關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
941#
發表於 07-12-28 15:09 |只看該作者
大會安排每人1份

所以明日放工前覆我, 我下午去買

聽日問埋雪文黎唔黎, 如黎, 要預備埋比佢2個小朋友
原文章由 多利是 於 07-12-28 15:07 發表
請問係未, if 去的話, 要自行準備各位小朋友既禮物包?? 定係大會安排每人1份呀??

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-12-28 15:10 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
942#
發表於 07-12-28 15:10 |只看該作者
e....文文好似話今日回港?
唔知佢 30號 join
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 14:58 發表
OKOK 4 boys 3 girls 我聽日買野

多, 如果去就加多1 boy 1 girl right?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
943#
發表於 07-12-28 15:12 |只看該作者
辛苦晒, hoganma
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 15:09 發表
大會安排每人1份

所以明日放工前覆我, 我下午去買

聽日問埋雪文黎唔黎, 如黎, 要預備埋比佢2個小朋友

Rank: 6Rank: 6


8125
944#
發表於 07-12-28 15:12 |只看該作者
hoganmama

我多數來, 預我1大2小先, if not, 我天日上午前話你知

雪文好似話今日下午返港, 或者later call佢 reconf.囉

原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 03:10 PM 發表
e....文文好似話今日回港?
唔知佢 30號 join

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
945#
發表於 07-12-28 15:13 |只看該作者
我又要出街喇, 88

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
946#
發表於 07-12-28 15:24 |只看該作者
唔辛苦, 用人地d $黎買野就最開心, 又可以shopping
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 15:12 發表
辛苦晒, hoganma

Rank: 6Rank: 6


8125
947#
發表於 07-12-28 15:29 |只看該作者
hoganmama

我都成日做呢樣野架..

原文章由 hoganmama 於 07-12-28 03:24 PM 發表
唔辛苦, 用人地d $黎買野就最開心, 又可以shopping   

Rank: 6Rank: 6


6601
948#
發表於 07-12-28 15:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 14:59 發表
係la, 過黎傾下計, 唔燒都得gar

我都戒口, 唔點食gar la

我睇吓時間啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
949#
發表於 07-12-28 15:37 |只看該作者
食左D咳水好 ,剛剛伏係張枱份左一陣。

Rank: 5Rank: 5


2065
950#
發表於 07-12-28 17:57 |只看該作者
come,
我會來的, katiepa就未知, 佢喉龍痛/感冒左2星期

吾知我有冇咩要幫手賣咁呢?


原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 12:42 發表

katiema: 你果日(bbq)會到是嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
951#
發表於 07-12-28 21:43 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-28 15:37 發表
食左D咳水好 ,剛剛伏係張枱份左一陣。

ky: 最好就係你可用埋亞女黎啦.

我公司而家非常時期, 唔可以成日煲bk住, 有乜野搵我就pm啦, 我夜晚會睇返的. :cry: :cry: :cry: (我公司部腦中毒中都打柴咁滯, 老細個樣又......

Rank: 5Rank: 5


2967
952#
發表於 07-12-28 23:42 |只看該作者
雪返咗嚟la,我叫咗佢join bbq, 佢話要睇吓亞仔做功課做成點.

我朝早買定碗,FORK, 紅腸,FISH BALL..........好冇呀
要唔要SWEET POTATO, CORN, DRINK IF 要, 我去買AND洗定.
ANYTHING I NEED TO BUY  PLEASE CALL ME ANYTIME

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-28 23:46 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
953#
發表於 07-12-29 00:37 |只看該作者
cy,
咁夜都未瞓o既??


原文章由 cyclmama 於 07-12-28 23:42 發表
雪返咗嚟la,我叫咗佢join bbq, 佢話要睇吓亞仔做功課做成點.

我朝早買定碗,FORK, 紅腸,FISH BALL..........好冇呀
要唔要SWEET POTATO, CORN, DRINK IF 要, 我去買AND洗定.
ANYTHING I NEED TO BUY  PLEA ...

Rank: 5Rank: 5


4210
954#
發表於 07-12-29 00:42 |只看該作者
我諗下先啦, 1拖2 明天覆你地啦...
不過如果我黎, 你地都唔洗預我會燒, 因為分身不暇, and亞仔都唔會食(佢有得玩, 就唔洗食果隻)


原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 13:17 發表

jerry媽: 你果日1拖2得唔得呀?? tko好近咋喎

Rank: 5Rank: 5


4210
955#
發表於 07-12-29 00:45 |只看該作者
唔好啦, 星期六叫左friends上黎我屋企食飯同埋我想明天可以瞓晏d

原文章由 cyclmama 於 07-12-28 13:20 發表
jerry 媽,叫工人放sat, o 唔o 呀

Rank: 5Rank: 5


2967
956#
發表於 07-12-29 01:37 |只看該作者
jerry 媽,今晚打麻雀,戰績如何呀
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
957#
發表於 07-12-29 09:18 |只看該作者
good morning
戰績:
fun fun大贏家
我輸$146
多多及jerry好像都係輸100-200左右
咁上下上落就最好輸架又唔係輸太多,當係吃及玩洗費
原文章由 cyclmama 於 07-12-29 01:37 發表
jerry 媽,今晚打麻雀,戰績如何呀

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-12-29 09:20 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
958#
發表於 07-12-29 09:30 |只看該作者
MORNING ALL 尋晚返左來,今日公司好多野做
做完晒D野先上來傾下:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
959#
發表於 07-12-29 09:34 |只看該作者
Good Morning!!!

我唔食potato gei  可唔可以買d金姑整呢
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 23:42 發表
雪返咗嚟la,我叫咗佢join bbq, 佢話要睇吓亞仔做功課做成點.

我朝早買定碗,FORK, 紅腸,FISH BALL..........好冇呀
要唔要SWEET POTATO, CORN, DRINK IF 要, 我去買AND洗定.
ANYTHING I NEED TO BUY  PLEA ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
960#
發表於 07-12-29 09:35 |只看該作者
好玩嗎
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-29 09:30 發表
MORNING ALL 尋晚返左來,今日公司好多野做
做完晒D野先上來傾下:cry: :cry: :cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖