- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
vanustat,
我個衰女包果d叫做辯駁呀, 嚴格唻講, 應該係狡辯之啱, 實在係豈有此佢呀!
坦白講, 其實k1學期尾果陣, 阿女情緒上出現左好大問題, 做好多野都好無信心, 做錯少少野又好緊張好擔心, 我經過一番噓寒問暖, 問長問短, 套佢講究竟發生咩事? 佢至話: 咁樣唔得架, 咁樣老師會鬧架!
返到學校問老師, 發覺原來唔係鬧佢呀, 原來係鬧緊其他小朋友, 但因為佢唔想畀老師鬧, 所以佢變得好小心翼翼, 荒c出錯, 畀我既感覺就係搞到佢好似有少少精神緊張咁, 所以當時我好擔心, 甚至擔心到真係四出搵學校, 一心就想同佢轉校!
後尾同班主任詳談, 講番阿女情況, 班主任同我講, 其實畀佢坐響惡老師果組, 唔係因為佢曳, 而係因為惡老師果組既同學都比較難控制, 但又唔可以成組都係曳人, 正因為老師覺得我女係乖學生, 老師想佢做個好榜樣畀果d同學仔睇, 但班主任估唔到, 惡老師鬧小朋友果陣, 會影響到我女既情緒, anyway, final班主任將阿女調番去跟番佢自己, 咁情況至開始改善!
後尾放暑假, 冷靜落唻, 再諗番成件事, 我理解到, 其實呢個所謂既惡老師, 佢都係好關心學生架, 回想番, 佢雖然惡, 但如果佢唔惡D, 唔兇狠D, 一班三十幾人, 唔駛多, 只要有幾個專門搗旦, 擾亂秩序既學生響度搞搞震, 場面已經可以隨時失控喇! 所以佢呢種型既老師, 確實係需要響課室裡面存在的!
佢雖然惡, 但大熱天時, 小朋友玩到成身汗, 入番冷氣課室之後, 佢會第一時間響小朋友書包拎毛巾出唻幫佢地抹身, 抹頭, 抹頸, 如果小朋友書包入面有衫褲換, 佢仲要一手一腳幫小朋友換埋添! 因為佢曾經話過, 唔想小朋友攝親呀! 畢竟佢都係好關心小朋友既, 只係佢處理頑皮學生既方式, 又未必係個個家長&學生所能接受啫!
至於就我觀察, 其他班既老師我唔知, 以阿女上年唻講, 惡老師罰過學生企啦, 打過手板啦, 鬧過啦...等等...不過老師唔係亂鬧學生架, 係真係果D話極唔聽, 越叫越跑, 越好聲好氣越得戚果D"靚"仔, 至會畀老師捉住唻教訓架咋!
希望你睇完我寫既野, 唔會嚇親啦!  |
|