關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
941#
發表於 07-9-9 18:25 |只看該作者
十月媽....

可能佢見到要填野掛...........6本workbook做左4本.....有D岩...大部份緊係亂黎啦.....好似4號個日佢打黎問我DOG點串...又問我BOY點串....我重問番佢你唔記得啦...我心唸以為甘快就比串字功課????.....我問佢張紙寫咩架..佢話有一個男仔...甘我就問係有一個男仔...然後係隔離有條線要你寫呀...重有無其他字...佢話係喎(佢重話係肥仔黎)......依家我睇番...原來係a new dog page 5...原來有得揀GER......佢第一題GER答案就係...Boy wants a
dog...其餘一見到隻狗就寫DOG喇.....(但依家睇番同唸番就好好笑..)...我唯有察晒佢........

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-9-9 18:30 編輯 ]

Rank: 4


850
942#
發表於 07-9-10 07:54 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-9-9 08:27 硐表
joeytcy,
唔該晒你咁詳盡既回覆呀, 照咁睇, 原來浸溫泉都啱佢地玩, 又幾ok喎, 畀阿女個個池走落去浸下, 佢實開心c, 事關我諗佢實會當果d係暖水池, 可能仲要玩"味"水添呀!


...



係呀...溫泉真的唔錯...(基本上你玩成日都得)...我記得有度有長滑梯...係人做沙灘上面...上面總有幾個池仔.....室內個個最好就係你小朋友可玩水...大人有水力按摩......(不過記住去浸藥池睇睇D溫度..或者叫你女女試試水...個日我去大部份藥池三十二至三十八)...岩岩好....因太熱我都唔得...HEHE

Rank: 5Rank: 5


4411
943#
發表於 07-9-10 10:55 |只看該作者
joeytcy,
我今朝湊阿女返學果陣, 問過陳老師呢幾本野究竟放響屋企幾時用, 佢竟然問番我: 乜你無交唻畀我咩? 怪唔得好似少左d野啦! 唉...我同佢講: 我話唔係喎, 係你第一日開學果陣, 叫我拎番屋企, 唔駛交畀你喎! 佢話: 呀, 係呀, 係英文老師初頭話唔用, 而家話用, 所以你聽日放番入佢書包, 交番畀我啦! 唉... 真係...咁都得? 好彩我問下啫, 咪遲d真係要用果陣, 阿女無得用, 其他同學仔就有得用, 到時實 !

你講到個海泉灣咁好玩, 我諗我都要盡快plan下呢個trip至得喇! 趁今年仲可以響十月(佢生日果段日子) 請假去玩, 就點都要去下先得喇! 出年六月尾至十一月係直資同埋私立小學既面試高峰期, 到時真係唔敢亂去旅行, 以免miss左d 機會呀!

原文章由 joeytcy 於 07-9-9 18:25 硐表
十月媽....

可能佢見到要填野掛...........6本workbook做左4本.....有D岩...大部份緊係亂黎啦.....好似4號個日佢打黎問我DOG點串...又問我BOY點串....我重問番佢你唔記得啦...我心唸以為甘快就比串字功課????..... ...

Rank: 4


850
944#
發表於 07-9-10 19:54 |只看該作者
幣....D書係我到......


另星六我同阿女報左一間學韓數....(叫e.nopi)....係新寶城樓下....新開.....主要係學邏輯推理....逢星六讀....

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-9-10 19:59 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
945#
發表於 07-9-10 21:53 |只看該作者
joeytcy,
或者你果班唔駛交番畀老師呢? 你不如聽日打電話問一問班主任先啦!

我知呢個韓數呀, 不過我無打算畀阿女讀韓數啊! 悠悠學完之後, 你再話我知, 睇下韓數good唔good丫?!

原文章由 joeytcy 於 07-9-10 19:54 硐表
幣....D書係我到......


另星六我同阿女報左一間學韓數....(叫e.nopi)....係新寶城樓下....新開.....主要係學邏輯推理....逢星六讀....

Rank: 4


850
946#
發表於 07-9-11 00:09 |只看該作者
十月媽....收唔收到PM呀.....OVEROVER

Rank: 5Rank: 5


4411
947#
發表於 07-9-11 13:04 |只看該作者
悠悠媽,
收到喇, 唔該晒!

原文章由 joeytcy 於 07-9-11 00:09 硐表
十月媽....收唔收到PM呀.....OVEROVER

Rank: 4


953
948#
發表於 07-9-12 21:12 |只看該作者
唔好意思想問小小野,星期5係生日會,請問是否可著便服呢?因我見手冊寫10月生日會可著便服,咁9月份呢?
thank you!
明人不作暗事!

Rank: 5Rank: 5


4411
949#
發表於 07-9-12 22:47 |只看該作者
咦, 應該所有月份既生日會都係著便服架喎, 乜手冊有寫明十月可以著咩? 等我得閒look look先!

原文章由 See 於 07-9-12 21:12 硐表
唔好意思想問小小野,星期5係生日會,請問是否可著便服呢?因我見手冊寫10月生日會可著便服,咁9月份呢?
thank you!

Rank: 5Rank: 5


4352
950#
發表於 07-9-16 17:29 |只看該作者
剛過去的星期五(9月14日), 阿囝書包裡面有張 - 蘇洲小學家長教師聯誼會家長理事候選人名單, 想問吓有無人知關唔關我地幼稚園家長事??  但張form要9月14日前交回班主任,   咁依家仲洗唔洗填??
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 3Rank: 3


221
951#
發表於 07-9-24 16:56 |只看該作者
十月媽咪:

我想問KCS 無認字咭派比我哋。我係係手冊得知個個星期會教咩單字。但係到時到評估週時我咪要係手冊裹面搵番呢d單字同佢溫囉係咪。另外每次我問番阿囝呢個字點讀,佢每次答我都話唔知既。究竟佢聽唔聽得明老師講野ga。因為我之前係屋企有時教佢d廣東語生字點讀,佢講多幾次,好快就記得。加上我普通話唔掂,唔係好識教佢。所以我有d擔心佢識唔識。

另外我有樣野想問佢哋用普通話認字,咁佢哋咪唔識用廣東話讀個字囉。係咪我另外要再教佢廣東話應該點讀。

希望你會明我問乜野啦。
麻煩哂你呀!

Rank: 5Rank: 5


4411
952#
發表於 07-9-25 07:43 |只看該作者
vanustat,
係呀, 佢地係無認字咭派架, 老師上堂當然係教果D字既普通話音喇, 如果你想佢地都識埋廣東話音, 咁你要響屋企另外教佢地架喇! 不過小朋友好醒的, 唔駛同佢地擔心, 我唔知點解, 佢地會好自然咁知道果個字既普通話音同廣東話音的! 仲有就係, 佢地而家都係K1啫, K1唔駛咁緊張啦, 佢地同小朋友評估左, 無論成績如何, 都唔會響成績表度見到ABC呢D評級架, 小朋友識OR唔識, 家長日果陣老師會同你講番架喇! 如果老師無講, 你可以問番老師, 老師一樣好樂意回答架!

小朋友回應: 我唔知道! (呢個答案, 我覺得係佢地既一致答案唻, 千祈唔好因為佢地答你唔知道而憂心啊!)

原文章由 vanustat 於 07-9-24 16:56 硐表
十月媽咪:

我想問KCS 無認字咭派比我哋。我係係手冊得知個個星期會教咩單字。但係到時到評估週時我咪要係手冊裹面搵番呢d單字同佢溫囉係咪。另外每次我問番阿囝呢個字點讀,佢每次答我都話唔知既。究竟佢聽唔聽得明老 ...

Rank: 4


850
953#
發表於 07-9-25 13:28 |只看該作者
十月媽 :

你知唔知K2有無考試架.....大家中秋節快樂

Rank: 5Rank: 5


4411
954#
發表於 07-9-25 15:52 |只看該作者
joeytcy,
上年K2係有考試架 (評估週果陣會考的), 範圍仲要鬼咁多添呀, 但今年我見手冊寫既字眼唔同晒, 唔知考既內容同以往會唔會好大分別呢? ANYWAY, K2啫, 不過不失我已經可以接受架喇, 但求佢考果陣唔好遊魂外太空, 咁就已經係VERY GOOD喇!

中秋節快樂呀!

原文章由 joeytcy 於 07-9-25 13:28 硐表
十月媽 :

你知唔知K2有無考試架.....大家中秋節快樂

Rank: 4


850
955#
發表於 07-9-28 19:39 |只看該作者
你唸唔唸住去海泉灣呀....


呢兩日阿女好慘......一日係痳痳到玩.....佢自己唔小心整到張圓凳.....揼到腳趾公....第二日係姑媽到又唔知樣....張凳吉到佢PATPAT......佢呢排同D圓形GER凳有仇.....心痛....

Rank: 5Rank: 5


4411
956#
發表於 07-9-28 19:50 |只看該作者
joeytcy,
我地final決定唔去海泉灣喇, 因為阿女由始至終都係話想開生日會, 所以就最後定案係開生日會, 我地會響老麥開, 佢邀請左好多朋友仔&同學仔呀, 佢唔講, 我都唔知原來個女都幾相識滿天下呀!

哎吔, 悠悠做乜咁論盡呀? 不過pat pat多肉都唔算太痛既, 但隻腳趾公就...哎吔...好痛呀!


原文章由 joeytcy 於 07-9-28 19:39 硐表
你唸唔唸住去海泉灣呀....


呢兩日阿女好慘......一日係痳痳到玩.....佢自己唔小心整到張圓凳.....揼到腳趾公....第二日係姑媽到又唔知樣....張凳吉到佢PATPAT......佢呢排同D圓形GER凳有仇.....心痛.... ...

[ 本文章最後由 十月媽咪 於 07-9-28 19:51 編輯 ]

Rank: 4


850
957#
發表於 07-10-2 22:49 |只看該作者
十月媽你有無收到風話電腦堂取消左.....消息來源- 吳自由...HEHE

Rank: 5Rank: 5


4411
958#
發表於 07-10-3 12:45 |只看該作者
悠悠媽,
今日放學跟阿女坐姆褓車果陣, K2C至有個女同學話我知, 佢今日上左電腦堂, 不過我問佢今日教左乜, 佢就叫我自己估, 唔話我知喎! 我諗應該無取消到啩?!

原文章由 joeytcy 於 07-10-2 22:49 硐表
十月媽你有無收到風話電腦堂取消左.....消息來源- 吳自由...HEHE

Rank: 4


850
959#
發表於 07-10-7 19:58 |只看該作者
我都有再問阿女...佢都話有喎...整係上個星期無.....唔知真定假....唔理佢啦......HEHE


今日佢問我拿個印仔(前幾個月買左個THOMAS印比佢)....我問佢重咩....佢話想攞比同學仔睇...跟住我話你返學唔可以攞出黎架....然後佢話唔係攞番學呀....係攞比一齊踏校車D同學....甘我話...吓....你地係校車給落D書到???阿女話佢地無給落去.....給晒係手到呀.......嘩...我即刻話甘佢地番到屋企咪會比阿媽鬧...阿女又話但係洗得番架....我咪話囉....上次你印到落隻手度都洗左好耐啦...佢停左一陣就話....MUMMY...你唔比我帶番去...佢地咪會話我講大話????....(我心唸...佢地呢排緊係講起印仔話題...跟住個個帶印番去啦....個死女包又話自己都有...所以問我攞...)..甘我去攞左個印出黎同佢講...我可以比你帶番學...不過你要應承我...唔準上堂拿出黎....總要帶埋張紙去給....唔準給係同學或自己隻手到.....
我叫佢放左係張台到...走個時自己記得攞啦......點知到依家佢番到姑媽到都唔記得左攞....我亦無唸住再提番.....HEHE...

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-10-7 20:04 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
960#
發表於 07-10-9 06:57 |只看該作者
悠媽,
畀你個悠悠笑c, 諸多事實呀佢! 最搞笑係...佢講完一大輪, 到最後係唔記得左既, 真係.....

原文章由 joeytcy 於 07-10-7 19:58 硐表
我都有再問阿女...佢都話有喎...整係上個星期無.....唔知真定假....唔理佢啦......HEHE


今日佢問我拿個印仔(前幾個月買左個THOMAS印比佢)....我問佢重咩....佢話想攞比同學仔睇...跟住我話你返學唔可以攞出黎架... ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖