註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 17:58 發表 今晚開始唔好食咁多嘢, 留定個肚, fri 食餐勁gei
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 08:48 發表 morning!! ky:我果個係打旦器, 明天取埋比你!!!
原文章由 雪文 於 08-1-23 17:35 發表 KY,我買咗二包, 如你要, 俾包light你要唔要.( 如果25我出來.) 我去瞓先啦
原文章由 KY2004 於 08-1-24 08:50 發表 come come: Morning! Thx so much!
原文章由 多利是 於 08-1-24 09:13 發表 good morning come, ky 做乜你兩個今日咁早既 不過今日真係凍左好多咁..
大宅
原文章由 yan02 於 08-1-24 09:24 發表 早安各位 : 我想問,邊間電訊有48元任打idd呀 ? 我昨晚請到個新工人啦 ,26日晚來 不過人工又加價啦 但我自己的人工就沒得加
子爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-24 09:40 發表 ky 幫你問左個拍子機, 要成$180人仔, 你問下miss唔買得唔得
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 09:47 發表 仲有2個星期唔夠就新年啦, 好happy!