- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>hinhinmom,
咁攪笑! hinhin要你8:30出門口呀, 佢地而家好鬼鐘意返學架~ 咁即係我地無選擇錯誤啦!
睇你講佢地兩個返學d野, 我都睇到好開心呀, 啊, 原來書包放係音樂室呀, 我唔知呀, 我都唔知anson講乜, 成日講話放低書包後, 佢就出去大堂到玩咋, 昨日無得玩車車, 要玩藍球, 同埋唔知咩繩喎, 話好難玩, 又好好玩喎~
昨日食"馬蹄糕"呀, 唔係雪耳呀, 因為anson講我聽, 佢唔想食, 但班主任話: 你唔食, 我唔開心喎, 咁anso就食小小比老師睇喎, 咁都好, anson好偏食架, 有老師可以"治"下佢喇!
我聽保姆講, anson介紹佢d同學仔比hnhin識喎, 好攪笑架, 另外, 我問左anson喇, 佢話hinhin無比老師"話"喎, anson話老師無發現hinhin"偷食"呀, 只係anson自己留意到咋, 唔知真定假喎~
如果我地開個新topic, 呢個topic會唔會"接"埋架! 你知啦, 我地幾個係"口水多個茶"麻~
>vibianyeung
我地點會留低你喎~ 聽日interview緊唔緊張呀?
>fifi,
乜有st. andew"s既topic咩? 我唔見既 今日我搬office呀, 下午可能唔見我喇, 今朝幫其他人搬先, 因為我仲欠一張檯, 仲未搬得, 所以咪偷偷地上黎囉~ |
|