關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
921#
發表於 07-9-3 23:33 |只看該作者
joeytcy,
哈哈, 我都唔記得開新post, 你又點會搵得到!

原文章由 joeytcy 於 07-9-3 20:26 硐表
幣...未搵到K2新post..........所以係度留言...

Rank: 5Rank: 5


4352
922#
發表於 07-9-4 11:46 |只看該作者
有無媽咪送出 "Phonics for kids CD 1 & CD2", many thanks.
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 3Rank: 3


221
923#
發表於 07-9-5 00:22 |只看該作者
十月媽咪:


其實我哋係 07年入讀蘇淅........個topic傾談過啦!
你個女女真係識講野,唉而家d細路個個都要媽咪餵。唔肯自己食飯 。我睇過你哋之前既對話,對kcs 呢間學校有d失望。
anyway, 希望阿仔會開心咁番學啦!
你日日都係學校ka?咁你可唔可以講吓d老師點對d學生呀!你唔怕講喎,我接受到。

Rank: 5Rank: 5


4411
924#
發表於 07-9-5 14:22 |只看該作者
vanustat,

我個衰女包果d叫做辯駁呀, 嚴格唻講, 應該係狡辯之啱, 實在係豈有此佢呀!

坦白講, 其實k1學期尾果陣, 阿女情緒上出現左好大問題, 做好多野都好無信心, 做錯少少野又好緊張好擔心, 我經過一番噓寒問暖, 問長問短, 套佢講究竟發生咩事? 佢至話: 咁樣唔得架, 咁樣老師會鬧架!

返到學校問老師, 發覺原來唔係鬧佢呀, 原來係鬧緊其他小朋友, 但因為佢唔想畀老師鬧, 所以佢變得好小心翼翼, 荒c出錯, 畀我既感覺就係搞到佢好似有少少精神緊張咁, 所以當時我好擔心, 甚至擔心到真係四出搵學校, 一心就想同佢轉校!

後尾同班主任詳談, 講番阿女情況, 班主任同我講, 其實畀佢坐響惡老師果組, 唔係因為佢曳, 而係因為惡老師果組既同學都比較難控制, 但又唔可以成組都係曳人, 正因為老師覺得我女係乖學生, 老師想佢做個好榜樣畀果d同學仔睇, 但班主任估唔到, 惡老師鬧小朋友果陣, 會影響到我女既情緒, anyway, final班主任將阿女調番去跟番佢自己, 咁情況至開始改善!

後尾放暑假, 冷靜落唻, 再諗番成件事, 我理解到, 其實呢個所謂既惡老師, 佢都係好關心學生架, 回想番, 佢雖然惡, 但如果佢唔惡D, 唔兇狠D, 一班三十幾人, 唔駛多, 只要有幾個專門搗旦, 擾亂秩序既學生響度搞搞震, 場面已經可以隨時失控喇! 所以佢呢種型既老師, 確實係需要響課室裡面存在的!

佢雖然惡, 但大熱天時, 小朋友玩到成身汗, 入番冷氣課室之後, 佢會第一時間響小朋友書包拎毛巾出唻幫佢地抹身, 抹頭, 抹頸, 如果小朋友書包入面有衫褲換, 佢仲要一手一腳幫小朋友換埋添! 因為佢曾經話過, 唔想小朋友攝親呀! 畢竟佢都係好關心小朋友既, 只係佢處理頑皮學生既方式, 又未必係個個家長&學生所能接受啫!

至於就我觀察, 其他班既老師我唔知, 以阿女上年唻講, 惡老師罰過學生企啦, 打過手板啦, 鬧過啦...等等...不過老師唔係亂鬧學生架, 係真係果D話極唔聽, 越叫越跑, 越好聲好氣越得戚果D"靚"仔, 至會畀老師捉住唻教訓架咋!

希望你睇完我寫既野, 唔會嚇親啦!

Rank: 4


981
925#
發表於 07-9-5 14:42 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-9-5 14:22 發表
vanustat,

我個衰女包果d叫做辯駁呀, 嚴格唻講, 應該係狡辯之啱, 實在係豈有此佢呀!

坦白講, 其實k1學期尾果陣, 阿女情緒上出現左好大問題, 做好多野都好無信心, 做錯少少野又好緊張好擔心, 我經過一番噓寒問暖,  ...

個位識體貼既惡老師係邊位AR

Rank: 5Rank: 5


4411
926#
發表於 07-9-5 15:12 |只看該作者
係我女而家既代課班主任陳老師!

原文章由 婕婕媽 於 07-9-5 14:42 發表

個位識體貼既惡老師係邊位AR

Rank: 4


981
927#
發表於 07-9-5 15:35 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-9-5 15:12 發表
係我女而家既代課班主任陳老師!

十月媽

明白

我第一、二日見到一班有四個老師....咁第4位老師咩時候出現GA? (所指唔係英文老師)

Rank: 5Rank: 5


4411
928#
發表於 07-9-5 15:45 |只看該作者
婕婕媽,
我女上年開學頭幾日, 都係四位中文老師的, 但順利過渡之後, 第四位老師就會消失架喇, 如果你想CONFIRM下究竟邊個至係真正既助教, 你響班房門口張人名表度, 搵番班主任個名, 兩個助教既名, 咁就知道, 真正駐守呢一班既老師係邊三位架喇!


原文章由 婕婕媽 於 07-9-5 15:35 發表

十月媽

明白

我第一、二日見到一班有四個老師....咁第4位老師咩時候出現GA? (所指唔係英文老師)

Rank: 4


981
929#
發表於 07-9-5 15:48 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-9-5 15:45 發表
婕婕媽,
我女上年開學頭幾日, 都係四位中文老師的, 但順利過渡之後, 第四位老師就會消失架喇, 如果你想CONFIRM下究竟邊個至係真正既助教, 你響班房門口張人名表度, 搵番班主任個名, 兩個助教既名, 咁就知道, 真正駐 ...

十月媽

咁..我呢個檬媽係呢三日...都有攪清...邊三位係正印

Rank: 4


850
930#
發表於 07-9-6 20:43 |只看該作者
HIHI

我地已經BOOK左套票...29號去順德長鹿農莊....3日2夜.....好野



我個女話返學好唔慣喎........佢放假放到SHORT左....

早前終於Tam點阿女剪短頭髮....佢班主任都有留意到...

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-9-6 20:48 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
931#
發表於 07-9-7 09:38 |只看該作者
joeytcy,
我想問呢, 你之前好似係咪帶過悠悠去海泉灣玩呀? 如果係既話, 我想問, 其實果度多唔多野係啱佢地玩架?

順德長鹿農莊係乜東東? 有乜野玩既呢? 我地仲諗緊十月阿女生日果陣, 可以同佢去邊樹威威呀!

今朝阿女發燒, 佢無得返學, 我頭先問佢, 無得返學, 得自己一個響屋企, 係咪好悶呀? 佢話係呀, 我想返學呀, 返學多d小朋友同我玩呀!

莫講話你地個班主任留意到悠悠剪左頭髮啦, 我第一日見到佢, 已經留意到喇!

原文章由 joeytcy 於 07-9-6 20:43 硐表
HIHI

我地已經BOOK左套票...29號去順德長鹿農莊....3日2夜.....好野



我個女話返學好唔慣喎........佢放假放到SHORT左....

早前終於Tam點阿女剪短頭髮....佢班主任都有留意到... ...

Rank: 5Rank: 5


4411
932#
發表於 07-9-7 09:38 |只看該作者
婕婕媽,
哈哈, 咁多出唻果位, 遲d就會消失架喇!

原文章由 婕婕媽 於 07-9-5 15:48 硐表

十月媽

咁..我呢個檬媽係呢三日...都有攪清...邊三位係正印

Rank: 4


850
933#
發表於 07-9-7 22:02 |只看該作者
ten mother :

1)
我覺得海泉灣好玩....去左32....不過係海泉灣只係住一晚...個日我地11點幾上船....去到之後總要等架Shuttle Bus...記住要去張飛指定COUNTER劃飛...因佢地都要預人數(隔成粒鐘先一班車架)....我地本身都要等下一班...不過好彩過去八一八...車站姐姐就話如果呢班車有空位就會比我地上去.(我同姐姐講就算得兩個位都上.......阿女坐大脾.......記住比姐姐幫你地張飛寫後補第幾呀因之後都有下一班車D人來到)….我地去到攪埋CHECK IN ..食埋飯都已經成4點幾……之後去左玩溫泉…..玩左4個鐘….個日夜晚重落雨添不過好好玩好大….全部都D水都係暖GER……..然後上左浸溫泉上面食晚飯….個時已經成10LUR…..D飯都未黎見到阿女好眼訓….第二日我地番左碼頭附近第二間酒店住雖然話5不過間房痳痳地……然後又去左附近間水療中心玩….不過相比係海記海記好好多……..至於神秘島我地無去……..主力玩水…..絕對岩大人同小朋友去GER地方

2)
順德…..係另一種風味….去左先知掂唔掂不過有水中高腳屋住但係我地無揀….因貴D…二來我同老公係浮羅交怡住過……住過就算LOU……….以我所知都係以農家氣息為主….我地會29號去1號返…..

3)
ANSON點呀…..有無感冒…..飲多水呀…….


重有如你唸住國慶去要快D..BOOK……

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-9-7 22:14 編輯 ]

Rank: 4


850
934#
發表於 07-9-7 22:11 |只看該作者
重有呀.....海記我地套票係包3船飛3車飛3溫泉入場+酒店+2早餐...所以我地唸住吃早餐時阿女要比錢.....點知個日多人得CHAI...攪到佢地都無收.....哈哈有數...

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-9-7 22:15 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
935#
發表於 07-9-8 06:37 |只看該作者
咁請問你係響邊度訂海泉灣既套票呀? 如果我淨係想玩晒海泉灣, 即係直頭住海泉灣酒店, 然後玩佢周圍既設施&活動, 三日兩夜會唔會多得滯? 同埋除左溫泉之外, 仲有乜野啱anson玩呢? 溫泉既溫度係咪都適合佢地浸呢? 駛唔駛剝光豬? or可以著住泳衣浸? 乾唔乾淨? 咁多問題, 唔好意思, 麻煩你再幫我解答一下!

我係想響十月中, 過左國慶至出發!

原文章由 joeytcy 於 07-9-7 22:11 硐表
重有呀.....海記我地套票係包3船飛3車飛3溫泉入場+酒店+2早餐...所以我地唸住吃早餐時阿女要比錢.....點知個日多人得CHAI...攪到佢地都無收.....哈哈有數... ...

Rank: 4


850
936#
發表於 07-9-8 13:08 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 07-9-8 06:37 硐表
咁請問你係響邊度訂海泉灣既套票呀? 如果我淨係想玩晒海泉灣, 即係直頭住海泉灣酒店, 然後玩佢周圍既設施&活動, 三日兩夜會唔會多得滯? 同埋除左溫泉之外, 仲有乜野啱anson玩呢? 溫泉既溫度係咪都適合佢地浸呢? 駛唔 ...


hihi

中旅訂......如你打算玩3day...第一日去到check in 相信都下午...所以可先玩溫泉..........第二日可以去玩神秘島...夜晚去睇夢幻劇場.....(3樣都要入場費架)

1) 溫泉d水唔凍架.....我去個晚重落大雨...但阿女都無野...不過我建議要帶水袖....安全放心........而且有室內室外...又有小型人做沙灘....又有藥池浸..我地重去菊花池浸..阿女重問佢d皮膚靚唔靚添......又有漁仔池(呢過要比錢..但唔記得15蚊定9蚊)...漁仔會啄你d死皮架...阿女雖然驚驚地..不過好鐘意...不過d魚一游埋黎阿女就郁...haha...入面有得綠鵪鶉蛋同雞蛋食...小食店都有...唔洗比錢住.....玩完晒走個時出到lobby先比......(穿泳衣就得啦)....好多個池架....設備完善....有水.....有毛巾及周圍都有拖鞋...我成日見有d工作人員會噴d消毒劑落去架...
2)...........今晚再寫.............依家去接阿女先.....收工啦...

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-9-8 20:15 編輯 ]

Rank: 4


850
937#
發表於 07-9-8 19:46 |只看該作者
急問............知唔知學校派番個D書要唔要每日帶番去架....我個女帶左oxford story 書同workbook..比我睇..本手冊又話每日要帶主題書回校...即是係咪呢D呀...我真真比阿女激死.....唔怪之前幾日...日日打黎問我功課...日日話有8板.....我又睇唔到.....唯又叫阿表哥教佢啦......(個時我重麥甘快要串字啦)但問佢幾時交佢又講唔出.....原來係呢幾本...唉...MISS都未教......依家我要察晒佢.....

Rank: 4


850
938#
發表於 07-9-8 19:52 |只看該作者
海記延續版...........

1)...浸溫泉個度二樓有中西式野食...我地食中GER....幾好食架...有飯有湯有餸有蝦餃.....(好似叫藥膳咩咩?????)..但亦可叫埋西式個邊D野食架......
2)神秘島無去....但同事有去.....大人玩GER機動遊戲多過小朋友....好似話岩小朋友10隻手指數得出......(你可以問問cankan....佢好似有去過架)
3)....夢幻劇場夜晚做架.....(8:00PM)好似睇個零鐘......同事話幾好睇...(因我係第二度睇過類似模式...所以無興趣)......不過好睇過長隆馬戲個個喎....但小朋友呢就好難估計........

如你由酒店去呢幾個地方要係門口踏D....GOLF車去.....記得上車前問一問...因有D車只去一度....有D車就度度都去.......

我睇下今晚可唔可SEND D相比你睇...不過剩係得海泉灣酒店幾張.....浸溫泉個度當然無帶入去影啦.....

[ 本文章最後由 joeytcy 於 07-9-8 20:16 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4411
939#
發表於 07-9-9 08:24 |只看該作者
joeytcy,
下? 第一日拎晒d書返學校, 老師就響個袋度拎番晒果套oxford出唻畀我, 叫我拎番屋企, 唔駛帶返學校用架喎! 不過遲d駛唔駛帶就真係...暫時仲係一個...迷!

我而家每日只係帶一本英文書, 一本phonics, 一本"交朋友", 一本手冊, 係咁多!

你阿女好快手喎, 佢又知果d係功課唻既? 我個女直頭唔知有呢幾本野呀, 因為佢見都未見過!

原文章由 joeytcy 於 07-9-8 19:46 硐表
急問............知唔知學校派番個D書要唔要每日帶番去架....我個女帶左oxford story 書同workbook..比我睇..本手冊又話每日要帶主題書回校...即是係咪呢D呀...我真真比阿女激死.....唔怪之前幾日...日日打黎問我功 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
940#
發表於 07-9-9 08:27 |只看該作者
joeytcy,
唔該晒你咁詳盡既回覆呀, 照咁睇, 原來浸溫泉都啱佢地玩, 又幾ok喎, 畀阿女個個池走落去浸下, 佢實開心c, 事關我諗佢實會當果d係暖水池, 可能仲要玩"味"水添呀!


原文章由 joeytcy 於 07-9-8 19:52 硐表
海記延續版...........

1)...浸溫泉個度二樓有中西式野食...我地食中GER....幾好食架...有飯有湯有餸有蝦餃.....(好似叫藥膳咩咩?????)..但亦可叫埋西式個邊D野食架......
2)神秘島無去....但同事有去.....大人玩GE ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖