- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
是呀....
我親眼親耳...見到及聽到的. 個家長冇功課及paper, 而個仔又失雲, 禁佢未發晒脾氣去投訴, 仲有個仔又唔吃飯, 佢亞媽話個仔iq好高而且以前讀<<威寶>>的, 唔知點在家OK, 但在學校禁, 有小小"願"氣. (IQ - 百幾)
但個老師在堂上警惕D小朋友是對的, 但LAST提"買"個小朋友個名..就....我覺得唔係幾對, 個小朋友會自尊心受創的, 零原....無人時同個小朋友講呀嗎.... :evil: (個小朋友當時好難為情) (唔知個小朋友特別衰定點, 好安靜, 但吃飯唔好, 冇反應...... 總之個老師叫到個小朋友時, 好似馬馬地禁...)
佢亞媽都有參選架.....  Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
甘誇張 ~ 要拆櫃台
[quote]
露絲 寫道:
1B 班家長,
請注意! 曾經有家長投訴收唔到paper+功課, 結果知道個原因, 就是小朋友愛把所有的功課+書+file+其他一次過收落櫃台內, 多到夾咗在櫃內, 之後個家長投訴, 老師要人上課室拆下櫃台才能找出功課+paper. 所以請你們自己同小朋友講, 叫佢地收到什麼都放入書包內, 個老師好無辜架..... (唔係第一次架啦, 經常性的) [/quote] |
|