- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
joeytcy,
我今朝湊阿女返學果陣, 問過陳老師呢幾本野究竟放響屋企幾時用, 佢竟然問番我: 乜你無交唻畀我咩? 怪唔得好似少左d野啦! 唉...我同佢講: 我話唔係喎, 係你第一日開學果陣, 叫我拎番屋企, 唔駛交畀你喎! 佢話: 呀, 係呀, 係英文老師初頭話唔用, 而家話用, 所以你聽日放番入佢書包, 交番畀我啦! 唉... 真係...咁都得? 好彩我問下啫, 咪遲d真係要用果陣, 阿女無得用, 其他同學仔就有得用, 到時實 !
你講到個海泉灣咁好玩, 我諗我都要盡快plan下呢個trip至得喇! 趁今年仲可以響十月(佢生日果段日子) 請假去玩, 就點都要去下先得喇! 出年六月尾至十一月係直資同埋私立小學既面試高峰期, 到時真係唔敢亂去旅行, 以免miss左d 機會呀!
原文章由 joeytcy 於 07-9-9 18:25 硐表 
十月媽....
可能佢見到要填野掛...........6本workbook做左4本.....有D岩...大部份緊係亂黎啦.....好似4號個日佢打黎問我DOG點串...又問我BOY點串....我重問番佢你唔記得啦...我心唸以為甘快就比串字功課????..... ... |
|