關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


9147
941#
發表於 07-6-28 22:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Ben哥,

你得閒都插吓嘴,証明你都好留意我哋班後輩。咁我哋有嘢吾掂嗰時你要出招嫁。

Ben2003 寫道:
mp, good....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
942#
發表於 07-6-28 22:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

已經講左啦.....我同佢講佢都有唔啱(指佢還手)....不過教左佢 Miss Law 提議嘅方法, 同佢練左幾次, 佢都好開心, 試緊用係而家日常生活, 希望佢係學校識得用番出黎
[quote]
oscarmama 寫道:
mp

呀....!我建議你今晚同e仔講聲,吾駛太詳細,你只係同佢講老師已經知道佢同同學之間發生嘅事,老師話以後會查清楚件事,不過老師都要求佢要用好d嘅方法處理呢d事,媽媽同老師都會幫佢學識點應付別人。..................你覺得點?

Rank: 6Rank: 6


8980
943#
發表於 07-6-28 22:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

  

oscarmama 寫道:
Ben哥,

你得閒都插吓嘴,証明你都好留意我哋班後輩。咁我哋有嘢吾掂嗰時你要出招嫁。

[quote]
Ben2003 寫道:
mp, good....
[/quote]
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 6Rank: 6


9147
944#
發表於 07-6-28 22:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

其實miss law教咗乜嘢招數,可吾可以過兩招黎

[quote]
cheungmp 寫道:
osmm,

已經講左啦.....我同佢講佢都有唔啱(指佢還手)....不過教左佢 Miss Law 提議嘅方法, 同佢練左幾次, 佢都好開心, 試緊用係而家日常生活, 希望佢係學校識得用番出黎
[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
945#
發表於 07-6-28 22:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

好多喎....你知啦...講左成45分鐘

Miss Law 都留意到阿仔比較衝動, 有時火遮眼就咩都唔理做左先, 佢教左我d冷靜方法, 要我同阿仔一齊練....有心呼吸+數心聲....等等....當然有d技巧, 下次見到再講詳細d你知

仲有教阿仔表達不滿........發洩壓力......

唔好要我打咁多字啦.....一係打電話話你知

仲有, 多謝你今日打電話安慰我

Rank: 6Rank: 6


9147
946#
發表於 07-6-28 22:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

好..好....好...下次先講。

吾駛多謝,大家互相幫助,係我哋呢個大家庭精神,平時你都幫我哋吾少...

BK又short,下次再傾

cheungmp 寫道:
osmm,

好多喎....你知啦...講左成45分鐘

Miss Law 都留意到阿仔比較衝動, 有時火遮眼就咩都唔理做左先, 佢教左我d冷靜方法, 要我同阿仔一齊練....有心呼吸+數心聲....等等....當然有d技巧, 下次見到再講詳細d你知

仲有教阿仔表達不滿........發洩壓力......

唔好要我打咁多字啦.....一係打電話話你知

仲有, 多謝你今日打電話安慰我

Rank: 5Rank: 5


4355
947#
發表於 07-6-28 23:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

好囉...好囉...好囉...
跳跳豬.....welcome back.....
最重要係...有人可以重燃妳嘅信心.....

cheungmp 寫道:
hi all mami,

跳跳豬返黎啦.....同 Miss Law 傾完真係好, 佢比左好多意見我...     

Rank: 6Rank: 6


8185
948#
發表於 07-6-28 23:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Dear all mami,

有無人知....點解要學國歌!?
or ....係咪要學國歌!?

Rank: 5Rank: 5


4355
949#
發表於 07-6-28 23:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我嘅時間係.....倒塔...9:00

heiheikeikei 寫道:
我係4.10pm. 差好遠....[quote]
nice1314 寫道:
Hi 各位Mami,

你地9 Jul 幾點見家長呀!我2:30呀,唔知有
冇機會同大家見面呢?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
950#
發表於 07-6-28 23:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唔明...妳條問題...
國歌...響開學無耐已經教囉喎....
應該...班囝班囡...已經好熟...
至於點解...考起添....
點解咁問? 係唔係手冊有寫....?
heiheikeikei 寫道:
Dear all mami,

有無人知....點解要學國歌!?
or ....係咪要學國歌!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
951#
發表於 07-6-28 23:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk, kec,

我仔仲未識唱校歌 & 國歌      

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
952#
發表於 07-6-28 23:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

嘩~~咁開心...你請左假返去攞呀? 洗唔洗晨咁早咁心急呀     

咁你咪好早知阿女小二邊班囉....

係喎....大家記得PM我等我可以 update 個 contact list
Cassey 寫道:
我嘅時間係.....倒塔...9:00

[quote]
heiheikeikei 寫道:
我係4.10pm. 差好遠....[quote]
nice1314 寫道:
Hi 各位Mami,

你地9 Jul 幾點見家長呀!我2:30呀,唔知有
冇機會同大家見面呢?
[/quote][/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
953#
發表於 07-6-28 23:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

佢返嚟之后係咁搵國歌.....(我唔知佢學咗)

叫我幫佢揾歌詞....

我費事打擾佢(佢啱啱先上床,唱足一小時 .....記住,佢唔係唱歌料子)     

咪上嚟問下~~
Cassey 寫道:
唔明...妳條問題...
國歌...響開學無耐已經教囉喎....
應該...班囝班囡...已經好熟...
至於點解...考起添....
點解咁問? 係唔係手冊有寫....?

Rank: 5Rank: 5


4355
954#
發表於 07-6-28 23:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

咦~ 記得上次hhkk 都話hh 響沖涼時.....ee aa
係唔係...e 仔同hh一樣....響沖涼時 ee aa....
妳聽唔明 or 妳聽唔到...咋....

kec
cheungmp 寫道:
hhkk, kec,

我仔仲未識唱校歌 & 國歌      

Rank: 6Rank: 6


8185
955#
發表於 07-6-28 23:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

你已經有EC位喇......無謂連校工都撈𠹺好無!!!    
Cassey 寫道:
我嘅時間係.....倒塔...9:00

Rank: 6Rank: 6


8185
956#
發表於 07-6-28 23:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

分分鐘佢識唱 / 唱咗   你 / 我都唔知喇......
cheungmp 寫道:
hhkk, kec,

我仔仲未識唱校歌 & 國歌      

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
957#
發表於 07-6-28 23:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

係 ee aa.....佢邊日冇 ee aa.....佢做功課都係 ee aa....不過係冇歌詞囉.....剩係得音....仲係走音嗰隻     
Cassey 寫道:
咦~ 記得上次hhkk 都話hh 響沖涼時.....ee aa
係唔係...e 仔同hh一樣....響沖涼時 ee aa....
妳聽唔明 or 妳聽唔到...咋....

kec
[quote]
cheungmp 寫道:
hhkk, kec,

我仔仲未識唱校歌 & 國歌      
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
958#
發表於 07-6-28 23:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

攞完成績表...下晝要去做埋牙檢覆診...一日搞哂...唔想分太多日....

妳唔講...我真係唔知....小二分班添呀....     
pm....ok!

[quote]
cheungmp 寫道:
kec,

嘩~~咁開心...你請左假返去攞呀? 洗唔洗晨咁早咁心急呀     

咁你咪好早知阿女小二邊班囉....

係喎....大家記得PM我等我可以 update 個 contact list
[quote]
Cassey 寫道:
我嘅時間係.....倒塔...9:00

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
959#
發表於 07-6-28 23:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

係喎...牙檢覆診...唔記得左   
咁祝kc d牙快d又白又靚啦
[quote]
Cassey 寫道:
攞完成績表...下晝要去做埋牙檢覆診...一日搞哂...唔想分太多日....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
960#
發表於 07-6-28 23:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖