關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
941#
發表於 07-1-16 20:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

咪好大件事?希望令朗能早些適應,男仔都一樣,我們好一點,寫完但寫錯。    [quote]
lauhy 寫道:
我小兒今次成績唔多好,他不喜歡寫字,差不多要自己寫的生字都不答,上次測驗已然係咁,和他一起溫習要他每個生字寫

Rank: 5Rank: 5


2977
942#
發表於 07-1-16 20:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我都係!
小虎豬媽媽 寫道:
VICTLEUNG,

好似今次考試比上次測驗淺好多, 我亞女D成績我都好滿意,
因為四課主課考試分都比測驗時高分.....^^

[quote]
VICTLEUNG 寫道:
各位二年班家長,

你們覺得今次考試比上次測驗淺或深了?

victleung
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


325
943#
發表於 07-1-17 09:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽,

恭喜     

我女都有進步, 但無你女兒咁"勁"

victleung
[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
VICTLEUNG,

好似今次考試比上次測驗淺好多, 我亞女D成績我都好滿意,
因為四課主課考試分都比測驗時高分.....^^

Rank: 3Rank: 3


325
944#
發表於 07-1-17 09:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

lauhy,

我女上次測驗英文科都是這樣, 今次考試前我提她盡量都要答, 她這次全填寫了, 大家繼續努力     


lauhy 寫道:
我小兒今次成績唔多好,他不喜歡寫字,差不多要自己寫的生字都不答,上次測驗已然係咁,和他一起溫習要他每個生字寫吓五六次,但都幚唔到他,希望下次會好D

Rank: 5Rank: 5


2977
945#
發表於 07-1-18 21:38 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

亞仔話要打羽毛球,以為玩玩,點知今日學校有份通告話入羽毛球培訓班。    是學校挑選定自己毛遂自荐?問亞仔又神神秘秘。

Rank: 3Rank: 3


280
946#
發表於 07-1-18 22:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位家長

請問基顯叩門難入嗎? 因我家住將軍澳及沒有宗教分...
而本區好之學校不多一定要向外進.
以妳們經驗及認識請求幫忙提供給我   


151
947#
發表於 07-1-19 10:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

你囝囝肯學羽毛球,又給老師選入培訓班,真是可喜可賀!好過我的什麽也不願在學校學。

另外,想問下各位家長有冇買羽絨比小朋友返學?如果唔穿校褸,穿深藍羽絨得唔得?回校後,要唔要除下?

Rank: 5Rank: 5


1934
948#
發表於 07-1-19 10:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K:

14度以下, 可以著羽絨返學, 深藍更好啦 :wink:


151
949#
發表於 07-1-19 11:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Thanks.  因爲朝早上校車真的佷凍,學校的操場又大風。我地已經15度以下時,天天著體育衫了!

浩朗媽媽 寫道:
Xiao-K:

14度以下, 可以著羽絨返學, 深藍更好啦 :wink:


151
950#
發表於 07-1-19 11:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我囡是大抽獎第一志願入的,如果是跨區或叩門應該比較困難,我認識的住將軍澳的家長,都係用親人在觀塘的地址,好像老爺奶奶,外家等...


MIHOLO 寫道:
各位家長

請問基顯叩門難入嗎? 因我家住將軍澳及沒有宗教分...
而本區好之學校不多一定要向外進.
以妳們經驗及認識請求幫忙提供給我   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
951#
發表於 07-1-19 14:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Herman仔仔, good good    
hermanpapa 寫道:
亞仔話要打羽毛球,以為玩玩,點知今日學校有份通告話入羽毛球培訓班。    是學校挑選定自己毛遂自荐?問亞仔又神神秘秘。

Rank: 5Rank: 5


2977
952#
發表於 07-1-19 22:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

明早亞仔和媽媽去做義工賣旗。

我覺得係亞仔毛遂自荐,迫老師取表格。   
雪文 寫道:
Herman仔仔, good good     [quote]
hermanpapa 寫道:
亞仔話要打羽毛球,以為玩玩,點知今日學校有份通告話入羽毛球培訓班。    是學校挑選定自己毛遂自荐?問亞仔又神神秘秘。
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
953#
發表於 07-1-19 22:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

都有機會扣門,但機會不高。
Xiao-K 寫道:
我囡是大抽獎第一志願入的,如果是跨區或叩門應該比較困難,我認識的住將軍澳的家長,都係用親人在觀塘的地址,好像老爺奶奶,外家等...


[quote]
MIHOLO 寫道:
各位家長

請問基顯叩門難入嗎? 因我家住將軍澳及沒有宗教分...
而本區好之學校不多一定要向外進.
以妳們經驗及認識請求幫忙提供給我   
[/quote]

Rank: 2


31
954#
發表於 07-1-20 01:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa :

我個仔都入了羽毛球培訓班,他上學期已參加﹐初時又話不參加好倦,唔好玩,下次一定唔再參加早d返屋企,點知有個選拔試老師讚下佢,跑步又話跑得最快,跳遠又跳得最遠,又叫我比佢參加

Rank: 5Rank: 5


2977
955#
發表於 07-1-20 18:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

算啦!試下俾佢打羽毛球,希望佢長情一些,不過我以前讀書都有打。
但亞仔點接觸到羽毛球老師,我真係想不通?一年級又怎會打得好?   
lauhy 寫道:
hermanpapa :

我個仔都入了羽毛球培訓班,他上學期已參加﹐初時又話不參加好倦,唔好玩,下次一定唔再參加早d返屋企,點知有個選拔試老師讚下佢,跑步又話跑得最快,跳遠又跳得最遠,又叫我比佢參加

Rank: 5Rank: 5


2977
956#
發表於 07-1-25 21:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家大力支持捐頸巾活動。     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
957#
發表於 07-1-26 12:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

   你真搞笑

亞仔有咁勇敢就好囉.

[quote]
hermanpapa 寫道:
我覺得係亞仔毛遂自荐,迫老師取表格。    [quote]

Rank: 3Rank: 3


242
958#
發表於 07-1-29 23:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

支持左啦, 捐左三條


hermanpapa 寫道:
大家大力支持捐頸巾活動。     

Rank: 5Rank: 5


2977
959#
發表於 07-2-3 22:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今日取成績單,老師話成績中等,專注力不足,其開朗的性格感染其他同學也開心,和同班同學相處很好。改善專注力後會更好云云。
  

Rank: 5Rank: 5


2977
960#
發表於 07-2-9 20:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家會參加步行籌款嗎?   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖