關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


280
921#
發表於 07-6-2 01:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我想問多次很緊張! 將天何時派form ?

Rank: 5Rank: 5


2422
922#
發表於 07-6-2 01:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

之前打去問過, 聽日就有得派, 但我就無問到幾點. 咁你安排好d人手未呀, 你仲要趕去畢業禮.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
923#
發表於 07-6-2 01:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

未有呀 ! 我現目標是將天及馮晴, 我會在馮晴等 及叫老公往取結果立即往將天取表格. 只能兩個地點. 故我希望早點派可以先取表后往看

Rank: 5Rank: 5


2422
924#
發表於 07-6-2 08:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

[size=large]仲有1個小時...有結果!!!

祝大家好運....    .

我尋晚真係瞓得唔好呀, 成晚好似無瞓覺咁, 成日扎醒呀, 我依家出門口喇.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
925#
發表於 07-6-2 11:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

各位
我得咗第一志願啦
開心到我,
我當時知道結果,跟住開心到個老師講咩我都聽唔到
                
                :-              

Rank: 5Rank: 5


2422
926#
發表於 07-6-2 11:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yelli:

恭喜你呀...      .

我就慘少少咁啦:cry:, 入左第二志願呀"梁x華" , 所以我第一時間去將天拎form, 依家又要進入作戰狀態 , 不過你地放心, 雖然我有d唔開心, 但我有足夠心理準備預左唔得, 因為我呢世人都無乜抽獎運 , 依家唯有靠實力   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
927#
發表於 07-6-2 11:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yelli:

恭喜你呀.      真係替你開心.

alkyng,

努力, 最後一定會如你所願ga.    

Rank: 4


988
928#
發表於 07-6-2 12:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我eq低,你唔係第一我有唔開心:cry:

我一定會支持你,你女女有實力唔洗怕一定得,德宝好大機會叩門入.不過你好叻,叫我地放心,你要加油加油再加油呀((((((((((((((( 支持你支持你.

Rank: 4


988
929#
發表於 07-6-2 12:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA

多謝你呀
你小朋友中邊間???

Rank: 5Rank: 5


2641
930#
發表於 07-6-2 14:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

大家好呀!我都係95區架,我把將官放了在第一,梁潔華第二,馮晴第三,結果我地雖然都中咗第一志願,但係有些唔開心... 因為事前未去過實地考察,只係聽過吓人地講話唔錯,到今朝自己前去望吓,外觀好似麻麻地... 到底呢間學校係好定唔好呢....??     

Rank: 5Rank: 5


2422
931#
發表於 07-6-2 17:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama:

你無去實地睇清楚間學校就揀做第一志願呀 , 不過你揀得佢地放響第一, 你唔多唔少都對呢間學校有好感. 我只響bk睇過一d媽咪發表, 話將官比較多新移民, 但我自己就不太清楚.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
932#
發表於 07-6-2 17:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / miholo:

我頭先已經去左將天交表喇, 佢地會6月8日打電話通知幾時面試.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


221
933#
發表於 07-6-2 17:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi alkyng
我都係95區家長,不過係舊年參加大抽獎既。
將天的確係一間不錯既學校,況且妳個小朋友讀得寶,更加唔使擔心.........祝妳成功!!!!

alkyng 寫道:
yeeli / miholo:

我頭先已經去左將天交表喇, 佢地會6月8日打電話通知幾時面試.

Rank: 5Rank: 5


2422
934#
發表於 07-6-2 17:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪:

多謝你0既支持      , 其實我依家個心情真係好複習, 話好傷心又唔係, 話唔傷心又唔係:cry:, 有時好想喊出來, 但又喊唔出 , 最慘重要響個女面前扮到無乜野 , 佢問我依家派到第二志願個間好唔好, 我仲要扮開心將聲線提高幾度同佢講, "呢間都好架, 都好多人想讀架":cry:, 所以希望好似你咁講, 我地容易d啦.   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
935#
發表於 07-6-2 17:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你真快手,你一定得得既,係呢你今日幾點去黃永x,我地可能有一面之緣喎,

祝你一定入將天   

Rank: 3Rank: 3


221
936#
發表於 07-6-2 17:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi alkyng
將天同得寶關係好好........唔使擔心!!!e+最好調查下得寶d小朋友派得好唔好,有無人去將天叩門,初步計算下同校既競爭先喇!!!唔好比自己既情緒影響倒個小朋友播........

Rank: 4


532
937#
發表於 07-6-2 17:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi alkyng

   我係regina . 放心啦 , 你囡囡一定可以讀到將天的 , 通常德寶的學生一定冇問題 , 唔好咁擔心啦 , 放鬆d呀 , 我地到時一齊做同學仔的家長啦!

Rank: 5Rank: 5


2422
938#
發表於 07-6-2 17:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我今朝九點半到, 但拎個"醜"係311. 個時我都響到想唔知邊個係你及miholo, 另外又響到想miholo佢地會好趕, 因為咁早都有咁多人響到等, 佢地仲要趕去畢業禮.

咁你今日會唔會出街食飯慶祝下呀? 雖然我唔中, 但都會出街食呀, 一來唔想比個女失望, 二來我心情煮
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
939#
發表於 07-6-2 17:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb:

係你呀, 本來都想打比你, 但真係無乜心機講呢年事, 雖則第二志願唔差, 又係自己揀的, 不過我真係太鍾意將天喇.

其實我一直都覺得自己唔得架, 因為我真係無乜抽獎運的, 所以依家要叩門, 反而有少少信心, hehe...
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
940#
發表於 07-6-2 17:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

呢間真係唔清楚,只係知道佢同幾間官立中學有掛鉤,所以升中都有利架,但你填佢第一志願,你都係鐘意先填架,如果係自己決定就唔好聽人講,真係唔想就快D去叩門,因為得呢幾日有後備表咋.
hayamama 寫道:
大家好呀!我都係95區架,我把將官放了在第一,梁潔華第二,馮晴第三,結果我地雖然都中咗第一志願,但係有些唔開心... 因為事前未去過實地考察,只係聽過吓人地講話唔錯,到今朝自己前去望吓,外觀好似麻麻地... 到底呢間學校係好定唔好呢....??     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖