註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:24 硐表 我見有人話uniqulo skinny jeans都幾靚同舒服, $299, 等我今日去德福試下先
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:21 硐表 Morning!!! 幾靚ar, 不過我都係try下咋, 返工都唔著得jeans, 唔知b+ab d褲 size係咪細d, 另一條褲我試size40都好勉強 izzue d野係貴左lor, 以前d褲都唔駛$500一條, 都short short 地, 我而家諗緊搵唔搵個friend 個 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 09:36 硐表 佢同 H&M d skinny jeans窄到che 線架, 唔啱我囉!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:38 硐表 係咩? 咁我唔駛諗, b+ab我都著唔入
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:26 硐表 各位各位 下星期亞仔要小測, 應該點溫習, 我無從入手, please help!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 09:46 硐表 我會同佢溫考試范圍, 自己再出一D自制PAPER比佢做囉!
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:54 硐表 但我就係唔明應該點溫, 就咁睇d書一次定點樣? e.g. 閱讀理解咁, 次次都唔同gar ma, 點溫呢?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:03 硐表 morning all
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:22 硐表 我問過高年級果d家長,佢地話多數係課外多,課文就好小的 要平時明白就可以wor 我諗同佢地寫下d生字,認番d字等等
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:04 硐表 就今次運估, 英文科考1-2課課文~~OK, 閱讀理解~~~我女就衰晒, 其實都無得溫, 只係同佢講, 個答案寫得詳細D, 寫多幾隻字! 中文科又有閱讀理解, 我女又係唔得, 文中講有隻小狗離開了, 我女唔明, 以為隻狗走左, 但個 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:10 硐表 LOVE: 你隻眼好返未呀????????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:30 硐表 我囡反而中文好ok唔洗點溫,不過都要睇佢今次考成點先知 英文就係唔鐘意串字,數學都好好,不過都係果句...睇臨場表現啦