註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-11-13 13:05 硐表 funfun,我好煩呀 我唔可以2月放二日, 3月放四日啦. 我的牙唔可以係香港做啦, 我以為只是普通補牙. 原來要做根管治療, 香港要 $2300.-. 我又要請一日假返深圳啦:cry: 或者又"並"假 ...
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:32 硐表 我尋日成點先瞓, 又喉嚨痛, 成日醒....:cry: :cry: :cry:
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 14:39 硐表 係hk杜牙根, 要杜3次架, 果陣我做要$1800, 係2005年, 好貴, 好彩公司claim返$1400比我:loveliness:
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:39 硐表 今年仲有我朋友+我表哥單wedding party就完啦, 出年又到我表弟!
子爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 14:40 硐表 我都知道你好辛苦:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:57 硐表 咁又唔算好辛苦, 係個人無乜mood, 一來我女又未好返晒啦.... 唔開心:cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 14:48 硐表 哇...做人情都做到 咁你咪又要置新衫囉?
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 14:55 硐表 我星期五都要去飲, 我仲諗緊去唔去, 因為個日係我結婚anniversary
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 14:40 硐表 咁痛唔痛呀???????/
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 14:58 硐表 我都唔開心……. D股票
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 15:00 硐表 唔痛, 整既過程中一d都唔痛, 可能打左止痛針, 整完第一次已經唔痛...
原文章由 funbabyhk 於 07-11-13 14:50 硐表 早 d 走人, 因要去 TST & Prince Edward, 88
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-13 15:02 硐表 咁我咪要仲唔開心, 算啦, $$乃是身外物
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 15:01 硐表 why要杜牙根???????????