註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 多利是 於 07-12-28 15:07 發表 請問係未, if 去的話, 要自行準備各位小朋友既禮物包?? 定係大會安排每人1份呀??
返回頂部
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 14:58 發表 OKOK 4 boys 3 girls 我聽日買野 多, 如果去就加多1 boy 1 girl right?
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 15:09 發表 大會安排每人1份 所以明日放工前覆我, 我下午去買 聽日問埋雪文黎唔黎, 如黎, 要預備埋比佢2個小朋友
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 03:10 PM 發表 e....文文好似話今日回港? 唔知佢 30號 join
原文章由 funbabyhk 於 07-12-28 15:12 發表 辛苦晒, hoganma
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 03:24 PM 發表 唔辛苦, 用人地d $黎買野就最開心, 又可以shopping
原文章由 hoganmama 於 07-12-28 14:59 發表 係la, 過黎傾下計, 唔燒都得gar 我都戒口, 唔點食gar la
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 12:42 發表 katiema: 你果日(bbq)會到是嗎???
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 07-12-28 15:37 發表 食左D咳水好 ,剛剛伏係張枱份左一陣。
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 23:42 發表 雪返咗嚟la,我叫咗佢join bbq, 佢話要睇吓亞仔做功課做成點. 我朝早買定碗,FORK, 紅腸,FISH BALL..........好冇呀 要唔要SWEET POTATO, CORN, DRINK IF 要, 我去買AND洗定. ANYTHING I NEED TO BUY PLEA ...
原文章由 come爸嘩 於 07-12-28 13:17 發表 jerry媽: 你果日1拖2得唔得呀?? tko好近咋喎
原文章由 cyclmama 於 07-12-28 13:20 發表 jerry 媽,叫工人放sat, o 唔o 呀
原文章由 cyclmama 於 07-12-29 01:37 發表 jerry 媽,今晚打麻雀,戰績如何呀
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-29 09:30 發表 MORNING ALL 尋晚返左來,今日公司好多野做 做完晒D野先上來傾下:cry: :cry: :cry: :cry: