註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 16:54 硐表 你係2房定3房???? 我朋友果度係最細果隻單位, 個客房都幾細, 2個人住ok.
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:11 硐表 同事介紹, 佢有幾個利好因素, 我之至買咋: 1~08奧運. 2. 美國減息. 3.QDII
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:07 硐表 我報住名先 多數得.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:13 硐表 HOGANMA: 嘩! 你好穩陣呀.
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 17:12 硐表 你地話啦邊有女仔咁百厭 一日到黑都比人投訴,我咩都講過架啦都唔得既
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 17:14 硐表 公司年底31日-1月3日放假,+埋29,30,總共有6日假
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:12 硐表 agree, 但另一方面, 我哋膽子小, 可能又錯失咗機會.
原文章由 novemberwm 於 07-11-1 17:11 硐表 我好似都未走過貨,(除左一隻後悔的中交建) 手頭只係一d ipo 返黎的, 有d又坐緊boat .......都唔知幾時先返到hometown
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:16 硐表 Love,我成日打完仔好內疚加. 我明白你的心情, 返去見到可能眼火仲爆. 不過打完有無用, 你諗吓. 我仔係打完無咩用. 罸企得唔得 ?
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 16:35 硐表 cy, 你好似最早都要 6:45 左右,是嗎? (我可以正常或唔正常都得 gar )
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 17:16 硐表 我唔係穩陣, 只係有d貨蝕緊, 唔想太多貨係手, 一下股災我就c la
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-11-1 17:14 硐表 我都可以報住名先wo….. 諗起好想食....
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:19 硐表 同你一樣
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 17:20 硐表 係呀,聽日再約實好ma
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:16 硐表 Love,我成日打完仔好內疚加.
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:21 硐表 幾時上深圳食小肥羊或東來順
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 16:46 硐表 頭先岩岩同班主任傾左2句(亞囡打電話比我時岩岩班主任係佢身邊),我問亞囡中文派左考成點 佢話唔記得 再問佢都係話唔記得 之後班主任話亞囡英文都好似考得唔係咁好 仲話亞囡 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:16 硐表 連放6日, 正!