關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
941#
發表於 07-11-13 14:36 |只看該作者
afternoon

Rank: 5Rank: 5


4210
942#
發表於 07-11-13 14:39 |只看該作者
係hk杜牙根, 要杜3次架, 果陣我做要$1800, 係2005年, 好貴, 好彩公司claim返$1400比我:loveliness:


原文章由 雪文 於 07-11-13 13:05 硐表
funfun,我好煩呀

我唔可以2月放二日, 3月放四日啦.

我的牙唔可以係香港做啦, 我以為只是普通補牙. 原來要做根管治療, 香港要 $2300.-.

我又要請一日假返深圳啦:cry:   或者又"並"假 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
943#
發表於 07-11-13 14:39 |只看該作者
今年仲有我朋友+我表哥單wedding party就完啦, 出年又到我表弟!

Rank: 5Rank: 5


2967
944#
發表於 07-11-13 14:40 |只看該作者
我都知道你好辛苦:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:32 硐表

我尋日成點先瞓, 又喉嚨痛, 成日醒....:cry: :cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
945#
發表於 07-11-13 14:40 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 14:39 硐表
係hk杜牙根, 要杜3次架, 果陣我做要$1800, 係2005年, 好貴, 好彩公司claim返$1400比我:loveliness:

咁痛唔痛呀???????/

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
946#
發表於 07-11-13 14:48 |只看該作者
哇...做人情都做到
咁你咪又要置新衫囉?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:39 硐表
今年仲有我朋友+我表哥單wedding party就完啦, 出年又到我表弟!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
947#
發表於 07-11-13 14:50 |只看該作者
早 d 走人, 因要去 TST & Prince Edward, 88

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
948#
發表於 07-11-13 14:55 |只看該作者
我星期五都要去飲, 我仲諗緊去唔去, 因為個日係我結婚anniversary
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:39 硐表
今年仲有我朋友+我表哥單wedding party就完啦, 出年又到我表弟!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
949#
發表於 07-11-13 14:57 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 14:40 硐表
我都知道你好辛苦:cry:

咁又唔算好辛苦, 係個人無乜mood, 一來我女又未好返晒啦....
唔開心:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
950#
發表於 07-11-13 14:58 |只看該作者
我都唔開心……. D股票
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:57 硐表

咁又唔算好辛苦, 係個人無乜mood, 一來我女又未好返晒啦....
唔開心:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
951#
發表於 07-11-13 14:59 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 14:48 硐表
哇...做人情都做到
咁你咪又要置新衫囉?

我叔仔~~~唔
我弟~~~算
我表哥+朋友, 佢地唔擺酒, 未知送乜野好
我表弟~~公價囉!不過都係出年嘅事啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
952#
發表於 07-11-13 14:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 14:55 硐表
我星期五都要去飲, 我仲諗緊去唔去, 因為個日係我結婚anniversary  

係咪請你2公婆呀????

Rank: 5Rank: 5


4210
953#
發表於 07-11-13 15:00 |只看該作者
唔痛, 整既過程中一d都唔痛, 可能打左止痛針, 整完第一次已經唔痛...

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:40 硐表

咁痛唔痛呀???????/

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
954#
發表於 07-11-13 15:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 14:58 硐表
我都唔開心……. D股票   

我淨返果d都係打算長揸的......少少 啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
955#
發表於 07-11-13 15:01 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 15:00 硐表
唔痛, 整既過程中一d都唔痛, 可能打左止痛針, 整完第一次已經唔痛...

why要杜牙根???????????

Rank: 5Rank: 5


4210
956#
發表於 07-11-13 15:02 |只看該作者
咁我咪要仲唔開心, 算啦, $$乃是身外物

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 14:58 硐表
我都唔開心……. D股票   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
957#
發表於 07-11-13 15:02 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 14:50 硐表
早 d 走人, 因要去 TST & Prince Edward, 88

又收早, 真happy

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
958#
發表於 07-11-13 15:03 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 15:02 硐表
咁我咪要仲唔開心, 算啦, $$乃是身外物

係啦, 由得"佢地"放下先囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
959#
發表於 07-11-13 15:05 |只看該作者
唔長渣都唔得
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 15:02 硐表
咁我咪要仲唔開心, 算啦, $$乃是身外物

Rank: 5Rank: 5


4210
960#
發表於 07-11-13 15:07 |只看該作者
超級牙痛囉 , 牙醫話隻牙蛀得好深, 唔可以補, 咪我話剝左佢, 但係個牙醫話唔洗剝, 杜牙根, 可以救番左牙, 咁咪杜囉..

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 15:01 硐表

why要杜牙根???????????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖