- 在線時間
- 1078 小時
- 最後登錄
- 26-2-12
- 國民生產力
- 569
- 附加生產力
- 2392
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 8462
- 主題
- 145
- 精華
- 0
- 積分
- 11423
- UID
- 1842
  
|
Re: 有無14網區的媽咪入來分享下
我諗最好由十二月租啦,租到交左表咁上下啦,因為我無參加過搞珠,所以流程係點我唔多知,算唔算犯法?我諗你個心有打算去住既話,都唔算犯法架,但去唔去住,同埋幾時去住,九月時係咪住呢度,我諗都無人可以保證架可............
emiluihk
我都唔知個情況係點,但真係有機會發生的呀,但我無乜經驗呀....我兩個女加埋都係參加過一次自行派位........
shelley 寫道:
sindy
是否租工個月就得啦. 即1月至3月. 我想有個預算. 因不打算去住的, 當唔當呢. 算唔算犯法呢.
唔好意思呀, 我真係好多關於小學d問題.
[quote]
Sindy 寫道:
[quote]
shelley 寫道:
Sindy
唔該晒, 唔知最遲應何時開始租呢. 我們明年大抽獎什麼時候開始呀. 請真大抽獎的表格都唔知何樣.
我諗係一月前搞好晒應該ok,因為一月開始,就要填搞珠既表格架啦(我未填過...應該係的,不過有遲無早的呀)[/quote][/quote] |
|