關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 4


845
921#
發表於 07-1-10 18:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你仔仔機年級?我仔仔3年級.他話英文好深.可能唔得.3年級是正確
hermanpapa 寫道:
報告!
亞仔話中英文都識,仲好淺,都不知係唔係?

Rank: 5Rank: 5


2977
922#
發表於 07-1-10 21:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

一年班,外面的人都話基顯課程深,可能高班才谷啦![quote]
ksw 寫道:
你仔仔機年級?我仔仔3年級.他話英文好深.可能唔得.3年級是正確[quote]


151
923#
發表於 07-1-11 12:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我都好担心呀! 話基顯課程深,我又高興又擔心,高興是我校不會落後太遠,擔心是我怕佷辛苦。

KSW, 你是不是有兩個囝囝呀? 之前你好像說是2年級,我一直以爲你們(ksw,dichiu,victleung)的小朋友是同一班的。   

Rank: 2


72
924#
發表於 07-1-11 14:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

請問你們的小朋友是大抽獎入or自行or叩門?
老師有愛心嗎?同家長多溝通嗎?
英文有phonics教嗎?

Rank: 5Rank: 5


2977
925#
發表於 07-1-11 20:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

睇完份卷,都幾深(對6歲小朋友而言),成績有進步,很多不小心的錯誤扣了許多分。    [quote]
Xiao-K 寫道:
我都好

Rank: 5Rank: 5


2977
926#
發表於 07-1-11 20:42 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我去年是自行收生取錄,英文有phonics教,而學校與家長溝通是有些不足。一年班的老師都不錯!
jerrychan999999 寫道:
請問你們的小朋友是大抽獎入or自行or叩門?
老師有愛心嗎?同家長多溝通嗎?
英文有phonics教嗎?

Rank: 2


72
927#
發表於 07-1-12 12:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

謝謝你回應
你的小朋友是有宗教or有兄長才入呢?
你說的溝通不足是因太多學生or老師太忙?

Rank: 5Rank: 5


2977
928#
發表於 07-1-12 20:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我們是用宗教分。
學校對沒有問題的學生,多不會投入太多資源,學校有成千名學生,多利用家長會、課程和通告來溝通,這些大型和單向為主的方式,

Rank: 5Rank: 5


2977
929#
發表於 07-1-13 11:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

剛使用中文8寶箱時,發現病毒入侵,大家使用時小心。已通知學校去聯絡教育城。

Rank: 2


93
930#
發表於 07-1-15 12:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, Hermanpapa

我女兒都是讀緊小一,但我覺得今次考試出得好淺(起碼比起上次測驗). 

Rank: 5Rank: 5


1724
931#
發表於 07-1-15 16:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 各位媽咪

請問你地囝囝囡囡係油基讀得開唔開心呀?功課多唔多?  如比較李少強, 藍循, 邊一間你地會覺得好d呀, 同48網仲有無好小學, 希望可以分享你們的心得, 因本人將來會替囡囡報讀這區小學, 唔該晒   

Rank: 5Rank: 5


1724
932#
發表於 07-1-15 16:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 各位媽咪

請問你地囝囝囡囡係油基讀得開唔開心呀?功課多唔多?  如比較李少強, 藍循, 邊一間你地會覺得好d呀, 同48網仲有無好小學, 希望可以分享你們的心得, 因本人將來會替囡囡報讀這區小學, 唔該晒   

Rank: 5Rank: 5


2977
933#
發表於 07-1-15 20:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

比上次測驗,我覺得今次考卷較長,專注力較差的會蝕底。
JoannaLee 寫道:
Hi, Hermanpapa

我女兒都是讀緊小一,但我覺得今次考試出得好淺(起碼比起上次測驗). 

Rank: 5Rank: 5


2977
934#
發表於 07-1-15 20:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

教育城有回覆如下:

親愛的孫宅:

先讓我們為事件帶來之不便致歉。
謝謝你的通知,系統部現正密切跟進中。如有最新消息,將盡快向閣下及孩子作出交代。

小校園SmallCampus.Net
hermanpapa 寫道:
剛使用中文8寶箱時,發現病毒入侵,大家使用時小心。已通知學校去聯絡教育城。

Rank: 5Rank: 5


2977
935#
發表於 07-1-15 20:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

油塘基顯採用活動教學,學習會較愉快。
不想跟其他學校比較,妳所提及的都是48網中的搶手貨。
WaiWai媽媽 寫道:
Hi 各位媽咪

請問你地囝囝囡囡係油基讀得開唔開心呀?功課多唔多?  如比較李少強, 藍循, 邊一間你地會覺得好d呀, 同48網仲有無好小學, 希望可以分享你們的心得, 因本人將來會替囡囡報讀這區小學, 唔該晒   

Rank: 3Rank: 3


325
936#
發表於 07-1-16 09:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

WaiWai媽媽,

我覺得功課不算多,小女也很喜歡上學, 沒認識其他小學家長, 所以不能提供其他學校的比較

WaiWai媽媽 寫道:
Hi 各位媽咪

請問你地囝囝囡囡係油基讀得開唔開心呀?功課多唔多?  如比較李少強, 藍循, 邊一間你地會覺得好d呀, 同48網仲有無好小學, 希望可以分享你們的心得, 因本人將來會替囡囡報讀這區小學, 唔該晒   

Rank: 3Rank: 3


325
937#
發表於 07-1-16 09:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位二年班家長,

你們覺得今次考試比上次測驗淺或深了?

victleung

Rank: 3Rank: 3


242
938#
發表於 07-1-16 13:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG,

好似今次考試比上次測驗淺好多, 我亞女D成績我都好滿意,
因為四課主課考試分都比測驗時高分.....^^

VICTLEUNG 寫道:
各位二年班家長,

你們覺得今次考試比上次測驗淺或深了?

victleung

Rank: 5Rank: 5


1724
939#
發表於 07-1-16 15:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa ,  VICTLEUNG

多謝為我解答

Rank: 2


31
940#
發表於 07-1-16 18:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我小兒今次成績唔多好,他不喜歡寫字,差不多要自己寫的生字都不答,上次測驗已然係咁,和他一起溫習要他每個生字寫吓五六次,但都幚唔到他,希望下次會好D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖