關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
941#
發表於 07-3-30 17:27 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

咁衰,想發老脾!佢可能吾記得左,吾緊要拉.可能比想像中好呢.

Rank: 4


506
942#
發表於 07-3-30 18:29 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

今次Alki居然記得晒D marks,我見佢抄低晒係手冊度,佢話老師叫嘅!
中文:默書-48         
         oral-20
         閱讀-83
         寫作-91

英文:Dict-50
       oral-24
       listening-25
       GE-90
       Reading-96

數學:76

常識:83

今次中文和常識同上次差不多,英文就進步少少,而maths就---------- 。Anyway, 除maths外,今次tests好滿意! 不過,中英文幾高分都冇用,一科maths已經被拉低D分!!雖然話求學不是求分數,但始終-------。
我讚Alki 考得好好,不過,希望佢下次MAths加D努力!

Rank: 4


506
943#
發表於 07-3-30 18:32 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
Alki 話Thomas 英文GE 好似7X分,但不太記得,又話佢reading 份卷好似miss咗!

Rank: 4


506
944#
發表於 07-3-30 20:05 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
聽日會唔會帶喼?我地好似好多嘢咁!

Rank: 5Rank: 5


3218
945#
發表於 07-3-30 22:15 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

嘩! Alki well done. 各科都好好. 加油呀!

Rank: 5Rank: 5


1178
946#
發表於 07-4-3 14:51 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
尋日過關有冇問題? 好耐都唔見你地!
我驚alki 發燒過唔到關。
返到hk有冇再see doctor?

Rank: 4


506
947#
發表於 07-4-3 19:15 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
昨天,我地入到嗰座入境大樓時,可能行得慢,唔見咗妳地。後尾見地下有D玩具鋪,咁咪走入去買份玩具氹吓個細女。返到屋企,細女嬲咗我地,叫佢就擰轉面,又唔比我地抱,氹咗好耐先冇嬲。
Alki 返嚟冇再睇醫生,佢已經冇發燒,但仲有D咳同鼻水。細女就慘啦!佢在我地上咗去第2日又發燒,燒到39度幾,我亞媽半夜帶咗佢去浸會睇,返到嚟見到佢喊到對眼腫晒,把聲沙晒,好心痛!!

Rank: 5Rank: 5


1178
948#
發表於 07-4-12 10:18 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個女兩日後都發燒,呢幾日又到bb發燒,呢菌好勁呀!
agneshwh,
你個細女咁細就咁精靈,識得唔采個mami,
我個二仔都唔知我同哥哥失踪咗幾日,見到我就笑,跟住玩條蛇。

agneshwh 寫道:
2fungs,
昨天,我地入到嗰座入境大樓時,可能行得慢,唔見咗妳地。後尾見地下有D玩具鋪,咁咪走入去買份玩具氹吓個細女。返到屋企,細女嬲咗我地,叫佢就擰轉面,又唔比我地抱,氹咗好耐先冇嬲。
Alki 返嚟冇再睇醫生,佢已經冇發燒,但仲有D咳同鼻水。細女就慘啦!佢在我地上咗去第2日又發燒,燒到39度幾,我亞媽半夜帶咗佢去浸會睇,返到嚟見到佢喊到對眼腫晒,把聲沙晒,好心痛!!

Rank: 5Rank: 5


1178
949#
發表於 07-4-12 10:24 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
請問敲撃樂係未繼續至學期尾?
我個仔個同學話已經完咗。
(我冇留返以前張通知,查唔返!)

去完河源有咩感想?
Thomas 同個表哥講,冇啖好食,D屋又爛...
佢話驚mami話成績唔好要去o個度讀書,考第一先可以返香港再讀書呀!

今個旅程响學校太短,小朋友投入唔到,時間又太短... 浪費咗! :-|

Rank: 4


506
950#
發表於 07-4-12 20:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
敲撃樂已完,下學期會再派參加表格。唉!我兩個都仲有小小咳,細女easter 假期嗰幾日又燒番,屋企附返又冇醫生睇,好彩有D抗生素喺屋企,一食就開始退燒!今次D菌真係好勁,亞女話佢班D同學有幾個都在easter holiday 發燒。而家,就輪到我老公開唔到聲!!

Rank: 4


506
951#
發表於 07-4-12 20:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

哈哈!起碼thomas都驚妳會要佢上去讀書,我個Alki 話今次體會到好幸福,我初時仲以為佢咁生性,知足。點知佢後尾話覺得大陸d人幸福,有四星級酒店住,比佢激死!!都唔知係咪燒壞腦????
我都覺得喺學校時間短咗d,可能咁啱又落大雨,取消咗集體遊戲,又停電。但起碼Thomas都肯積極投入去上堂,而我嗰個就-----------!

[quote]
去完河源有咩感想?
Thomas 同個表哥講,冇啖好食,D屋又爛...
佢話驚mami話成績唔好要去o個度讀書,考第一先可以返香港再讀書呀!

今個旅程响學校太短,小朋友投入唔到,時間又太短... 浪費咗! :-|

Rank: 5Rank: 5


1178
952#
發表於 07-4-13 08:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

angshwh,
我個仔都有問我如果去河源讀書係咪住酒店&食d咩,我話要响學校住,或者寄居同學間村屋。食學校歺,幾毛子o個隻,早歺得白粥+雞蛋!  我一個月探佢一次。
嚇死佢!

Rank: 5Rank: 5


1178
953#
發表於 07-4-13 08:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

尋日派咗敲撃樂表格喎~!
好采問咗佢,如果唔係又唔記得比表格我。

Rank: 4


506
954#
發表於 07-4-13 22:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞女變節,唔參加敲撃樂,參加舞蹈組。妳唔講我都唔知敲撃樂派咗表,問佢先話有,但我睇都未睇已經唔見咗!!

2fungs 寫道:
尋日派咗敲撃樂表格喎~!
好采問咗佢,如果唔係又唔記得比表格我。

Rank: 5Rank: 5


1178
955#
發表於 07-4-16 10:13 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

冇所為la,我有女都會比佢學跳舞!

Rank: 5Rank: 5


1178
956#
發表於 07-4-17 12:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy, agneshwh,

你地有冇報家教會去"曹公潭" 呀?

Rank: 4


506
957#
發表於 07-4-17 12:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我地冇報,妳係咪想去?我見學校網上有張復活節&校服換季的通告(3月尾),妳地有冇呀?Alki 話冇,唔知係咪又唔見咗,成日唔見嘢!!

[quote]
2fungs 寫道:
kittymummy, agneshwh,

你地有冇報家教會去"曹公潭" 呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
958#
發表於 07-4-17 14:56 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都有睇過張通告... 不過張通告好細張.

Rank: 5Rank: 5


1178
959#
發表於 07-4-18 10:15 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

張通告好耐o羅喎!
早兩日朝早有人派校服。
我個仔都換咗夏季校服返學lu~

Rank: 5Rank: 5


1178
960#
發表於 07-4-18 10:20 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy, angeshwh,

有冇聽過kitty, alki 講英文科老師呀?
thomas 講過好多次話佢好偏心,成日上堂時讚1C班d英文好 (佢係1C班班主任),又話1D班d英文差。我個仔 (同埋個男同學)聽完好不滿。

我想了解下,可唔可以問下kitty, alki ,老師用咩嘢態度去講架?! (知清楚d,睇下需唔需要向學校反映嘛。)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖