關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
941#
發表於 07-10-4 15:25 |只看該作者
如果係”齋媽咪”大陸團...我諗多數老公唔比去因為
我覺得佢地會諗我地搵呢隻野.....


原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 15:17 硐表
咁我地有無機會攪個”齋媽咪”party or bbq or buffet or 大陸團咁呢??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
942#
發表於 07-10-4 15:26 |只看該作者
今個月中, 我哋有馬來西亞客來, (Love,我忍唔住叫佢同我買coffee ), 我老細放假叫我招呼佢哋.  我話不如去海洋公園 ( 因佢哋帶三個小朋友帶),  點知今日我老細同我講, 如去海洋公園, 你星期日陪佢哋去好啦, 返工時間去唔係幾好.   我心諗, 星期日, , 車......咁我都係星期一請佢哋食餐飯算啦.

剛才又同個新加坡客傾計, 佢又話11月初來, 仲同我講想去迪士尼, 到時揾埋我一齊去.  又迪士尼 , 我無全年入場證加

Rank: 5Rank: 5


3212
943#
發表於 07-10-4 15:26 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-4 15:21 硐表
上星期想同D深圳topic的媽咪上深圳加, 但最後都走唔到.

而家又想不如等我爸媽返來, 我同老公出去行幾日, 唔知得唔得, 太多唔放心.


好難呀, 而家會心掛掛的, 兩個在自己身邊又唔咁覺, 去旅行實在不放心兼勁掛心, 一齊去都好辛苦, 左右為難........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
944#
發表於 07-10-4 15:29 |只看該作者
我想post野要等成min

今晚買pizza返藍田食, 用埋張外賣81折coupon佢.

Rank: 8Rank: 8


17382
945#
發表於 07-10-4 15:30 |只看該作者
自己想玩

原文章由 雪文 於 07-10-4 15:18 硐表
Love & Hoganma

買我就實會買加啦, 一來返工俾我老公玩, 唔使佢等待時太悶.  二來買來俾自己過年返惠州玩, 過年會悶C我, 對住我老公家人又無嘢講, 無街行.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
946#
發表於 07-10-4 15:30 |只看該作者
如果佢咁諗就真係痴痴地, 我地呢d質數駛唔駛比$ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:25 硐表
如果係”齋媽咪”大陸團...我諗多數老公唔比去因為
我覺得佢地會諗我地搵呢隻野.....

Rank: 5Rank: 5


3212
947#
發表於 07-10-4 15:30 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:25 硐表
如果係”齋媽咪”大陸團...我諗多數老公唔比去因為
我覺得佢地會諗我地搵呢隻野.....


真的 ma ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
948#
發表於 07-10-4 15:31 |只看該作者
係係係

我想剪頭髮都行唔開.

仔女出世咁耐, 二公婆想去睇場戲都唔得

原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:24 硐表
我都想放鬆, 可能我覺得x縛, 想去邊都唔得, 夜d又唔得, 咩都要先顧個仔, 我真係唔係一個好媽媽

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
949#
發表於 07-10-4 15:32 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:30 硐表
如果佢咁諗就真係痴痴地, 我地呢d質數駛唔駛比$ar  

Rank: 5Rank: 5


3212
950#
發表於 07-10-4 15:33 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-4 15:26 硐表
今個月中, 我哋有馬來西亞客來, (Love,我忍唔住叫佢同我買coffee ), 我老細放假叫我招呼佢哋.  我話不如去海洋公園 ( 因佢哋帶三個小朋友帶),  點知今日我老細同我講, 如去海洋公園, 你星期日陪佢哋去好啦, 返 ...


你d客又真係好熱情..........

Rank: 8Rank: 8


17382
951#
發表於 07-10-4 15:34 |只看該作者
UN....

原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:24 硐表
我都想放鬆, 可能我覺得x縛, 想去邊都唔得, 夜d又唔得, 咩都要先顧個仔, 我真係唔係一個好媽媽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
952#
發表於 07-10-4 15:35 |只看該作者
剪髮都得, 不過我貪心d, 我鍾意去夜街, 係夜一夜個隻
原文章由 雪文 於 07-10-4 15:31 硐表
係係係

我想剪頭髮都行唔開.

仔女出世咁耐, 二公婆想去睇場戲都唔得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
953#
發表於 07-10-4 15:35 |只看該作者
吓????????????點會咁諗呀????????????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:25 硐表
如果係”齋媽咪”大陸團...我諗多數老公唔比去因為
我覺得佢地會諗我地搵呢隻野.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
954#
發表於 07-10-4 15:36 |只看該作者
星期日真係彩佢都傻
原文章由 雪文 於 07-10-4 15:26 硐表
今個月中, 我哋有馬來西亞客來, (Love,我忍唔住叫佢同我買coffee ), 我老細放假叫我招呼佢哋.  我話不如去海洋公園 ( 因佢哋帶三個小朋友帶),  點知今日我老細同我講, 如去海洋公園, 你星期日陪佢哋去好啦, 返 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
955#
發表於 07-10-4 15:36 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:30 硐表
如果佢咁諗就真係痴痴地, 我地呢d質數駛唔駛比$ar  


咁又係.....唔係大家點做正太啫

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
956#
發表於 07-10-4 15:37 |只看該作者
係呀, 講中晒我的心聲.  而家我二個小朋友大咗, 帶去都OK. 不過亞仔返小學, 就埋假期好難囉.

原文章由 novemberwm 於 07-10-4 15:26 硐表


好難呀, 而家會心掛掛的, 兩個在自己身邊又唔咁覺, 去旅行實在不放心兼勁掛心, 一齊去都好辛苦, 左右為難........

Rank: 8Rank: 8


17382
957#
發表於 07-10-4 15:38 |只看該作者
如果係公事我話之佢啦只可以係辦公時間做:tongue:
要我招呼D客仲要係星期日我放假既時候做~~好難啦:tongue: :tongue:

原文章由 雪文 於 07-10-4 15:26 硐表
今個月中, 我哋有馬來西亞客來, (Love,我忍唔住叫佢同我買coffee ), 我老細放假叫我招呼佢哋.  我話不如去海洋公園 ( 因佢哋帶三個小朋友帶),  點知今日我老細同我講, 如去海洋公園, 你星期日陪佢哋去好啦, 返 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
958#
發表於 07-10-4 15:40 |只看該作者
我覺得佢地真係會咁諗架 D男人就係咁衰的:tongue:


原文章由 hoganmama 於 07-10-4 15:30 硐表
如果佢咁諗就真係痴痴地, 我地呢d質數駛唔駛比$ar  

Rank: 5Rank: 5


3212
959#
發表於 07-10-4 15:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:40 硐表
我覺得佢地真係會咁諗架 D男人就係咁衰的:tongue:


有一次我同d同去同事去深圳玩, 我隻老都不停打電話俾我啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
960#
發表於 07-10-4 15:44 |只看該作者
Me too, 采佢都傻啦, 仲要自己出$$陪客去op or Disney.:tongue: ?????
星期日~, 比埋$$去就可以考慮下……

好想去試下雜誌介紹果碗~~札幌長腳蟹拉麵呀~~~~150一碗



原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 15:38 硐表
如果係公事我話之佢啦只可以係辦公時間做:tongue:
要我招呼D客仲要係星期日我放假既時候做~~好難啦:tongue: :tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖