關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
941#
發表於 07-11-1 17:14 |只看該作者
我係3房,不過我地太多垃圾,所以唔夠位,不過我諗住年底放假個時會執個間屋.

公司年底31日-1月3日放假,+埋29,30,總共有6日假
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 16:54 硐表

你係2房定3房????
我朋友果度係最細果隻單位, 個客房都幾細, 2個人住ok.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
942#
發表於 07-11-1 17:14 |只看該作者
我都有人介紹左幾隻比我, 我無入, 呢2日升左, 不過無計, 我驚ma, 散左d貨先睇下再入d咩
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:11 硐表
同事介紹, 佢有幾個利好因素, 我之至買咋: 1~08奧運. 2. 美國減息. 3.QDII

Rank: 5Rank: 5


3212
943#
發表於 07-11-1 17:14 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:07 硐表
我報住名先  多數得.



我都可以報住名先wo….. 諗起好想食....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
944#
發表於 07-11-1 17:16 |只看該作者
我唔係穩陣, 只係有d貨蝕緊, 唔想太多貨係手, 一下股災我就c la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:13 硐表

HOGANMA: 嘩! 你好穩陣呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
945#
發表於 07-11-1 17:16 |只看該作者
Love,我成日打完仔好內疚加.  我明白你的心情, 返去見到可能眼火仲爆.  不過打完有無用, 你諗吓.  我仔係打完無咩用.

罸企得唔得 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 17:12 硐表
你地話啦邊有女仔咁百厭 一日到黑都比人投訴,我咩都講過架啦都唔得既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
946#
發表於 07-11-1 17:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 17:14 硐表
公司年底31日-1月3日放假,+埋29,30,總共有6日假

連放6日, 正!

Rank: 5Rank: 5


3212
947#
發表於 07-11-1 17:17 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:12 硐表
agree, 但另一方面, 我哋膽子小, 可能又錯失咗機會.


但都要承受risk law......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
948#
發表於 07-11-1 17:19 |只看該作者
同你一樣

原文章由 novemberwm 於 07-11-1 17:11 硐表


我好似都未走過貨,(除左一隻後悔的中交建) 手頭只係一d ipo 返黎的, 有d又坐緊boat .......都唔知幾時先返到hometown

Rank: 5Rank: 5


3212
949#
發表於 07-11-1 17:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:16 硐表
Love,我成日打完仔好內疚加.  我明白你的心情, 返去見到可能眼火仲爆.  不過打完有無用, 你諗吓.  我仔係打完無咩用.

罸企得唔得 ?


我都試過罰個仔企, 佢唔肯企, 訓左係地下 , 不過佢可能仲細個始終.......

Rank: 5Rank: 5


2967
950#
發表於 07-11-1 17:20 |只看該作者
係呀,聽日再約實好ma
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 16:35 硐表
cy, 你好似最早都要 6:45 左右,是嗎? (我可以正常或唔正常都得 gar )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
951#
發表於 07-11-1 17:20 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 17:16 硐表
我唔係穩陣, 只係有d貨蝕緊, 唔想太多貨係手, 一下股災我就c la

我好 , 上星期手痕放左一隻, 一個星期之後嘅今日去到我心水價位.
今日又 , 買貴貨........

Rank: 8Rank: 8


17382
952#
發表於 07-11-1 17:20 |只看該作者
罸企 學校老師罰佢佢都唔驚呀
我都唔知佢有咩係驚架 真係人都DUN呀,我都唔想咁火架




原文章由 雪文 於 07-11-1 17:16 硐表
Love,我成日打完仔好內疚加.  我明白你的心情, 返去見到可能眼火仲爆.  不過打完有無用, 你諗吓.  我仔係打完無咩用.

罸企得唔得 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
953#
發表於 07-11-1 17:21 |只看該作者
幾時上深圳食小肥羊或東來順    

原文章由 novemberwm 於 07-11-1 17:14 硐表



我都可以報住名先wo….. 諗起好想食....

Rank: 5Rank: 5


3212
954#
發表於 07-11-1 17:22 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:19 硐表
同你一樣


没有辦法啦....... "唔係你錢唔入你袋"我今年都講左好多暈呢番說話安慰自己. ...............

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
955#
發表於 07-11-1 17:22 |只看該作者
好呀, 聽日再約啦.
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 17:20 硐表
係呀,聽日再約實好ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
956#
發表於 07-11-1 17:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:16 硐表
Love,我成日打完仔好內疚加.   

LEE個我會架, 好記得有次我 完女女之後, 佢 住咁執返好個筆盒, LEE個情景我而家仲好難忘.....

Rank: 5Rank: 5


3212
957#
發表於 07-11-1 17:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:21 硐表
幾時上深圳食小肥羊或東來順    


我聽我同事話好正wo....... 我未試過ar....:cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
958#
發表於 07-11-1 17:24 |只看該作者
love,我知你好c嬲,飲杯tea,食個 cake ,冷靜吓!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 16:46 硐表
頭先岩岩同班主任傾左2句(亞囡打電話比我時岩岩班主任係佢身邊),我問亞囡中文派左考成點 佢話唔記得 再問佢都係話唔記得 之後班主任話亞囡英文都好似考得唔係咁好 仲話亞囡 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
959#
發表於 07-11-1 17:24 |只看該作者
我都好想去試吓 '小肥羊', 如果 friday 上去淨係食, 你地會唔會去呀??   如果唔得, 就要 sat .
原文章由 雪文 於 07-11-1 17:21 硐表
幾時上深圳食小肥羊或東來順    

Rank: 5Rank: 5


3212
960#
發表於 07-11-1 17:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 17:16 硐表

連放6日, 正!


咁正........可以去個tour..都得啦 !!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖