關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


221
941#
發表於 07-6-2 17:46 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi alkyng
有信心就更加好喇~~第日開返個"將天家長交流區"就預埋我喇播.........

alkyng 寫道:
kiukiubb:

係你呀, 本來都想打比你, 但真係無乜心機講呢年事, 雖則第二志願唔差, 又係自己揀的, 不過我真係太鍾意將天喇.

其實我一直都覺得自己唔得架, 因為我真係無乜抽獎運的, 所以依家要叩門, 反而有少少信心, hehe...

Rank: 5Rank: 5


2422
942#
發表於 07-6-2 17:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽:

其實一直有個topic係"將軍澳天主教小學"架, 不過唔知點解好少人發表, 不如你多d發表下丫, 你依家有小朋友讀緊 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


221
943#
發表於 07-6-2 17:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

哈∼我仔仔今年讀一年級呀!!!我都留意倒有個topic係"將軍澳天主教小學",不過真係好少家長發表,希望日後多d交流啦..........

alkyng 寫道:
Q太郎媽:

其實一直有個topic係"將軍澳天主教小學"架, 不過唔知點解好少人發表, 不如你多d發表下丫, 你依家有小朋友讀緊 .

Rank: 4


988
944#
發表於 07-6-2 18:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我今朝九點到咗,係攞四十幾,醜
我都想你地係咪邊樹呢  :wink:
我會出街食,你都做得好好呀,等女女唔好唔開心,
我係黃永X見到有個媽咪真係對住個小朋友喊,搞到個小朋友唔知點好,

加油加油

Rank: 4


532
945#
發表於 07-6-2 18:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

    唔緊要啦 ! 我知道你地一定得架 , 希望在明天呀 ! take easy

Rank: 5Rank: 5


2422
946#
發表於 07-6-2 18:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

多謝晒你地咁多位呀    , 希望遲下可以同你地報喜啦 , 我依家都要落街食晚飯喇, 夜d有時間再同你地傾過丫.     
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
947#
發表於 07-6-2 18:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我提提你,你都要去小學註咗册先,再等叩門.

食完飯今晚傾過.

Rank: 3Rank: 3


122
948#
發表於 07-6-2 19:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

梁x華07-08會係小班教學,另將在小一推行中文用普通話教學,英文科又高水準,

你排位都擺在第二,為何要       

alkyng 寫道:
yelli:

恭喜你呀...      .

我就慘少少咁啦:cry:, 入左第二志願呀"梁x華" , 所以我第一時間去將天拎form, 依家又要進入作戰狀態 , 不過你地放心, 雖然我有d唔開心, 但我有足夠心理準備預左唔得, 因為我呢世人都無乜抽獎運 , 依家唯有靠實力   
我有四個老闆 大老爺 大小姐 細小姐 呂宋小姐 :-)

Rank: 5Rank: 5


2422
949#
發表於 07-6-2 21:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

swimming:

我太喜歡自己揀的第一志願小學, 依家派唔到, 所以都唔開心.

yeeli:

你都咁快食完晚飯返來喇 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
950#
發表於 07-6-2 21:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

please check PM.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
951#
發表於 07-6-2 21:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
謝謝你,但我都覺得自己幫呀女做呢個決定做得好差,真係浪費咗呢個'第一志願',其實臨到填表嗰刻都仲係十五十六,我知馮晴及梁潔華幾好,我在家'預賽'時都係選這兩間,都唔知點解落筆時會改晒自己啲決定...而家真係旁惶,雖然已遞表去叩門,但我地讀開出面的幼稚園,似乎我地嘅機會相比別人少;而家兩頭唔到岸...唉!
真係罪無可恕.... 好對個女唔住...     

Rank: 5Rank: 5


2422
952#
發表於 07-6-2 22:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

你千奇唔好咁諗啦, 其實每間小學都有家長話好有家長話唔好, 你講的馮晴我自己就唔鍾意(yeeli唔好意思, 希望你唔好介意我咁講), 而梁潔華我有個鄰居個仔讀緊, 佢自己都話唔好, 至於我自己揀左的將天, 亦聽過唔少同學仔的媽咪同我講話唔好, 但我都偏偏咁鍾意, 所以就算最終你個女都係讀左將官, 你都唔可以肯定佢將來會點, 只要做家長的一直響小朋友身邊支持住就可以(我自己成日都咁覺得), 你依家都唔好咁擔心住先啦, 話唔埋你叩門成功呢.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
953#
發表於 07-6-2 22:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我無出去食飯,今朝7:00am我仔返幼稚園彩排表演,我同佢都太累所以叫外賣返屋企食,

送比你架

Rank: 5Rank: 5


2422
954#
發表於 07-6-2 22:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

嘩...多謝晒呀....好靚呀....    , 我好感動呀   

7:00am 真係好早wor, 唔出去食都好, 今日星期六出面d食市都好多人, 加上今日有可能好多人出去慶祝 .

我尋晚瞓得唔多好, 依家都好疲倦, 都有少少頭痛, 不過仲未有得休息住, 因為兩個女仲未瞓, 我份人好衰的, 兩個女未瞓著, 我就無辦瞓得著, 所以要等佢地瞓晒先, 我先可以去瞓
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 1


6
955#
發表於 07-6-2 22:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi Swimming,

Sorry I don't know Chinese typing.  My son got the 5th choice - Leung Kit Wah, I am not so happy since my 1st choice is Fung Ching.  Could you please tell me more about Leung Kit Wah?  Is it a band 1 school?  Is its standard higher than the other primary school in Tseung Kwan O?   A lot of homeworks?   Thank you.
:cry:

Rank: 5Rank: 5


2641
956#
發表於 07-6-2 22:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
都好多謝你安慰,學另外幾位媽咪一樣,我都唔敢同個女提咁多次話自己唔係咁鈡意,仲專登同佢去望吓間學校,但她在校門前問我點解而家考到嘅唔係我多次帯佢去參觀嘅馮晴及梁潔華小學時,個心真係好up好up..明明係自己手裡嘅好選擇點解會比自己催毀?況且我是個在職媽媽,很難再請太多假去面試,現在我只能在自己讀開嘅幼稚園(不算)直屬的小學standby及叩了馮晴及梁潔華小學大門;就算再多報幾間我都無假去面試;希望考到其中一間,可以離補番呢個錯誤

Rank: 4


988
957#
發表於 07-6-2 22:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你鐘意就好   加油呀,睇pm

Rank: 4


988
958#
發表於 07-6-2 23:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama
你唔好自責啦,其實間間學校都有好同唔好架,可能你女女會好鐘意呢?小朋友跟本唔知好唔好,只係我地大人想咋,
所以你同佢叩門,但係當係平常咁,唔好比壓力自己同個女,
你以家係收拾心情,進入叩門作戰,唔好再傷心同自責,
加油<<<<<<<<

Rank: 5Rank: 5


2422
959#
發表於 07-6-2 23:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

點解miholo咁奈仲未出現0既, 真係好想知佢個結果係點呀?

另外想問下你, 今日你去拎結果時, 係第幾組呀, 我係第七組架, 唔知會唔會因為咁所以入唔到第一志願呢
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
960#
發表於 07-6-2 23:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
我明白,現在我只有繼續作戰好了 :-| ,只是自己心情真是壞透,剛才跟遠道而來的親友去了'板前'狠狠吃了豐富的一餐;返來也消化不了這股悶屈,很想吐...一想到要進行連場面試及漫長的等待結果就叫人受不了!我老公並沒有說什麼也不敢說什麼,因為由頭到尾他都無參予過意見 ,只有我自己在忙,佢嘅反應同家裡個印印都差唔多!我都好想喊出來呢...!
‹ 上一主題|下一主題