關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
941#
發表於 08-1-23 19:52 |只看該作者
cy,
洗唔洗咁誇
乜你未收工?
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 17:58 發表
今晚開始唔好食咁多嘢, 留定個肚, fri 食餐勁gei

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
942#
發表於 08-1-24 08:48 |只看該作者
morning!!

ky:我果個係打旦器, 明天取埋比你!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
943#
發表於 08-1-24 08:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 08:48 發表
morning!!

ky:我果個係打旦器, 明天取埋比你!!!

come come:

Morning!

Thx so much!

Rank: 6Rank: 6


6601
944#
發表於 08-1-24 08:51 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 17:58 發表
今晚開始唔好食咁多嘢, 留定個肚, fri 食餐勁gei

我留唔到喎!忍唔到口。

Rank: 6Rank: 6


6601
945#
發表於 08-1-24 08:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-23 17:35 發表
KY,我買咗二包, 如你要, 俾包light你要唔要.( 如果25我出來.)
我去瞓先啦

雪雪:

好呀!唔該!

你好好休息啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
946#
發表於 08-1-24 08:56 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 08:50 發表

come come:

Morning!

Thx so much!

ky: 唔好客氣啦, 我自己唔用, 擺係度都係浪費啫!

Rank: 6Rank: 6


6601
947#
發表於 08-1-24 09:02 |只看該作者
今朝好凍呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
948#
發表於 08-1-24 09:13 |只看該作者
good morning

come, ky

做乜你兩個今日咁早既 不過今日真係凍左好多咁..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
949#
發表於 08-1-24 09:15 |只看該作者
多: 早晨!!!

你度左個size未呀????

Rank: 6Rank: 6


6601
950#
發表於 08-1-24 09:15 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-24 09:13 發表
good morning

come, ky

做乜你兩個今日咁早既 不過今日真係凍左好多咁..

我番早架!8點半開工架!

Rank: 6Rank: 6


6601
951#
發表於 08-1-24 09:17 |只看該作者
諗起聽晚就開心啦!

come come:

你星期6著多件衫先番大6呀!

Rank: 5Rank: 5


3104
952#
發表於 08-1-24 09:24 |只看該作者
早安各位 :

我想問,邊間電訊有48元任打idd呀 ?

我昨晚請到個新工人啦 ,26日晚來 不過人工又加價啦
但我自己的人工就沒得加

Rank: 6Rank: 6


6601
953#
發表於 08-1-24 09:31 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-1-24 09:24 發表
早安各位 :

我想問,邊間電訊有48元任打idd呀 ?

我昨晚請到個新工人啦 ,26日晚來 不過人工又加價啦
但我自己的人工就沒得加

yanyan,

早晨!

電訊呀!唔知呀!

咁快請到人啦!咁咪好囉!係bun bun  定印印呀?佢地D人工加到3480喇!我都冇人工加.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
954#
發表於 08-1-24 09:37 |只看該作者
KY: 我d同事一返到黎都即刻話今日凍左好多!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
955#
發表於 08-1-24 09:38 |只看該作者
yan02: idd我唔清楚呀!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
956#
發表於 08-1-24 09:38 |只看該作者
Morning!!!

恭喜恭喜恭喜恭喜
原文章由 yan02 於 08-1-24 09:24 發表
早安各位 :

我想問,邊間電訊有48元任打idd呀 ?

我昨晚請到個新工人啦 ,26日晚來 不過人工又加價啦
但我自己的人工就沒得加

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
957#
發表於 08-1-24 09:40 |只看該作者
ky

幫你問左個拍子機, 要成$180人仔, 你問下miss唔買得唔得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
958#
發表於 08-1-24 09:46 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 09:40 發表
ky

幫你問左個拍子機, 要成$180人仔, 你問下miss唔買得唔得

大陸買都咁貴呀??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
959#
發表於 08-1-24 09:47 |只看該作者
仲有2個星期唔夠就新年啦, 好happy!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
960#
發表於 08-1-24 09:48 |只看該作者
我尋日LUNCH都去銀行唱左$ LU
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 09:47 發表
仲有2個星期唔夠就新年啦, 好happy!
‹ 上一主題|下一主題