關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
941#
發表於 07-10-20 08:58 |只看該作者
morning!!!

今日又係我最早啦......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
942#
發表於 07-10-20 09:21 |只看該作者
Morning!!!

幾靚ar, 不過我都係try下咋, 返工都唔著得jeans, 唔知b+ab d褲 size係咪細d, 另一條褲我試size40都好勉強

izzue d野係貴左lor, 以前d褲都唔駛$500一條, 都short short 地, 我而家諗緊搵唔搵個friend 個妹買, 因為佢係it做, 有7折, 不過好似好麻煩人地個妹咁, still thinking

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
943#
發表於 07-10-20 09:24 |只看該作者
我見有人話uniqulo skinny jeans都幾靚同舒服, $299, 等我今日去德福試下先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
944#
發表於 07-10-20 09:26 |只看該作者
各位各位

下星期亞仔要小測, 應該點溫習, 我無從入手, please help!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
945#
發表於 07-10-20 09:36 |只看該作者
佢同 H&M d skinny jeans窄到che 線架, 唔啱我囉!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:24 硐表
我見有人話uniqulo skinny jeans都幾靚同舒服, $299, 等我今日去德福試下先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
946#
發表於 07-10-20 09:38 |只看該作者
如果你唔係成日要搵佢買, 一次半次無乜所謂的.

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:21 硐表
Morning!!!

幾靚ar, 不過我都係try下咋, 返工都唔著得jeans, 唔知b+ab d褲 size係咪細d, 另一條褲我試size40都好勉強

izzue d野係貴左lor, 以前d褲都唔駛$500一條, 都short short 地, 我而家諗緊搵唔搵個friend 個 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
947#
發表於 07-10-20 09:38 |只看該作者
係咩? 咁我唔駛諗, b+ab我都著唔入
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 09:36 硐表
佢同 H&M d skinny jeans窄到che 線架, 唔啱我囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
948#
發表於 07-10-20 09:40 |只看該作者
不過你行開就去試下囉, 可能你會鐘意呢!!!!

尋日同亞婆飲完茶後返左藍田午睡, 晚上去元祿食壽司, 等位等左15MINS.
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:38 硐表
係咩? 咁我唔駛諗, b+ab我都著唔入  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
949#
發表於 07-10-20 09:46 |只看該作者
我會同佢溫考試范圍, 自己再出一D自制PAPER比佢做囉!

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:26 硐表
各位各位

下星期亞仔要小測, 應該點溫習, 我無從入手, please help!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
950#
發表於 07-10-20 09:54 |只看該作者
但我就係唔明應該點溫, 就咁睇d書一次定點樣? e.g. 閱讀理解咁, 次次都唔同gar ma, 點溫呢?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 09:46 硐表
我會同佢溫考試范圍, 自己再出一D自制PAPER比佢做囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
951#
發表於 07-10-20 10:03 |只看該作者
morning all


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:54 硐表
但我就係唔明應該點溫, 就咁睇d書一次定點樣? e.g. 閱讀理解咁, 次次都唔同gar ma, 點溫呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
952#
發表於 07-10-20 10:04 |只看該作者
就今次運估, 英文科考1-2課課文~~OK, 閱讀理解~~~我女就衰晒, 其實都無得溫, 只係同佢講, 個答案寫得詳細D, 寫多幾隻字!

中文科又有閱讀理解, 我女又係唔得, 文中講有隻小狗離開了,
我女唔明, 以為隻狗走左, 但個答案要佢地寫出小狗死了.
原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:54 硐表
但我就係唔明應該點溫, 就咁睇d書一次定點樣? e.g. 閱讀理解咁, 次次都唔同gar ma, 點溫呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
953#
發表於 07-10-20 10:10 |只看該作者
LOVE: 你隻眼好返未呀????????????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:03 硐表
morning all

Rank: 8Rank: 8


17382
954#
發表於 07-10-20 10:22 |只看該作者
我問過高年級果d家長,佢地話多數係課外多,課文就好小的
要平時明白就可以wor 我諗同佢地寫下d生字,認番d字等等


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:26 硐表
各位各位

下星期亞仔要小測, 應該點溫習, 我無從入手, please help!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
955#
發表於 07-10-20 10:24 |只看該作者
真係睇唔出 你睇落都幾fit架:D

原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:38 硐表
係咩? 咁我唔駛諗, b+ab我都著唔入  

Rank: 8Rank: 8


17382
956#
發表於 07-10-20 10:26 |只看該作者
考試包括默書,咁課文就一定要重溫重默啦,閱讀理解就真係要睇佢自己明幾多


原文章由 hoganmama 於 07-10-20 09:54 硐表
但我就係唔明應該點溫, 就咁睇d書一次定點樣? e.g. 閱讀理解咁, 次次都唔同gar ma, 點溫呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
957#
發表於 07-10-20 10:27 |只看該作者
咁即係睇一次書, 做多d補充練習la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:22 硐表
我問過高年級果d家長,佢地話多數係課外多,課文就好小的
要平時明白就可以wor 我諗同佢地寫下d生字,認番d字等等

Rank: 8Rank: 8


17382
958#
發表於 07-10-20 10:30 |只看該作者
我囡反而中文好ok唔洗點溫,不過都要睇佢今次考成點先知
英文就係唔鐘意串字,數學都好好,不過都係果句...睇臨場表現啦   

原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:04 硐表
就今次運估, 英文科考1-2課課文~~OK, 閱讀理解~~~我女就衰晒, 其實都無得溫, 只係同佢講, 個答案寫得詳細D, 寫多幾隻字!

中文科又有閱讀理解, 我女又係唔得, 文中講有隻小狗離開了,
我女唔明, 以為隻狗走左, 但個 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
959#
發表於 07-10-20 10:31 |只看該作者
ok啦多謝關心:loveliness: :loveliness: 係仲布小小痛囉,鬼叫自己salt wet咩


原文章由 come爸嘩 於 07-10-20 10:10 硐表
LOVE: 你隻眼好返未呀????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
960#
發表於 07-10-20 10:32 |只看該作者
我都係睇下佢下星期小測, 亞仔咩情況先
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-20 10:30 硐表
我囡反而中文好ok唔洗點溫,不過都要睇佢今次考成點先知
英文就係唔鐘意串字,數學都好好,不過都係果句...睇臨場表現啦   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖