真......
4. 就算想學都唔一定要係學校學, 跟學校要一對4-6人, 又要跟學校假期, 學樂器應該成日練, 成日上吓堂又停吓驚學得唔好

Rank: 6Rank: 6


8185
974#
發表於 07-6-28 23:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

好簡單..............[size=x-large]慳錢!!!
Cassey 寫道:
咩reason????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
975#
發表於 07-6-28 23:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

比條 link 你
Click here
  
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp & kec,

佢係直情唔識呀! 佢online咁搵歌詞同曲呀

跟住係坐係書台(練) 唱咗一個鐘呀   

我先問下你地發生乜事??

Rank: 6Rank: 6


8185
976#
發表於 07-6-28 23:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

有,佢話唔洗佢出同sponsor....佢唔阻止
搵到人睇得掂對仔女,佢唔反對
帶&#134778;對仔女去而又安全返到離就直情讚成~
cheungmp 寫道:
哈~~~哈~~~
佢真係咁絕?! 有無得上數....

Rank: 5Rank: 5


4355
977#
發表於 07-6-29 00:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

簡而潔....易明...!

[quote]
heiheikeikei 寫道:
好簡單..............[size=x-large]慳錢!!!

Rank: 6Rank: 6


8185
978#
發表於 07-6-29 00:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

Encarta 有曲,我幫佢搵字普啫
搵咗比佢喇

anyway, thanks~
cheungmp 寫道:
hhkk,

比條 link 你
Click here
  

Rank: 5Rank: 5


4355
979#
發表於 07-6-29 00:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咦~
妳老爺講呢番話嘅時候....
係唔係望住妳幅相講架....
非妳莫孰噃.....

要帶對仔女去而又安全返到離就直情讚成~ 要唱首monica配合下先: 誰.能.代.替.妳地位~~

由 heiheikeikei 於 2007-06-28 23:56:55

有,佢話唔洗佢出同sponsor....佢唔阻止
搵到人睇得掂對仔女,佢唔反對
帶&#134778;對仔女去而又安全返到離就直情讚成~

[quote]
cheungmp 寫道:
哈~~~哈~~~
佢真係咁絕?! 有無得上數....
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4515
980#
發表於 07-6-29 00:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我返黎喇..

mp,

你懶打呀??好啦...9/7 high tea再傾啦~~~    [quote]
cheungmp 寫道:
hs,

唔pm啦, 到時9/7先傾啦, 係咪 high tea 呀?

我都去洗白白先
[quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖