關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
921#
發表於 06-10-20 23:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

我個仔有時問佢乜佢都話唔知架, 慢慢來喇 ! 聽朝要 12 點先得呀, 因為 10:30 ~ 11:30 仔仔要番學上興趣班, 妳有冇問題 ?

Matthew 媽咪

Mingo 寫道:
Matthew 媽咪:

因2000媽咪暫時未覆,未知妳能否於明天早上在新港城通利琴行門口等?卓禧唔見咗星期五嗰張中文工作紙,他亦從未向我提過合唱團的事,只說買甚麽樂譜,唔知嗰仔喺咪日日"禧禧夢遊馬循",比佢激死。話下佢就喊,好薄皮。

Rank: 2


99
922#
發表於 06-10-20 23:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪:

明天中午12時在新港城通利琴行門口等好嗎?Thanks a lot!

Rank: 4


588
923#
發表於 06-10-21 00:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo

冇問題喇 ! 有咩妳 call 我喇, 我 PM 個電話 no. 俾妳喇 !

Matthew 媽咪

Rank: 4


588
924#
發表於 06-10-21 00:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

Bye Bye 喇, 我要      

聽日見喇 !

Rank: 4


554
925#
發表於 06-10-21 00:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 班家長,

請注意!    曾經有家長投訴收唔到paper+功課, 結果知道個原因, 就是小朋友愛把所有的功課+書+file+其他一次過收落櫃台內, 多到夾咗在櫃內, 之後個家長投訴, 老師要人上課室拆下櫃台才能找出功課+paper.  所以請你們自己同小朋友講, 叫佢地收到什麼都放入書包內,  個老師好無辜架.....   (唔係第一次架啦, 經常性的)
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


397
926#
發表於 06-10-21 08:18 |只看該作者

Re: ABC

CANCELLED!

Rank: 3Rank: 3


304
927#
發表於 06-10-21 10:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個女都有派咗兩張關於音樂嘅紙返屋企喎, 佢仲話巢主任叫佢買個 file 裝住佢, (係一個 file 入面可以每張分開入個隻). 聽呀女話唔知 mud 野午間音樂喎, 今晚返屋企問清楚d先.


2000 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
1B 班媽咪:
知否要買樂譜,因卓禧回家說要買樂譜!我找他書包發覺有兩頁樂譜豆豉,但不知何用?可否代我問吓你們的子女有否其事及在那處買? 他只對我說老師話要買跟手瞓咗覺!


卓禧是否被選為合唱團or表演,我聽個女講有,些小朋友被揀選了去唱歌,有時要向巢主任練習
你所講的樂譜是否五線譜or file 之類
[/quote] :
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
928#
發表於 06-10-21 12:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
1B 班家長,

請注意!    曾經有家長投訴收唔到paper+功課, 結果知道個原因, 就是小朋友愛把所有的功課+書+file+其他一次過收落櫃台內, 多到夾咗在櫃內, 之後個家長投訴, 老師要人上課室拆下櫃台才能找出功課+paper.  所以請你們自己同小朋友講, 叫佢地收到什麼都放入書包內,  個老師好無辜架.....   (唔係第一次架啦, 經常性的)


HI 露絲
我個女都唔見咗一張工作紙, D小朋友真係好論盡嘅呢  
係呢, 下星期係咪開始投票家長會代表呀, 你個全名係咪
"X露絲" 呀, 我實支持你嘅     
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
929#
發表於 06-10-21 13:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoyo
^_^

Rank: 3Rank: 3


437
930#
發表於 06-10-21 13:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我都支持妳呀     , 不過原來 1B 班都有一個媽咪參選喎 .................

Rank: 4


588
931#
發表於 06-10-21 13:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
932#
發表於 06-10-21 13:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

甘誇張 ~ 要拆櫃台


露絲 寫道:
1B 班家長,

請注意!    曾經有家長投訴收唔到paper+功課, 結果知道個原因, 就是小朋友愛把所有的功課+書+file+其他一次過收落櫃台內, 多到夾咗在櫃內, 之後個家長投訴, 老師要人上課室拆下櫃台才能找出功課+paper.  所以請你們自己同小朋友講, 叫佢地收到什麼都放入書包內,  個老師好無辜架.....   (唔係第一次架啦, 經常性的)

Rank: 3Rank: 3


210
933#
發表於 06-10-21 16:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
Matthew 媽咪:

因2000媽咪暫時未覆,未知妳能否於明天早上在新港城通利琴行門口等?卓禧唔見咗星期五嗰張中文工作紙,他亦從未向我提過合唱團的事,只說買甚麽樂譜,唔知嗰仔喺咪日日"禧禧夢遊馬循",比佢激死。話下佢就喊,好薄皮。


唔好意思,我剛剛才再上網,看到約的時間,是否matthew媽給了你?sorry!!

Rank: 3Rank: 3


210
934#
發表於 06-10-21 16:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我已投你一票了
加油,努力!!!!

Rank: 4


554
935#
發表於 06-10-21 16:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

.....是呀....多謝你...
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
1B 班家長,

請注意!    曾經有家長投訴收唔到paper+功課, 結果知道個原因, 就是小朋友愛把所有的功課+書+file+其他一次過收落櫃台內, 多到夾咗在櫃內, 之後個家長投訴, 老師要人上課室拆下櫃台才能找出功課+paper.  所以請你們自己同小朋友講, 叫佢地收到什麼都放入書包內,  個老師好無辜架.....   (唔係第一次架啦, 經常性的)


HI 露絲
我個女都唔見咗一張工作紙, D小朋友真係好論盡嘅呢  
係呢, 下星期係咪開始投票家長會代表呀, 你個全名係咪
"X露絲" 呀, 我實支持你嘅      [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
936#
發表於 06-10-21 16:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

thank you....

i will try my best......
2000 寫道:
露絲,
我已投你一票了
加油,努力!!!!
露 絲 :-)

Rank: 4


588
937#
發表於 06-10-21 16:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

投票係咪可以只 tick 一個, 因為見佢寫要擇 10 個

  

Rank: 2


74
938#
發表於 06-10-21 16:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我的小朋友現讀K2, 明年要選小一學校, 想問"馬鞍山循道衛理小學"的程度深唔深? 是否很難入? 除了"馬循", 馬鞍山有否另外選擇? 謝謝!

Rank: 4


554
939#
發表於 06-10-21 16:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

是呀....
我親眼親耳...見到及聽到的.   個家長冇功課及paper, 而個仔又失雲, 禁佢未發晒脾氣去投訴, 仲有個仔又唔吃飯, 佢亞媽話個仔iq好高而且以前讀<<威寶>>的, 唔知點在家OK, 但在學校禁, 有小小"願"氣. (IQ - 百幾)

但個老師在堂上警惕D小朋友是對的, 但LAST提"買"個小朋友個名..就....我覺得唔係幾對, 個小朋友會自尊心受創的, 零原....無人時同個小朋友講呀嗎.... :evil:  (個小朋友當時好難為情)   (唔知個小朋友特別衰定點, 好安靜, 但吃飯唔好, 冇反應...... 總之個老師叫到個小朋友時, 好似馬馬地禁...)

佢亞媽都有參選架.....
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

甘誇張 ~ 要拆櫃台


[quote]
露絲 寫道:
1B 班家長,

請注意!    曾經有家長投訴收唔到paper+功課, 結果知道個原因, 就是小朋友愛把所有的功課+書+file+其他一次過收落櫃台內, 多到夾咗在櫃內, 之後個家長投訴, 老師要人上課室拆下櫃台才能找出功課+paper.  所以請你們自己同小朋友講, 叫佢地收到什麼都放入書包內,  個老師好無辜架.....   (唔係第一次架啦, 經常性的)
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
940#
發表於 06-10-21 16:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

主任話tick十個名wor....
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

投票係咪可以只 tick 一個, 因為見佢寫要擇 10 個

  
露 絲 :-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖