關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2564
941#
發表於 05-11-3 16:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
單車公園有得租, 係中央公園單車徑個到呀, 上次我地去踏我想自己踏但係個軑好難control 我想左佢又右咁. 但睇下風景又真係唔錯. 玩一兩個鐘都唔倦好開心.

hotel 個到佢地包場食好似tea buffet 咁, 但當然無咁多食物選擇, 有20-30個小朋友到啦.

Rank: 3Rank: 3


368
942#
發表於 05-11-3 18:15 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy:

咪話我隱形嘞,我宜家就現身比你睇   

dear all:

最近真係好忙,莫講話冇時間上網,真係可以講句得閒死唔得閒病呀   

jaisy都說了,星期天我跟家人到了北潭涌玩了一整天。那裏提供很多活動,很適合一家大小。當天我哋分別玩了繩網、踏單車、射箭、打羽毛球、籃球、當然少不了BBQ啦。最遺憾miss了跳彈床和攀石活動。EUNICE不知幾開心,踩住架單車四圍去。值得一提的是,那兒的環境真的很正,我去過很多次也覺得值得再去。(像賣廣告嗎??? )

如果搞秋季旅行的話,這是不錯的選擇。入場費成人數3?,小朋友重有半價。BBQ可以去到先訂,$35一個人,包哂所有炭、蜜糖、叉等,連碟都有,所以如果去的話,只係帶個銀包就得了。如果嫌BBQ麻煩,那裡有餐廳,十個人一圍的菜單也不過$350而已。

hinhinmom:

星期二在地鐵遇到你,是因為剛去了銅鑼灣教協幫我家姐買東西,估唔到這個世界咁細,咁都可以撞倒   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
943#
發表於 05-11-3 19:22 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>jaisy,
如果無bk, 其實都幾難得咁多小朋友一齊玩, 一齊慶祝生日, 將來大個睇返, 全部都係與自己同年同月既小朋友, 真係幾得意呀~   

>pinkpink888,
每次一講到你, 你就出黎架喇~   
你講到北潭涌好好玩咁喎, 我都好想去呀! 你仲會唔會帶團呀?    又或者去d你又想去又未去過既地方呀?   

>hinhinmom,
今日唔好意思呀, 未同你講完電話就拿拿臨收你線, 因為我趕住去食lunch呀~   

Rank: 5Rank: 5


3381
944#
發表於 05-11-3 21:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
本來我諗住hinhin讀st andrew's 可以8:45先出門口, 但係hinhin 8:30已經係o甘吹我呀!!! 我o米早d帶佢返學校law, 今日我就8:35出門口, 又比我撞到anson同你保母wo, 佢地都幾搞笑, 我因為要交$$$所以跟埋佢地搭電梯上去, 學校會要d小朋友同gel消毒洗手先入學校, anson o係電梯問hinhin洗完未, hinhin話"我未得呀, 仲滴緊落黎呀!" 比佢地笑C~       跟住anson就拖住hinhin入音樂室放低書包~

hinhin返st andrew's 兩日我已經覺得有轉變啦~ 佢宜家好鍾意返學, 可能宜家無o甘大壓力啦~

hinhin話我知今日茶點食"雪耳"同"提子", 但我見餐單無"雪耳"wo, thursday餐單係"馬蹄糕:, 雪芳蛋糕, 八寶粥, 蒸腸粉", 會唔會"八寶粥"入面有??   , 你有無睇過friday餐單呀?? 好正呀~~       

fifi,
stephanie都幾搞笑呀!!~

其實如果stephanie鍾意ms suen, 就唔駛心思思啦~ 我諗stephanie都handle到~     

halaha,
我都同意wing530同fifi o既講法呀~ 你媽咪真係好nice, 我上次早左到智趣樂接hinhin, 見到你媽咪坐o係度, 同你媽咪傾左一陣計, 佢都幾好傾呀~~    仲有睇得出佢好錫wingwing~~   

pinkpink888,
我地都幾有緣呀~~ o甘都會撞到~~   

Rank: 5Rank: 5


3381
945#
發表於 05-11-3 23:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我地駛唔駛開個topic "st andrew's"呀??     

Rank: 3Rank: 3


358
946#
發表於 05-11-3 23:19 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,
你想留低我咩.....

Rank: 5Rank: 5


3381
947#
發表於 05-11-3 23:43 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

vibianyeung,
差d唔記得你囡囡都報左st andrew's tim~~     你話開唔開多個topic好呀??    我見無人開st andrew's o既topic, 始終o係deborah個topic講st andrew's好似唔係o甘好~   

Rank: 3Rank: 3


358
948#
發表於 05-11-4 00:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,
你令我對你又鐘意,又保留.....  

Rank: 5Rank: 5


3909
949#
發表於 05-11-4 08:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

'談幼稚園‘ 度已經有St. Andrew's的topic,我前兩日見到    不過我D都好歡迎你di講多D 關於St.Andrew's的野      唔使介意哦   

pinkpink888,

北潭涌果度係唔係要入營先得,同埋要至少幾多人先得啊?      因爲聼你講得o甘好玩,尋晚同老公講搵日湊Stephanie去玩,但侷講我di之前有去睇過,一定要入營同有人數規定     

可唔可以比D information我啊?Thanks!     

Rank: 5Rank: 5


3909
950#
發表於 05-11-4 11:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

我決定o左都係同Stephanie去運動會玩下,雖然運動會就唔係好吸引,但你d知學校小活動啦,驚錯過o左今次,唔知幾時先有下次啦     

你d會唔會去啊??

wing530,

今日係唔係要返phonics啊?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
951#
發表於 05-11-4 11:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,
咁攪笑!  hinhin要你8:30出門口呀, 佢地而家好鬼鐘意返學架~      咁即係我地無選擇錯誤啦!    

睇你講佢地兩個返學d野, 我都睇到好開心呀, 啊, 原來書包放係音樂室呀, 我唔知呀, 我都唔知anson講乜, 成日講話放低書包後, 佢就出去大堂到玩咋, 昨日無得玩車車, 要玩藍球, 同埋唔知咩繩喎, 話好難玩, 又好好玩喎~

昨日食"馬蹄糕"呀, 唔係雪耳呀, 因為anson講我聽, 佢唔想食, 但班主任話: 你唔食, 我唔開心喎, 咁anso就食小小比老師睇喎, 咁都好, anson好偏食架, 有老師可以"治"下佢喇!    

我聽保姆講, anson介紹佢d同學仔比hnhin識喎, 好攪笑架, 另外, 我問左anson喇, 佢話hinhin無比老師"話"喎, anson話老師無發現hinhin"偷食"呀, 只係anson自己留意到咋, 唔知真定假喎~   

如果我地開個新topic, 呢個topic會唔會"接"埋架!     你知啦, 我地幾個係"口水多個茶"麻~   

>vibianyeung
我地點會留低你喎~      聽日interview緊唔緊張呀?

>fifi,
乜有st. andew"s既topic咩? 我唔見既    今日我搬office呀, 下午可能唔見我喇, 今朝幫其他人搬先, 因為我仲欠一張檯, 仲未搬得, 所以咪偷偷地上黎囉~   

Rank: 5Rank: 5


2564
952#
發表於 05-11-4 11:48 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
我無收到通告, NC 無份??

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
953#
發表於 05-11-4 11:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

係呀, 4點3 ~ 5點3呀~

stephanie參加咩運動呀? 洗唔洗要用"決定"兩個字咁犀利既?     係邊度舉行呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
954#
發表於 05-11-4 12:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi
我昨晚突然幫anson報左"跆拳道"呀, 每個星期一既7:15~8:15pm呀, anson不知幾開心呀!    我原本去你樓下果間睇既, 點知full哂, 要5歲先報得, 仲好貴tim呀, 成90蚊堂, 而家我係clubhouse報架, $570/3個月, 抵好多, 比佢玩下先囉~

>hinhinmom,
除左星期一有堂外, 星期六都有架, 係5:00~6:00pm呀! 12/11開班, 而anson果個就7/11開班喇, 而家唔報, 又等多幾個月架喇~  
  

Rank: 5Rank: 5


3909
955#
發表於 05-11-4 12:45 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

運動會only for k2 & k3.  

wing530,

運動會係26/11係隔離田家炳小學舉行。,但好早就派了通告,你話成個月前點知果日得唔得閑啊    仲有我就無麽運動細胞啦,所以對我就一d都唔吸引,不過比Stephanie麽都參與下,要跑要跳,等侷daddy陪侷啦       

anson想玩"跆拳道",就比侷試下啦。你clubhouse度都幾抵玩o架     

Dear all,

今日收到低班秋日旅行的通告,18/11去馬鞍山公園,$95, 不過只係小朋友,無家長份     

Rank: 3Rank: 3


358
956#
發表於 05-11-4 13:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

都幾啦!, 因不知會點, 無驚,
wing530, 可否話我知你們講近報是邊度, 樂怡3 yrs 有無???

Rank: 3Rank: 3


368
957#
發表於 05-11-4 13:10 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

北潭涌接受walk-in客,如果唔係太多人(超過十五人),係唔使book的。泊車方面重正,完全免費,重唔需要事先申請,任你泊。

dear all:

如果大家有興趣,不如定一日啦     

Rank: 3Rank: 3


368
958#
發表於 05-11-4 13:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi:

去馬鞍山公園要$95????是否包午餐????

Rank: 5Rank: 5


3909
959#
發表於 05-11-4 13:24 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

pinkpink888,

$95包車費,午膳,飲品同禮物。Eunice會唔會參加啊?Stephanie會去。難得一次嘛。       

o甘北潭涌果度你有無電話啊?同埋小d人得唔得啊?

Rank: 5Rank: 5


2564
960#
發表於 05-11-4 13:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

PINKPINK888
正啦.  

FIFI
又係低班, 無Nc 份.
頭先姐姐 話接VANNA 放學係到喊緊, 喊住話要返屋企NG NG, 唔肯係學校去, 點知都係忍唔到去到東港城就開大
今晚stephanie 係咪跳6:15? 可能你會見到佢落堂.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖