關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
941#
發表於 06-10-21 16:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

個嗰未就係........
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

哎呀, 呢個先真, 原來我同事用緊 tim  

我都支持妳呀   , 不過原來 1B 班都有一個媽咪參選喎 .................
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
942#
發表於 06-10-21 17:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我都支持你, 你以前做會計的,我都是的.
ilovelinlin

Rank: 4


554
943#
發表於 06-10-21 18:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

是呀~~~
多謝你地的支持.
ilovelinlin 寫道:
露絲,
我都支持你, 你以前做會計的,我都是的.
ilovelinlin
露 絲 :-)

Rank: 2


99
944#
發表於 06-10-21 21:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
Matthew 媽咪:

因2000媽咪暫時未覆,未知妳能否於明天早上在新港城通利琴行門口等?卓禧唔見咗星期五嗰張中文工作紙,他亦從未向我提過合唱團的事,只說買甚麽樂譜,唔知嗰仔喺咪日日"禧禧夢遊馬循",比佢激死。話下佢就喊,好薄皮。


唔好意思,我剛剛才再上網,看到約的時間,是否matthew媽給了你?sorry!!
[/quote]

首先多謝1B班媽咪幫忙,亦多謝Matthew媽咪及2000的誠意和幫忙。 個仔今早話記得上堂做做下工作紙就叫食飯,佢好似放了落書枱的抽屜內。 所以老公今早帶他回校揾揾,真的在抽屜內找回。
我老公講要先去校務處登記,個本登記冊寫滿同學回校找失物的姓名及物件,真的包羅萬有。
想真,要好好教卓禧自理的能力!如果唔係就有排煩!
回校的時候亦同時問過老師,要買一個Clear Holder去裝啲歌譜!在此唔該晒所有媽咪!   

Rank: 3Rank: 3


304
945#
發表於 06-10-21 23:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

專注力班時間如下 :
14/10, 21/10, 28/10,
11/11, 18/11, 25/11 ,
  2/12,   9/12
共 8 堂

另外我已 COPY 咗 拼音 第一課, 星期一比你.    
^_^

Rank: 4


588
946#
發表於 06-10-21 23:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
947#
發表於 06-10-23 14:17 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

仲有冇vcd要幫你代交比d媽咪呀?
露 絲 :-)

Rank: 4


554
948#
發表於 06-10-23 14:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

wor....頭先嚇死我啦.... 我見到你囡囡把條跳繩Q住條頸及全身...好似d乾師禁, 如果一不小心kick到既話可大可小, 所以同囡囡講要注意呀!!!!!  

唔好罵個囡呀!
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
949#
發表於 06-10-23 14:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我都投

Rank: 4


554
950#
發表於 06-10-23 16:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,
多謝你呀!
近來好嗎?  聽老師講下個月你帶飯比子軒wor, 有冇同子軒講定數呀?
訂飯ee都好擔心子軒, 所以希望你可以幫到他吃多d.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
951#
發表於 06-10-23 17:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

多謝關心! 我已同子軒講過, 不過而家仲煩緊到時點安排送飯時間, 因為要揍細仔12:00pm放學. 你今天有無去1B班呀? 子軒話佢今日食

Rank: 3Rank: 3


210
952#
發表於 06-10-23 19:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy ,
我收到了

Rank: 3Rank: 3


210
953#
發表於 06-10-23 19:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

阿女真是.......,比佢激死
我都會提佢唔好再係咁
唔該你!!!!

Rank: 4


554
954#
發表於 06-10-23 22:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,
其實你工人可以11:30送飯未得囉.....只要登記在門口本簿上便可. (同老師講聲及門口校工便可)  (在新港城坐1個站..唔洗行禁多) (又可以叫工人坐89d在頌安附近下車, 再行15分鐘左右)  我時時行成15分鐘以上送飯比大仔及回程行12分鐘送飯比細仔的.)

我今日以為ilovelinlin有vcd拿, 所以去咗1c班囉.

我都希望入選到呀~~~ [quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

多謝關心! 我已同子軒講過, 不過而家仲煩緊到時點安排送飯時間, 因為要揍細仔12:00pm放學. 你今天有無去1B班呀? 子軒話佢今日食
露 絲 :-)

Rank: 4


588
955#
發表於 06-10-23 23:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

收到妳 d 碟喇 !  

Rank: 3Rank: 3


313
956#
發表於 06-10-24 11:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

今朝係6座路口送亞仔搭校車後, 見到有個人好似係你, 著粉紅色T-shirt及拖著個小朋友返學.  如果係你, 乜唔係搭校車咩? 我想叫你, 不過又驚認錯人.

Rank: 4


554
957#
發表於 06-10-24 11:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, 2000, ilovelinlin, B珠Mummy, Yoballma,

你們有冇參加柯姑娘的愉快學習智多星小組呀?
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
958#
發表於 06-10-24 11:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
還有10 PCS VCD 給B珠Mummy,叫仔仔明天交給你.
我想要飛機仔jayjay,math boy,好孩子<<德育成長路>>1及2.可不可以?謝謝!
ilovelinlin
露絲 寫道:
ilovelinlin,

仲有冇vcd要幫你代交比d媽咪呀?

Rank: 4


554
959#
發表於 06-10-24 12:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我要請Matthew_媽咪幫忙copy, 稍後給你好嗎?
ilovelinlin 寫道:
露絲,
還有10 PCS VCD 給B珠Mummy,叫仔仔明天交給你.
我想要飛機仔jayjay,math boy,好孩子<<德育成長路>>1及2.可不可以?謝謝!
ilovelinlin
[quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,

仲有冇vcd要幫你代交比d媽咪呀?
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
960#
發表於 06-10-24 14:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

請問是咩
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖